Pagina 1 van 1
7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 19:34
door Downforce Hans
http://www.youtube.com/watch?v=Ok1WUO3p1oQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz,Hanz06

Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 20:46
door Tom
7.19 zelfs volgens wikipedia en wat bronnen daar
http://en.wikipedia.org/wiki/N" onclick="window.open(this.href);return false;ürburgring_lap_times
Erg impressive

Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 20:57
door Booooh
Impressive!
Die yanken krijgen de electronica eindelijk onder controle

...
Ben
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 21:00
door Downforce Hans
Booooh schreef:Impressive!
Die yanken krijgen de electronica eindelijk onder controle

...
Ben
In een bladveer zit geen electronica..............

Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 21:03
door Booooh
Downforce Hans schreef:Booooh schreef:Impressive!
Die yanken krijgen de electronica eindelijk onder controle

...
Ben
In een bladveer zit geen electronica..............

In de bladveer niet nee

, duh ...
Corvette engineer, Jim Mero, records a lap of 7:22.68 in the 2012 Corvette Z06 with the Z07 chassis package at Germany's Nurburgring -- 20 seconds better than the previous Z06 fast lap recorded in 2005.
The new generation of traction control is amazing.
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 21:08
door Andre
Knappe tijd maar als die rijder nog iets smoother was zit er nog meer in.
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 22:01
door Rupie
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepost!

Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 23:05
door Downforce Hans
Ruben schreef:Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepost!

So what........in die 250 pagina`s over die 1m zit wel 51 keer een repost

Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 23:37
door Tom
en de Z06 is 52kg lichter als die 1M

Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 23:44
door SteV6
722 ... is dat niet een magisch Mercedesgetal?!
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 23 jun 2011, 23:56
door Tom
Yep starttijd en nummer van stirling moss tijdens z'n winnende rit in de mille miglia.
http://www.ddavid.com/formula1/mille_miglia_1955.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 30 jun 2011, 22:23
door Hielke
Indrukwekkend snel rondje.
Al liggen start en finishpunt niet op dezelfde plaats. Ook 7.25 is erg snel.
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 01 jul 2011, 09:59
door Robin
Hielke schreef:Indrukwekkend snel rondje.
Al liggen start en finishpunt niet op dezelfde plaats. Ook 7.25 is erg snel.
Zo wordt blijkbaar vaker/altijd gemeten , ook met de Megane Trophy....
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 01 jul 2011, 10:10
door GTRene
SteV6 schreef:722 ... is dat niet een magisch Mercedesgetal?!
ja, ook van die speciale SLR
eneuh, ik las bladveren en kon maar op 1 naam komen wie daar nog over durft te praten
supertijd, damn...
zag gisteren nog wat Z06 te koop al vanaf 40K in Germany, wat dat betrefd koopjes voor zoveel vermogen e.d.
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 01 jul 2011, 10:11
door Aernoudt
Tom schreef:en de Z06 is 52kg lichter als die 1M

Wat zeg je nu op DF: Een dikke Amrikaan die lichter is als een Duitse ueber soportauto?!
Performance package:
The 2012 Corvette Z06 model shown includes the Z07 chassis package, featuring new optional Michelin® Pilot® Sport Cup Zero Pressure tires, Brembo carbon ceramic brakes, Performance Traction Management and Magnetic Selective Ride Control, as well as carbon fiber components (hood, front splitter and rockers) and aerodynamic improvements.
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 01 jul 2011, 10:42
door GTRene
zit veel daarvan niet ook op de ZR1 ?
hoe vlot zou die rond gaan in de handen van diezelfde coureur.
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 01 jul 2011, 10:46
door Aernoudt
GTRene schreef:zit veel daarvan niet ook op de ZR1 ?
hoe vlot zou die rond gaan in de handen van diezelfde coureur.
yep 7:19 (ZR1 filmpje staat al op dit forum

maar voor de zekerheid hieronder ook

)
ZItten nog wel wat schoonheidsfoutjes in, dus met een Sabientje achter het stuur moet dat zeke rnog sneller kunnen.
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 14 jul 2011, 22:36
door Tom
Hans leuk dat je je moeder mee hebt genomen voor een ritje
http://www.autoblog.com/2011/07/13/how- ... #continued" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 14 jul 2011, 22:48
door Aernoudt
LOL

Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 15 jul 2011, 15:51
door M@rcel
Zijn overigens klaverbladveren, dan kan ik het ook..
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 15 sep 2011, 21:27
door InjectTheVenom
Uhh Hans.... ik heb nieuws voor je
http://www.torquenews.com/106/dodge-vip ... oduction-n" onclick="window.open(this.href);return false;ürburgring-record-712
http://gallery.pistonspy.com/2011/Spysh ... 50_5xBg3cp" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 15 sep 2011, 21:49
door Rupie
Mis ik wat, staat een Viper op bladveren? Nou dan!
Je hebt best een leuke auto Hans!
Re: 7.22........ niet slecht voor een auto met bladveren
Geplaatst: 15 sep 2011, 21:54
door InjectTheVenom
Ik mis ook wat... een tijd van 7.22 die niet met bladveren behaald is
