Jerry
- Robin Hartog
Re: Jerry
Best. Introduction. EVER.
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Jerry
Ik denk dat dit de reden was van aanmelding en niets meer:

Verdere leuke input zal er wel niet komen van Jerry denk ik zo...Justjer schreef:Neen hem graag over voor 25 euro. Hij is nog heel neem ik aaan. Onderwerp: Originele BMW iPod interface, geschikt voor E90/E91/E92/E93
Niels schreef:Te koop aangeboden voor een collega van me:
originele BMW iPod interface, geschikt voor E90/E91/E92/E93 en E87/E88.
Deze optie maakt het mogelijk een iPod te bedienen en af te spelen via het iDrive systeem. Komt (wanneer aanwezig) in de plaats van de cd-wisselaar, en informatie zoals artiest, album en titels valt te navigeren en terug te lezen op het beeldscherm. Na installatie bevindt zich de aansluiting voor de iPod in het dashboardkastje, en doet tevens dienst als oplader van ipod.
Door dealer destijds ingebouwd bij levering 3-serie Touring met navi. professional. maar na 2 maand vervangen voor een usb-aansluiting in de middenconsole. Daarmee is deze set overbodig geworden en mag voor 130 euro naar een nieuwe eigenaar.
*Houdt er rekening mee dat naast inbouwen, mogelijk een software update nodig is om het geheel te activeren in idrive.
Interesse? Stuur mij een PB of neem telefonisch contact op via 06-52593326 (Marcel).