Ja hij doet 't nu goed, maar gisteravond had ie ook 'n blackout bij AMG race Academy en terug naar 't kiezen van de proeven in de SLS....dus game uitzetten en weer aan....
@ Elco: Ja ik heb alle updates dlc die er zijn, aldus de info(?)
waaraan kan ik bijv zien dat ik de laatste updates heb? Ik heb die 86 '12 edition auto bijvoorbeeld gekregen....
Die TG testtrack gevorderden race met die 12 Lotussen 111R is best pittig, voor dat je 't weet ben je gedisqualificeerd tot vervelends toe.

Wat 'n zwabberbak is die 111R zeg.
Wat ik ook niet snap is dat nu ik die 86 heb getuned ik de setup niet kan aanpassen? In welk menu kan dat ?
En waar zijn bijv de RUF CTR en de Ford RS200 te koop/te winnen? of geeft ie qua dealeroverzicht in het begin een deel en later meer?
Wel 'leuk'dat als je denkt dat je 't spel zat bent(want weer dezelfde track voor $$$$, of voor 'n andere race niet de benodigde auto, of niveau...) dat je dan baalt en denk, morgen maar verder hoor. En dat je dan precies op dat moment weer verder kunt met wat unlocked content /autootje in het hoofdmenu. Alsof dat ding je gedachten leest ofzo.
EDIT: Ik heb Spa nog niet(?) Waar kan ik die eventueel vinden? Ah in seizoensevents.