Inmiddels een erg fraaie youngtimer.
Maar wat is bekend over deze auto ? Moet je hier met een boog omheen lopen ? Of is deze auto redelijk betrouwbaar ?
Zijn er mensen die hun ervaringen willen delen ?
Lekker belangrijk inderdaad. In een Ferrari zul je ook wel iets van een Fiat vinden en een Lambo leent ook echt wel wat van Volkswagen of Audi. Maar ik snap dat gezeur nooit zo goed; alsof rijplezier in de lichtschakelaar of het knopje van de achterruitverwarming zit...Joy schreef:Kwa looks en interieur vind ik het schitterende dingen. Dat bepaalde details 100% Ford zijn, ja ach.
LOL!allen schreef:Heel soms komen die posts van jou me niet zo goed uit. Alhoewel...
Joy, wordt het niet eens tijd om je M3 in te ruilen?
Jij bent iemand van zelf pijniging......allen schreef:Altijd een zwak voor gehad.
Maar als er 1 Jag is die ik echt graag zou willen...
Voor mij geen mooier model dant deze versie. Alleen het spoilertje achter mag wel zwieberen...
De huidige eigenaar van mijn M5 denkt daar toch anders over, die heeft z'n X308 XJR op dit moment te koop staan.steve smith schreef:Heb een paar sedans uit die tijd in beheer, die zijn technisch hetzelfde. Distributie van de vroege auto's zit een probleempje in, is een modificatie voor. Evenals compressor aandrijving. Onderstel is redelijk straightforward als er geen adaptieve dempers in zitten. Als je zo'n ding bij aanschaf meteen goed op punt zet heb je er jaren geen gezeur van. Een goede specialist is Roland van Real Car Restoration in Ochten, die kan ze dromen en heeft veel liggen.
Heb zelf een paar maanden een X308 XJR mogen gebruiken toen m'n rug in duigen lag. Die auto was na aanschaf in Ochten fris gemaakt. Ding loopt nu een jaar of 3 zonder ook maar 1 tik verkeerd of brandend lampje. Echt prima. Ik vind het een fijnere auto dan e39 M5. Zou voor zo'n coupe absoluut niet bang zijn, alleen ff kettinggeleiders doen.
Tja. Voordat iemand een "echte" auto van juiste baasje koopt gaat er meestal een foute van een fout baasje aan vooraf. En die les ik vaak duur. De meneer in kwestie zal niet voor niks de jouwe voor de hoofdprijs overgenomen hebben. Of het nou een XJR, 500E, M5 of Quattroporte is, het verhaal blijft hetzelfde. Preventief onderhoud kost veel geld. Achterstallig onderhoud nog veel, veel en veel meer. En dan nog een beetje.M@rcel schreef:De huidige eigenaar van mijn M5 denkt daar toch anders over, die heeft z'n X308 XJR op dit moment te koop staan.steve smith schreef:Heb een paar sedans uit die tijd in beheer, die zijn technisch hetzelfde. Distributie van de vroege auto's zit een probleempje in, is een modificatie voor. Evenals compressor aandrijving. Onderstel is redelijk straightforward als er geen adaptieve dempers in zitten. Als je zo'n ding bij aanschaf meteen goed op punt zet heb je er jaren geen gezeur van. Een goede specialist is Roland van Real Car Restoration in Ochten, die kan ze dromen en heeft veel liggen.
Heb zelf een paar maanden een X308 XJR mogen gebruiken toen m'n rug in duigen lag. Die auto was na aanschaf in Ochten fris gemaakt. Ding loopt nu een jaar of 3 zonder ook maar 1 tik verkeerd of brandend lampje. Echt prima. Ik vind het een fijnere auto dan e39 M5. Zou voor zo'n coupe absoluut niet bang zijn, alleen ff kettinggeleiders doen.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je in een auto zoekt, maar hij wil volgens mij voor geen goud meer terug.
XJR van een generatie verder (alu-body) vind ik overigens schitterende auto's.
XK8 nooit zoveel mee gehad, wielen staan teveel naar binnen, vind ik niet mooi.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten