Mijn naam is Erwin, en ben redelijk nieuw hier op het driving-fun forum. Wel e.e.a. gelezen, maar nog niet eerder gepost. Bij deze mijn ontgroening:
Ik ben Alfist en hart en nieren, en aangezien ik op circuit met RWD wil rijden, heb ik in het verleden wat ervaring opgedaan met een Alfa75 (welgeteld 1 trackday).
Gisteravond heb ik echter een BMW e34 525i in de schoot geworpen gekregen

Het beestje heeft maar liefst 377kkm op de teller staan, maar is 19 van zijn 20 jaar op deze aarde door één en dezelfde oudere heer bereden.
Ik speel nu met de gedachte op de 5 op zijn buik te leggen en er low-budget mee naar circuit te gaan, of b.v. aan een dagje driften mee te doen. Die 6 cilinder klinkt nog erg fijn, is betrouwbaar en loopt goed. Ook de rest van de aandrijflijn maakt geen vreemde geluiden.
Wat denken jullie? Kan een goed onderhouden m20b25 met deze kmstand uberhaupt tegen een stootje, of kan ik de auto maar beter te koop zetten voor ik er geld in ga steken?
Als ik hier namelijk mee verder ga, dan moet er een nieuwe APK op (zullen wel wat kleine dingen zijn) en moet ik het onderstel aanpakken. Als ik er een paar honderd euro insteek wil ik niet halverwege mijn eerste Nurburgring rondje met panne staan natuurlijk... en een revisie uit voorzorg gaat het low-budget idee een beetje te buiten..
Ik hoor graag van jullie!