Pakket invoer vraagje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Oscar29

Pakket invoer vraagje

Bericht door Oscar29 » 17 sep 2010, 14:42

Even een vraagje wat betreft het invoeren van een pakketje.

Achtergrond: Ik heb een jaar of 2 geleden een ECU voor mijn auto gekocht via een jongen in de VS en daar mee rond gereden. Nu heb ik deze een paar weken geleden teruggestuurd voor een upgrade en wat aanpassing. Pakket is vanochtend aangeboden maar ik was er niet. Wel een bericht erbij of ik €40 wil betalen als ze het opnieuw proberen te bezorgen.

Klopt het dat ik gewoon weer moet betalen voor iets dat al een keer ingevoerd is geweest en al minstens 2 jaar in mijn bezit is? Vind het nogal krom dat ik weer kan gaan betalen voor iets wat al van mij is.

Zal het pakket ongetwijfeld niet krijgen zonder te betalen, heb ik enige kans als ik protest aanteken bij TNT/wie dan ook en dit voorleg?

MartijnGizmo

Re: Pakket invoer vraagje

Bericht door MartijnGizmo » 17 sep 2010, 14:46

Heb je een kwitantie van de vorige keer toen je invoerrechten betaald hebt? Indien nee: helaas pindakaas :(

Oscar29

Re: Pakket invoer vraagje

Bericht door Oscar29 » 17 sep 2010, 15:43

Zelfs al zou ik die hebben, staat er nog niet op wat er toen in heeft gezeten :(

Mooi weer zonde geld dus. Gieren :fy:

Plaats reactie