Pagina 1 van 1
Chevy Camaro ZL1
Geplaatst: 05 dec 2011, 13:38
door Mathieu
Zo fout maar daarentegen ook zo gaaf
Rondje Nordschleife
Re: Chevy Camaro ZL1
Geplaatst: 05 dec 2011, 15:34
door Knot
Machtig bruut ding!
Re: Chevy Camaro ZL1
Geplaatst: 05 dec 2011, 15:39
door Xave30
Sick,
Re: Chevy Camaro ZL1
Geplaatst: 06 dec 2011, 11:35
door Dennis Cavallino
Na de vele specials van de Camaro die wij in NL nooit te zien zullen krijgen, is dit er eentje die ze hier gewoon moeten verkopen. Brute muscle car.