G Kolkman schreef:Apart, tot 2x toe een dubbele auto in de verzameling. Sowieso een beetje een collectie zonder lijn. That said, die F40 is heel erg
. Ik weet niet wat de veilingkosten zijn maar de prijs valt me nog mee.
Hopen dat het meeste spul in Nederland blijft al zijn Ferrari's natuurlijk internationaal handelsgoed.
Ik heb begrepen dat 3 auto's naar het buitenland verhuizen. De collectie stond jarenlang in een halletje in Deventer, in de collectie bevonden zich zelfs 3 testarossa's, op de veiling zijn er 2 verkocht. Auto's zijn zeker geen koopje te noemen wanneer je veiling kosten er bij rekend. De auto's bevinden zich in goede staat maar voor een nieuwe beurt plus wat extra's ben je zo een mille of 4 a 5 kwijt bij een 348/355/Mondial T dus moet je ook nog even mee rekenen
Incl BTW en overige kosten kom je op het volgende plaatje:
275 - € 468.000,- (€ 655.200,-)
365 - € 216.000,- (€ 302.400,-)
F40 - € 312.000,- (€ 436.800,-)
TR '90 - € 43.510,- (€ 60.914,-)
TR '85 - € 35.010,- (€ 49.014,-)
F355 - € 48.100,- (€ 67.340,-)
348 - € 31.243,- (€ 43.740,20)
328 (rosso) - € 29.500,- (€ 41.300,-)
Mondial - € 22.600,- (€ 31.640,-)
308 - € 33.000,- (€ 46.200,-)
456 - € 35.500,- (€ 49.700,-)
328 (nero) - € 27.000,- (€ 37.800,-)