Wederom een paar updates.
Kleiner/efficienter turbinehuis met 3 inch v-band, komt de arme M10 nog keer op gang.
Onderkant inlaat spruitstuk, zou moeten helpen tegen heat-soak bij stationair draaien.
3x engine-girdle uit 10mm S420, houdt de lagerkappen op zijn plek en zorgt voor meer stabiliteit in onderblok. Gaten moeten nog cnc uitgezet worden.
Bmw M106 zuigers, 92mm. Zijn vrij degelijk en mooi prijsje. Vereist wel dat er een 2mm van het onderblok afgaat ivm CR.
PPF drijfstangen met 3mm ribben, en nieuwe ARP bouten:
Onderstaand spul laten stralen en poederen, stoelframes laten snijden.
Rekje met intercooler en oliekoeler.
Achteras met origineel 188 sperdiff, eindje in duitsland opgehaald voor mooi bedrag. Zou een aardige topsnelheid moeten opleveren met een 3,15 verhouding icm met Getrag 260/6 en genoeg vermogen.
Verder nog een nieuwe daily. Betreft een 525D van eind 2007, compleet dealer onderhouden met 202.532 gelopen. Zoeft heerlijk.