Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
- romo
- Berichten: 26921
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
best gaaf, al zou ik qua kiezen uit die 3 voor de blauwe gaan denk ik...of de groene
kleuren zijn wat fletch/licht wat moeilijk inschatten zo
kleuren zijn wat fletch/licht wat moeilijk inschatten zo
-
- Berichten: 51406
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
GTRene schreef:best gaaf, al zou ik qua kiezen uit die 3 voor de blauwe gaan denk ik...of de groene
kleuren zijn wat fletch/licht wat moeilijk inschatten zo
...wacht doe maar de oranje!
- Tim N
- Berichten: 7749
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
exact in de trent der verwachting Robin
-
- Berichten: 51406
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Doe mij maar de oranje, not kidding. Stoer hoor!
-
- Berichten: 51406
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
de blauwe is ook wel mooi...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Arthur
- Berichten: 39775
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Tim N schreef: exact in de trent der verwachting Robin
Robin schreef:GTRene schreef:best gaaf, al zou ik qua kiezen uit die 3 voor de blauwe gaan denk ik...of de groene
kleuren zijn wat fletch/licht wat moeilijk inschatten zo
...wacht doe maar de oranje!
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
- Contacteer:
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Vond net deze pics van een Carmine Red GT4.
Enne, ook leuk verder:
Enne, ook leuk verder:
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
die rode (vooral eerste foto ) en die grijze...mar wat nou te kiezen
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26754
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Robin schreef:GTRene schreef:best gaaf, al zou ik qua kiezen uit die 3 voor de blauwe gaan denk ik...of de groene
kleuren zijn wat fletch/licht wat moeilijk inschatten zo
...wacht doe maar de oranje!
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Doe die gele dan maar
- JP
- Berichten: 31273
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Jammer bagger resolutie
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Porsche 981 Cayman GT4 ClubSport (CS)
http://www.brrperformance.com/blog/?p=3403" onclick="window.open(this.href);return false;The car is amazing….everything we were hoping for ….and more.
The new racing PDK is wonderful…you might “pooh-pooh” a PDK, but it is great. Add on top of that the maintenance interval (Porsche anticipates it won’t need a rebuild for 30k KM, and you have another very strong benefit).
We have had our first outing w the car, the car is very well balanced, brakes are stunning, sight lines good, access easy, PDK awesome….about as good as it gets for a brand new race car out of the box. Looking forward to this season, as we will have a couple running this year. Woo Hoo.
BRracing Motorsports – bringing smiles for miles and miles.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Is die voor op het circuit ?
-
- Berichten: 21738
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
nee toch zitten geen stickers op.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
op zoek naar wat Z3 roadster kwam ik vandaag een prachtige lichtblauwe GT4 tegen rond Utrecht
kwam van zo'n dijkweggetje af en ik moest daar wachten bij stoplichten, zie ik die blauwe GT4 mooi voorbij komen, zag er goed uit in dat smurfen blauw
kwam van zo'n dijkweggetje af en ik moest daar wachten bij stoplichten, zie ik die blauwe GT4 mooi voorbij komen, zag er goed uit in dat smurfen blauw
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Vandaag bij Porsche Centrum Gelderland
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Marius
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 14 aug 2007, 20:52
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Vandaag de eerste km's gereden met de gt4 door rondjes te rijden op de ring. Omdat ik daar zelf geen tijd voor had, is de auto de afgelopen tijd ingereden door DickH.
Begonnen in half nat dus bescheiden het tempo opgebouwd gedurende de dag toen het uiteindelijk droog werd.
Wat zal ik er van zeggen. Grip grip en nog eens grip, een heel mooie balans en heel veel rust in de auto.
Op droog is het wel erg tricky om een driftje te leggen met de auto door de enorme hoeveelheid grip, maar goed daar is hij natuurlijk eigenlijk ook niet voor bedoeld, maar ik kon het niet laten.
Heb zo een 15 rondjes gedraaid waarbij de auto eigenlijk geen krimp gegeven heeft. De Carrera S motor snort er vrolijk op los. Opschakelen van 3 naar 4 is eigenlijk het mooiste, dan pakt ie mooi door. De 5 is eigenlijk alweer te ver van de 4 af. Wie weet op termijn een iets kortere eindoverbrenging monteren; het hoeft maar een heel klein beetje korter is mijn mening en dan maak je wat grotere stappen.
Met de 997 gt3 bv tikte je de eerste serieuze links in Klostertal 215 aan, met de gt4 lukte me het net om 200 aan te tikken daar. Nu had de gt3 ook wel 30pk'tjes meer en een kortere eindoverbrenging natuurlijk.
Moet nog steeds uitvogelen hoe ik de beste aircostand kies. Het wordt vrij snel erg warm in de auto (logisch, middenmotor) ondanks dat het buiten circa 10 graden was en ik begrijp nu waarom Porsche de auto uitgerust heeft met een 'airco-max' knop Het is me nog niet gelukt een comfortabele middenstand te vinden.
Al met al zeer tevreden met de auto. Ook de degelijkheid en het gemak waarmee het rondje na rondje draait is weer erg prettig.
Begonnen in half nat dus bescheiden het tempo opgebouwd gedurende de dag toen het uiteindelijk droog werd.
Wat zal ik er van zeggen. Grip grip en nog eens grip, een heel mooie balans en heel veel rust in de auto.
Op droog is het wel erg tricky om een driftje te leggen met de auto door de enorme hoeveelheid grip, maar goed daar is hij natuurlijk eigenlijk ook niet voor bedoeld, maar ik kon het niet laten.
Heb zo een 15 rondjes gedraaid waarbij de auto eigenlijk geen krimp gegeven heeft. De Carrera S motor snort er vrolijk op los. Opschakelen van 3 naar 4 is eigenlijk het mooiste, dan pakt ie mooi door. De 5 is eigenlijk alweer te ver van de 4 af. Wie weet op termijn een iets kortere eindoverbrenging monteren; het hoeft maar een heel klein beetje korter is mijn mening en dan maak je wat grotere stappen.
Met de 997 gt3 bv tikte je de eerste serieuze links in Klostertal 215 aan, met de gt4 lukte me het net om 200 aan te tikken daar. Nu had de gt3 ook wel 30pk'tjes meer en een kortere eindoverbrenging natuurlijk.
Moet nog steeds uitvogelen hoe ik de beste aircostand kies. Het wordt vrij snel erg warm in de auto (logisch, middenmotor) ondanks dat het buiten circa 10 graden was en ik begrijp nu waarom Porsche de auto uitgerust heeft met een 'airco-max' knop Het is me nog niet gelukt een comfortabele middenstand te vinden.
Al met al zeer tevreden met de auto. Ook de degelijkheid en het gemak waarmee het rondje na rondje draait is weer erg prettig.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
klinkt goed
kan je niet ipv die kortere 5 bv de motor nog wat kietelen?
de carrera s met sport pakket haalt er ook 430 pk uit, den dat die dan wat gemakkelijker in z'n 5 sleurt?
kan je niet ipv die kortere 5 bv de motor nog wat kietelen?
de carrera s met sport pakket haalt er ook 430 pk uit, den dat die dan wat gemakkelijker in z'n 5 sleurt?
- Marius
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 14 aug 2007, 20:52
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Is ook nog een idee inderdaad. Vraag me af waar ze die extra pk's vandaan halen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
Geweldig om zo je ervaringen te lezen Marius
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
hier bv 430 pk binnenkort viaMarius schreef:Is ook nog een idee inderdaad. Vraag me af waar ze die extra pk's vandaan halen.
http://pikore.co/media.php?id=1237570179676014547" onclick="window.open(this.href);return false;mcchip-DKR stage2 ECU update and IPD Plenum. going up to 430ps
of hier, wel wat duurder denk ik...GT450 performance package
http://www.fabspeed.com/gt4-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten