Roy's ideale motorfiets

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Roy's ideale motorfiets

Bericht door Roy » 15 apr 2011, 10:52

Heb ik op de beurs nog opgezeten. Qua houding is dat top, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Als de houding van de Hypermotard voor mezelf en passagier echter goed is, vind ik dat wel een stoerdere fiets denk ik.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2469
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: Roy's ideale motorfiets

Bericht door Erik dB » 15 apr 2011, 11:06

Eens, maar de KTM lijkt me wat veelzijdiger met het hogere ruitje en mogelijkheid om er wat koffers aan te knopen (ik zit een beetje met hetzelfde issue als jij, GF wordt niet heel gelukkig achterop de R6. Daarnaast is de knakker waar ik veel mee reed/rondknalde geemigreerd, en staat de R6 nu vooral niets te doen).

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Roy's ideale motorfiets

Bericht door Roy » 15 apr 2011, 11:18

Klopt, echter stellen de standaard KTM koffers volgens mij echt geen flikker voor... houd daar rekening mee. Dan zou alleen het ruitje een klein voordeel zijn. Hier zie je de koffers:

Afbeelding

Nakeds vind ik toffe motoren maar als een SM net zo gaaf rijd... tsja, dan toch eens goed nadenken. Persoonlijk denk ik dat een passagier beter zit op een SM namelijk.

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: Roy's ideale motorfiets

Bericht door wjn » 15 apr 2011, 12:19

De KTM is ook wel een mooi ding, het is dat ik bij de Duc dealer een veel betere inruilprijs kreeg, anders had het waarschijnlijk een KTM geweest nu.

En de KTM heeft (een erg goede) ABS, moet je wel een nieuwe kopen :?

Mensen die eerste een 1100(S) hadden en nu een 796 zeggen dat het nagenoeg geen verschil is, de 796 is wat "speelser" en lichter.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Roy's ideale motorfiets

Bericht door Roy » 15 apr 2011, 13:04

Bedankt voor de informatie :)

Als het een SM zou gaan worden dan word het sowieso een 796. Dat is prijstechnisch een stukkie aantrekkelijker voor mij. Kunnen er ook nog mooie Termignoni's onder :)

Gebruikersavatar
Jinx
Berichten: 1147
Lid geworden op: 21 aug 2008, 16:20
Locatie: Den Haag

Re: Roy's ideale motorfiets

Bericht door Jinx » 15 apr 2011, 15:36

Bedankt voor de reactie nog mannen! Denk niet dat ik zo'n dealer demo dag ga meepakken, dan test je alsnog maar 1 merk in feite. Ik denk dat er niet echt een makkelijke manier is om verschillende soorten motorfietsen te kunnen proberen.. :(

Komt gewoon neer op proefrijden als ik weer in de markt ben. Voorlopig ben ik nog steeds niet klaar met mn honda. :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten