The Saboteur

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

The Saboteur

Bericht door InjectTheVenom » 25 apr 2010, 14:33

Gister voor een mooie aanbiedingsprijs van €25 gekocht en meteen geïnstalleerd, dacht aan het spel te kunnen beginnen maar als het introfilmpje afgelopen is blijft het beeld constant naar rechts draaien. Ik kan met de muis naar links bewegen maar dan blijft het beeld alleen stil staan en als je de muis weer los laat gaat de rechtse draai gewoon verder.
Nu hebben we dit soort gezeur al eens eerder met een joystick en een flightsimulator gehad en als ik het goed onthouden heb moest toen de joystick gecalibreerd worden of iets dergelijks... weet iemand hier een oplossing voor?

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: The Saboteur

Bericht door Macboy » 27 apr 2010, 11:10

Helaas heb je er dan nog steeds te veel voor betaald. De PC versie zit vol met bugs, freezes etc.

Jouw probleem is the mouse bug. Je kunt daarvoor een patch downloaden. Google maar gewoon op saboteur mouse bug en komt vanzelf goed :)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: The Saboteur

Bericht door Mari Oh Oh! » 03 mei 2010, 13:00

Met de minder legale versie(ik kreeg bij het lezen van de reviews al wat twijfels) geen problemen gehad ook niet met de X360 controller, maar wat een vreselijk spel zeg... Mijn verwachtingen waren misschien vrij hoog en ik was van plan hem te kopen(zelfs voor het volle (PC) pond), maar het is het allemaal net niet. Het is een soort WOII mengeling van GTA IV en Assassin's Creed(II), maar een ieder die beide spellen gespeeld heeft zal hard wegrennen van the Saboteur. Het klimmen is vreselijk cheap net zoals het rijden. Een zeer grote tegenvaller. En dat terwijl er wel redelijk wat liefde in de omgeving en het verhaal gestoken is. Nee, ik ben bang dat hier iets te veel financiële mannetjes invloed hebben gehad(het team is na de release ook opgedoekt en dat zat vast al in de planning, tijd voor wat liefde in het spel stoppen was er vast niet). Gemiste kans. :(

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: The Saboteur

Bericht door InjectTheVenom » 05 mei 2010, 16:24

Joystick er uit halen werkt ook maar nu zit ik nog met het probleem van lukraak overal vandaan schietende lijnen die vooral buiten de stad in een open omgeving tevoorschijn komen waarbij het spel knap langzamer gaat lopen. IN de stad of als het beeld naar de grond gedraaid wordt is het minder maar nog altijd niet zoals gewenst.
Nee ik heb geen ATI kaart of quad core processor, patch daarvoor is voor de zekerheid wel geïnstalleerd.
Het is opzich geen verkeerd spel naar mijn mening en heb er wel plezier aan, we kunnen helaas niet altijd alles hebben :)

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Re: The Saboteur

Bericht door InjectTheVenom » 13 mei 2010, 22:24

Het probleem met de lijnen lijkt hem in de schaduwen optie te zitten.. deze uit gezet en ik heb er geen last meer van. Voor de rest alles helemaal terug geschroefd maar dit heeft slechts een matig effect op de snelheid, die tijdsrace kon ik nog altijd vergeten binnen de gestelde tijd te voltooien. Dus dan maar zonder de races te kunnen doen vanochtend het spel voltooid :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast