Haha,romo schreef: ↑08 mei 2023, 15:46
Nee, zeker niet, want de de toenmalige M2 zag er best goed uit.
Uiteraard een ander karakter dan de 1M.
De nieuwe M2 klopt gewoon van geen kant, niet in de verhoudingen, niet in het gewicht, niet in het in- en exterieur. Het had een klapper moeten zijn als einde ICE M2, het is wel een klapper geworden, maar iets anders dan gewenst. een afknapper
Over schoonheid valt uiteraard niet te twisten, dus dit is geheel mijn eigen subjectieve weergave
Dus de vraag of ik hem koop is bij deze wel voldoende beantwoord, mocht er nog twijfel zijn bij deze of gene.
Ik heb ernaast gestaan, vond het best wel een indrukwekkend ding maar weegt idd net zoveel (sommigen zelfs meer) als een F80 M3, de wielen zwemmen in de wielkasten, de uitlaat is zowaar indrukwekkend dik maar snort maar een beetje, het interieur is wel next level (dat scherm moet je van houden) en de carbon seats passen me goed. Zolang je hem niet als opvolger ziet van de F87 gaat het wel goed denk ik. Het is eerder een opvolger van de S55 M3/4. Luxer, zwaarder groter. Niet perse waar de hardcore M2(comp) eigenaren naar op zoek zijn denk ik #metoo maar als DD kun je hem er met een aantal subtiele (niet zo heel dure) kleine aanpassingen een heel stuk minder lelijk maken. Zou niet moeten hoeven natuurlijk, maar helaas wel noodzaak dus #eens