
Ik ben op 25-05-2006 bij een lid van het SCN forum (-mart-) wezen kijken voor een Impreza en ik was eigenlijk meteen verkocht (op de auto hè

De auto:
Een Subaru Impreza GTT uit 1999.
De kleur:
Mica Blue (74F).
Mods exterieur:
P1 Prodrive voorbumper spoiler
Sti high scoop luchtinlaat
STi V5 WRC achter vleugel
Witte knipperlichten voor en zijkant
Gasveren voor de motorkap
Autobahn 88 FMIC
Interieur:
Momo racer sport stuur
Pioneer radio met mp3 (type weet ik even niet)
Alpine MRV T-500 externe versterker
Alpine SBS 1241 BR Subwoofer
JBL GTO 6506 speakers
GT auto alarm
Defi meterset
AVC-R
Plx/afr wideband
Motorisch/overige:
Ecutek (door Mark Verhoeven wie anders?) (helaas maar 325 pk en 430 NM bij 30 graden buitentemperatuur)
TD-05 18G turbo
740 cc Deatschwerks injectoren
2,75 inch powerflo uitlaat
SSQV HKS dumpvalve
Apexi openlucht filter
Setrab oliekoeler (met thermostaat)
Walbro brandstofpomp
blauwe ground wire set
RVS solenoid montageplaat
Europese 6 bak met STI koppeling
Samco coolings set (blauw)
Greddy oil catch can
Magnecor bougie kabels
Onderstel:
Aram's rembeugel
18" Rota gr-a (tarmac2)
BC Racing onderstel
D2 BBK voor 356
D2 BBK achter 330
Summit veerpootbrug achter
GC8 STI carbon veerpootbrug
H-brace
Diff brace
T-braces
Whiteline swaybar 22mm verstelbaar achter
Whiteline Anti Lift kit
Whiteline Stuurhuisrubbers
Whiteline Endlinks Achter
Whiteline swaybar 20mm verstelbaar voor
Whiteline Endlinks Voor
Whiteline Roll-centre / bump-steer adjust kit
Plannen:
Nog genoeg

en nu waar op een forum altijd het hardste om geroepen..... foto's (dit is een foto die de vorige eigenaar heeft gemaakt.
Ik heb op 21-10-2006 bij Chris (Zerospecs) een SLM metersetje laten inbouwen.
Op 11-11-2006 ben ik bij Deep (Pitbox) langs gegaan en heb mezelf getraceerd op een nieuw setje velgen met banden. Het zijn 18" Rota gr-a (tarmac2) velgen geworden met Toyo bandjes erom heen.
en hier nog wat foto's van mijn auto hoe hij er toen uitzag.
Het is weer tijd voor een update. Ik ben op 06-01-2007 weer bij Chris (Zerospec) geweest en heb door hem een nieuwe uitlaat laten plaatsen. Het is een complete 3 inch Invidia geworden met een freeflow sportcat. :twisted: Ik kan niet anders zeggen dat het geluid wat eruit komt echt super is.
Zondag 2 sept was het weer tijd voor een update. Ik ben naar Vlaardingen gereden en daar hebben de heren monteurs van het inmiddels failliete Kerbstone mijn nieuwe BC-Racing onderstel gemonteerd. In eerste instantie deed ik het puur voor het uiterlijk maar tijdens het proefritje werdt ik helemaal gelukkig WAT EEN VERSCHIL !!!!!


Kleine update.
Ik heb via de groepsaankoop van Cliaz (SCN) een setje gasdempers voor de motorkap gekocht.
Een updatetje of liever gezegd 2 updatetjes.
1) De Slm meters die erin zaten zijn eruit en hebben plaats gemaakt voor Defi's.
2) Ik ben gisteren (02-03-2008) bij David (Naughty) en Jamie (Fineline Imports) geweest om mijn AVC-R te laten inbouwen. David en Jamie nogmaals bedankt daarvoor.
Weer tijd voor een update

De Fmic en Apexi luchtfilter die ik via David en Jamie heb gekocht zitten er inmiddels in.
Ook is er een Setrab olie koeler gemonteerd (helaas geen foto van)
En een plx/afr wideband (via de groepsaankoop van Speedcars)
Hier heb ik nog geen foto van genomen want er is een (klein) probleem met de afstelling van mijn auto. Het blijkt dat hij te arm loopt



05-04-2008 (eindelijk


Dit keer een GC8 STI carbon veerpootbrug. Iedereen weet zo onderhand wel hoe zo een ding eruit ziet, maar doe er lekker toch 2 fototjes bij


Ik had voor een STI veerpootbrug gemonteerd en merkte met hard bochten nemen dat de achterkant heeeeeel licht begon te glijden dus ik heb door Chris (Zerospec) nu achter een veerpootbrug laten monteren. Deze is van het merk Summit en ik moet zeggen dat scheelt een stuk (vind ik

Ook heb ik door Chris een blauwe ground wire set laten installeren. Deze zorgt voor een betere aarde in je auto.
Nog een update ik had via de groepsaankoop van Dick555 (SCN) een RVS solenoid montageplaat besteld en die heb ik er ook in gezet.
De europese 6 bak.
De powerflo uitlaat.
De BBK voor.
De BBK achter.
Totaalplaatje v.d. remmetjes.
Uitdraai van Mark Verhoeven.
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-SJVZNH4C.jpg (grote versie)
De Sub bij de mega meet bij de Maxis 20-09-2009
29-03-2010 David (Fineline Imports) heeft weer het een en ander gemonteerd voor me namelijk:
whitline Stage 2:
Whiteline swaybar 22mm verstelbaar achter
Anti Lift kit
Stuurhuisrubbers
Endlinks achter
Whiteline swaybar 22mm verstelbaar voor
Endlinks voor
Roll-centre / bump-steer adjust kit
Magnecor bougiekabels
Greddy oil catch can
Zelf had ik nog het een en ander in de schuur liggen en dat wou ik ook graag gemonteerd hebben dus ik heb het even lief gevraagd aan David



H-brace
Diff brace
T-braces
en een Samco cooling set.
Vandaag (17-04-2010) zijn we bij Deni wheelstyling in Zwanenburg geweest om de Sub te laten uitlijnen en ik vond dat Arnold het goed heeft gedaan. Aardige jongen die zelf ook wel van snelle auto's en alles erom heen houdt dus we hebben gezellig een praatje kunnen doen

Hij heeft aan de hand van specificatie van whiteline de sub uitgelijnt (mocht ik zelf meenemen).
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-4IMQQVAB.jpg
Het is voor mij allemaal een beetje hocus pocus



Nog maar wat fototjes?
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-Y6MUM7KF.jpg
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-XTX4P88S.jpg
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-M6LQPUFB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-BIPGIQU4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-X63K7GOD.jpg
https://imageproxy.driving-fun.com/index.php/0b554944d76c58b29ad950cdaea6d8abb91b490b/687474703a2f2f7777772e6d696a6e616c62756d2e6e6c2f466f746f2d55374f423850345a2e6a7067
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-VCTWTVG7.jpg
Ook onder de motorkap is er weer het 1 en ander bij gekomen. De Greddy oil catch can en de Samco coolings set.
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-8TETXOZ8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-JDAXDELP.jpg
Tot zover mijn voorsteltopic. Ik hoop dat het zo goed is...... Anders hoor ik het vast wel van jullie

Groet,
Patrick.