Impreza WRX PPP my 2004 Rood
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Tja, waar zal ik beginnnen....
Sinds 15 maanden vader, 323ti hobbyauto eruit, wilde een stationcar...e39 530i Touring kwam er voor in de plaats...tot op de dag van vandaag een beetje spijt van gehad.
Prima auto hoor, niets mis mee, maar ik mis een beetje het sportieve rijden voor die paar duizen km's per jaar.
Al een paar maandjes alle occassionsites aan het afstruinen, verschillende auto's geopperd; Saab 9-3 Viggen, Z3 2.8 Coupé, 147 GTA, e39 M5, 9-3 Aero Cabrio, zoals jullie zien...de kluts behoorlijk kwijt.
Nu toch wel heel erg enthousiast geraakt over een dieprode (Imola rot II 8) ) Impreza WRX met Prodrive kuurtje. Gelukkig geen taartschep achterop, beetje undercover zie ik wel zitten.
De auto zojuist bekeken, en zo in de showroom ziet het er allemaal wel netjes uit. Velgen hier en daar wel wat stoeprandschade, maar het ziet er wel allemaal betrouwbaar uit.
Auto heeft overigens 138.000 km gelopen.
Wat kan ik er meer over zeggen?
Deuren voelen wel wat minder solide aan als van een BMW, allemaal een beetje blikkerig, het interieur is natuurlijk een drama, stoelen zitten erg goed, vond ze alleen niet zo laag kunnen, ook kon ik het stuur voor mijn gevoel niet ver genoeg naar me toehalen.
Verder zat er isofix achterin, goed punt om m'n vrouw deze keus te laten goedkeuren en zag ik een aircootje zitten. Voor de rest eigenlijk weinig bijzonder.
Wat kan ik van deze auto verwachten? PPP zorgt voor 30 extra pk's, Nm's zou ik niet weten.
Iemand bekend mbt de betrouwbaarheid van dit model?
Zijn er must have mod's voor dit model om weer eens wat trackday's te gaan doen? Het hoeft allemaal geen extreme tuning te worden, betrouwbaarheid voorop, maar weet eigenlijk vrij weinig van de mogelijkheden.
Hoe houdt de remmerij zich? Onderstel, moet daar wat aan gesleuteld worden? Is die taartschep achterop nodig?
Verder zou ik gelijk van die kappen over de mislampen plaatsen, staat een stukje strakker naar mijn idee.
Alle info is meer dan welkom
Het gaat om een soortgelijke uitvoering als onderstaande foto.
Sinds 15 maanden vader, 323ti hobbyauto eruit, wilde een stationcar...e39 530i Touring kwam er voor in de plaats...tot op de dag van vandaag een beetje spijt van gehad.
Prima auto hoor, niets mis mee, maar ik mis een beetje het sportieve rijden voor die paar duizen km's per jaar.
Al een paar maandjes alle occassionsites aan het afstruinen, verschillende auto's geopperd; Saab 9-3 Viggen, Z3 2.8 Coupé, 147 GTA, e39 M5, 9-3 Aero Cabrio, zoals jullie zien...de kluts behoorlijk kwijt.
Nu toch wel heel erg enthousiast geraakt over een dieprode (Imola rot II 8) ) Impreza WRX met Prodrive kuurtje. Gelukkig geen taartschep achterop, beetje undercover zie ik wel zitten.
De auto zojuist bekeken, en zo in de showroom ziet het er allemaal wel netjes uit. Velgen hier en daar wel wat stoeprandschade, maar het ziet er wel allemaal betrouwbaar uit.
Auto heeft overigens 138.000 km gelopen.
Wat kan ik er meer over zeggen?
Deuren voelen wel wat minder solide aan als van een BMW, allemaal een beetje blikkerig, het interieur is natuurlijk een drama, stoelen zitten erg goed, vond ze alleen niet zo laag kunnen, ook kon ik het stuur voor mijn gevoel niet ver genoeg naar me toehalen.
Verder zat er isofix achterin, goed punt om m'n vrouw deze keus te laten goedkeuren en zag ik een aircootje zitten. Voor de rest eigenlijk weinig bijzonder.
Wat kan ik van deze auto verwachten? PPP zorgt voor 30 extra pk's, Nm's zou ik niet weten.
Iemand bekend mbt de betrouwbaarheid van dit model?
Zijn er must have mod's voor dit model om weer eens wat trackday's te gaan doen? Het hoeft allemaal geen extreme tuning te worden, betrouwbaarheid voorop, maar weet eigenlijk vrij weinig van de mogelijkheden.
Hoe houdt de remmerij zich? Onderstel, moet daar wat aan gesleuteld worden? Is die taartschep achterop nodig?
Verder zou ik gelijk van die kappen over de mislampen plaatsen, staat een stukje strakker naar mijn idee.
Alle info is meer dan welkom
Het gaat om een soortgelijke uitvoering als onderstaande foto.
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Al iets gevonden mbt het PPP kuurtje
265pk/6000 tpm
348Nm/3200 tpm
0>60 mph in 4,8 sec , 5 seconden voor de 100 km/u denk ik?
http://www.prodrive.com/up/03MY%20WRX%20PPP.pdf
265pk/6000 tpm
348Nm/3200 tpm
0>60 mph in 4,8 sec , 5 seconden voor de 100 km/u denk ik?
http://www.prodrive.com/up/03MY%20WRX%20PPP.pdf
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
- Contacteer:
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Ik heb niet al te lange tijd geleden in een blauwe WRX met Prodrive kuurtje gereden en ik kan je vertellen; dat gaat als de brandweer! Eigenaar gaf ook aan rond de 5 seconden naar de 100. Klonk ook ERG lekker en tsja, betrouwbaarheid? Volgens mij (nagenoeg) onverwoestbare Jappen toch? 8)
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 11 dec 2009, 00:34
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Remmen upgraden naar STI Brembo's.
En voor trackdays, zeker een goede oliekoeler monteren
En voor trackdays, zeker een goede oliekoeler monteren
- Bram
- Berichten: 15877
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Als je er mee het circuit opgaat idd voor een oliekoeler gaan, ik heb er 1 van Mocal opzitten.
Daarnaast is het wel zinvol het onderstel aan te pakken en er bijvoorbeeld wat Whiteline spullen (stabi's, Anti LIft Kit, braces achter tbv subframe) onder te knallen. Dit zorgt icm een agressieve uitlijning en semi slicks (Falken RT615 bijv.) voor een veel beter en neutraler weggedrag. Ik heb dat gedaan en het stuurt nu erg scherp met een minimaal onderstuur.
Standaard remmerij heb ik geen idee van, ik rijd een STI met de Brembo's. Zou sowieso andere blokken halen icm stalen remleidingen. Ik heb er nu Hawk HP+ onder zitten icm de standaard Brembo schijven en dat remt prima.
Taartschep moet je zelf weten, lijkt me sterk dat het echt nu heeft, naast een hoop aandacht trekken en een leuning voor als je weer eens staat te tanken
Ik weet niet wat je budget is, maar als je wat geld over hebt zou ik ook eens kijken voor een STI. Die rijdt in mijn ogen echt zoveel beter dan een WRX en is op vee punten compleet anders. Ander en sterker blok,grotere turbo en intercooler, gaat veel harder door de toeren heen, onverwoestbare 6 bak of je moet heel idioot doen, betere remmen en onderstel etc. Eigenlijk een hele andere auto, alleen dat zie je er niet echt aan af.
Ik heb eens in een ge ecutekte WRX (280 pk) gereden en vond er geen hol aan. Je mist echt een hoop beleving.
Oja, ik rijd er nu 6.5 jaar mee, heb er in die tijd 90.000 km mee gereden en pers er de laatste jaren rond de 390 pk en 500 Nm uit en heb er nog nooit schade of brokken mee gehad.
Daarnaast is het wel zinvol het onderstel aan te pakken en er bijvoorbeeld wat Whiteline spullen (stabi's, Anti LIft Kit, braces achter tbv subframe) onder te knallen. Dit zorgt icm een agressieve uitlijning en semi slicks (Falken RT615 bijv.) voor een veel beter en neutraler weggedrag. Ik heb dat gedaan en het stuurt nu erg scherp met een minimaal onderstuur.
Standaard remmerij heb ik geen idee van, ik rijd een STI met de Brembo's. Zou sowieso andere blokken halen icm stalen remleidingen. Ik heb er nu Hawk HP+ onder zitten icm de standaard Brembo schijven en dat remt prima.
Taartschep moet je zelf weten, lijkt me sterk dat het echt nu heeft, naast een hoop aandacht trekken en een leuning voor als je weer eens staat te tanken
Ik weet niet wat je budget is, maar als je wat geld over hebt zou ik ook eens kijken voor een STI. Die rijdt in mijn ogen echt zoveel beter dan een WRX en is op vee punten compleet anders. Ander en sterker blok,grotere turbo en intercooler, gaat veel harder door de toeren heen, onverwoestbare 6 bak of je moet heel idioot doen, betere remmen en onderstel etc. Eigenlijk een hele andere auto, alleen dat zie je er niet echt aan af.
Ik heb eens in een ge ecutekte WRX (280 pk) gereden en vond er geen hol aan. Je mist echt een hoop beleving.
Oja, ik rijd er nu 6.5 jaar mee, heb er in die tijd 90.000 km mee gereden en pers er de laatste jaren rond de 390 pk en 500 Nm uit en heb er nog nooit schade of brokken mee gehad.
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Standaard remmen zijn niet je van het, maar met een setje hawk blokken (geen idee welke) wordt het al een stuk beter. Op het circuit met die blokken weet ik niet, niet geprobeerd. Wil je echte remmen scoor dan een setje AP of Brembo. 4pots op de vooras is in de regel wel voldoende, achter de standaard velgen past nog altijd een ap 335/32 6pots systeem, dat dekt de lading wel.
Wat betreft onderstel, hoe gek wil je gaan, ik heb 2 jaar met std onderstel + intrax hda gereden en dat beviel toen goed. Inmiddels alle bussen vervangen, andere ophanging voor (ALK) andere crossmembers achter, andere torsions, snel stuurhuisje met harde rubbers, ik zou nooit maar dan ook nooit meer anders willen.
Wat betreft Sti vs WRX, los van de (hele sterke) 6bak en een rood inlaatspruitstuk zie ik geen meerwaarde. Sti is ook fors zwaarder dan een WRX.
Betrouwbaarheid hebben we al een topic over, een PPP benut maar een klein deel van de potentie van de 2 liter, dus het zal wel heel blijven enzo ?
Geen achterspoiler is een goed begin.
E
Wat betreft onderstel, hoe gek wil je gaan, ik heb 2 jaar met std onderstel + intrax hda gereden en dat beviel toen goed. Inmiddels alle bussen vervangen, andere ophanging voor (ALK) andere crossmembers achter, andere torsions, snel stuurhuisje met harde rubbers, ik zou nooit maar dan ook nooit meer anders willen.
Wat betreft Sti vs WRX, los van de (hele sterke) 6bak en een rood inlaatspruitstuk zie ik geen meerwaarde. Sti is ook fors zwaarder dan een WRX.
Betrouwbaarheid hebben we al een topic over, een PPP benut maar een klein deel van de potentie van de 2 liter, dus het zal wel heel blijven enzo ?
Geen achterspoiler is een goed begin.
E
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Bedankt voor de reacties heren,
Het gaat om deze auto
KLIK
Even over dat STi verhaal,
Het zal z'n meerwaarde absoluut wel hebben, enkele tests gelezen waarin wel naar voren kwam dat het een compleet andere rijervaring is dan een standaard WRX. Echter, ze zijn dun gezaaid, prijzen liggen beduidend hoger en als je ze ziet staan zijn ze meestal blauw met de Tafelberg op de kofferklep.
Als ik die weg zou gaan bewandelen, ga ik gelijk door richting EVO VI.
De charme van deze rode WRX PPP vind ik toch wel z'n minder schreeuwerige uiterlijk, ondanks de dieprode kleur, het Prodrive Performance Pakket en de relatief gunstige prijsstelling. Plus dat hij bij de dealer staat die hem toentertijd nieuw geleverd had.
Op een Australisch forum las ik ook, dat in het dagelijkse gebruik een WRX PPP lekkerder rijdt dan een STi, mede doordat het koppel onderin eerder aanwezig is, qua rechtuitbranden ontloopt het elkaar nauwelijks.
Kwam overigens de vorige eigenaar op het spoor. Hij had een review over zijn auto geschreven op het Autoweek forum, probeer nog even contact met hem te krijgen.
KLIK
Qua performance dus een fris onderstel met spulletjes van Whiteline (Echt nog nooit van gehoord )
Oliekoeler voor de versnellingsbak?
Remupgrade naar STi Brembo of AP, Hawk blokken.
Is er een goed adres waar ik voor die Subaru spullen terecht kan?
Nog even over het vermogen. PPP is dus een veilige upgrade, tot hoe ver kan je met zo'n standaard blok eigenlijk gaan?
Oh ja, ik wil geen auto waarmee ik alle buren wakker maak, als ik zondag ochtend even voor 6 uur richting Nordschleife vertrek.
Het gaat om deze auto
KLIK
Even over dat STi verhaal,
Het zal z'n meerwaarde absoluut wel hebben, enkele tests gelezen waarin wel naar voren kwam dat het een compleet andere rijervaring is dan een standaard WRX. Echter, ze zijn dun gezaaid, prijzen liggen beduidend hoger en als je ze ziet staan zijn ze meestal blauw met de Tafelberg op de kofferklep.
Als ik die weg zou gaan bewandelen, ga ik gelijk door richting EVO VI.
De charme van deze rode WRX PPP vind ik toch wel z'n minder schreeuwerige uiterlijk, ondanks de dieprode kleur, het Prodrive Performance Pakket en de relatief gunstige prijsstelling. Plus dat hij bij de dealer staat die hem toentertijd nieuw geleverd had.
Op een Australisch forum las ik ook, dat in het dagelijkse gebruik een WRX PPP lekkerder rijdt dan een STi, mede doordat het koppel onderin eerder aanwezig is, qua rechtuitbranden ontloopt het elkaar nauwelijks.
Kwam overigens de vorige eigenaar op het spoor. Hij had een review over zijn auto geschreven op het Autoweek forum, probeer nog even contact met hem te krijgen.
KLIK
Qua performance dus een fris onderstel met spulletjes van Whiteline (Echt nog nooit van gehoord )
Oliekoeler voor de versnellingsbak?
Remupgrade naar STi Brembo of AP, Hawk blokken.
Is er een goed adres waar ik voor die Subaru spullen terecht kan?
Nog even over het vermogen. PPP is dus een veilige upgrade, tot hoe ver kan je met zo'n standaard blok eigenlijk gaan?
Oh ja, ik wil geen auto waarmee ik alle buren wakker maak, als ik zondag ochtend even voor 6 uur richting Nordschleife vertrek.
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
@Erik
Wat is Intrax HDA?
Wat is een ALK ophanging?
Wat zijn crossmembers?
Wat zijn torsions?
Ik lees steeds over de hele sterke 6-bak van de STi. Is de 5-bak van de WRX niet goed dan?
Zou dan een STi 6-bak relatief eenvoudig in een WRX te bouwen zijn?
Is het sowieso plug and play om de STi goodies op een WRX te plaatsen?
Wat is Intrax HDA?
Wat is een ALK ophanging?
Wat zijn crossmembers?
Wat zijn torsions?
Ik lees steeds over de hele sterke 6-bak van de STi. Is de 5-bak van de WRX niet goed dan?
Zou dan een STi 6-bak relatief eenvoudig in een WRX te bouwen zijn?
Is het sowieso plug and play om de STi goodies op een WRX te plaatsen?
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Kan je geen tips geven, behalve dat deze rode kleur zonder spoiler toch echt een gave combo is. Vooral als je hem eerst schoonmaakt, dan helemaal vies rijdt en dan foto's maakt
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
@Marcel,
Meld je ff aan op het extreme machines forum dan weet je alles gelijk.
Alles is als Lego bij Subaru.
@Macboy rijd ook een fraaie rode in Deventer rond. Blijf een zwak houden voor de GTT/WRX.
Michel
Meld je ff aan op het extreme machines forum dan weet je alles gelijk.
Alles is als Lego bij Subaru.
@Macboy rijd ook een fraaie rode in Deventer rond. Blijf een zwak houden voor de GTT/WRX.
Michel
- Bram
- Berichten: 15877
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
ALK=Anti Lift Kit, wat ik ook al beschreef. Beperkt neigingen tot duiken en rollen en is oa verkrijgbaar van Whiteline, een Australisch merk wat enorm veel zaken levert voor het onderstel. Intrax HDA heb ik er ook onder hangen. Intrax is de merknaam, een Nederlands bedrijf wat onderstellen maakt, HDA is het type wat staat voor Height and Adjustable Damping. Een betaalbaar onderstel, zit rond de €1500,- of iets minder meen ik.
Daarnaast heb ik het al over braces gehad die je subframe achter versterken. De auto doet daardoor vele malen strakker door een bocht gaan. Mogelijk dat Eric dat bedoelt met de crossmembers of torsions?
Oliekoeler moet je voor de motor nemen als je er mee gaat stoeien op het circuit. Een standaard open deck 2.0 ltr WRX motor kun je veilig tot een 270/280 pk tunen, een 2.0 STI heeft een semi closed deck (sterker blok) en kun je dus ook verder doortunen, ver over de 300 pk, afhankelijk van wat voor turbo je erop zet natuurlijk. Wil je de auto echt goed afgesteld hebben, zal je naar Mark Verhoeven moeten gaan. Is Die kan de auto perfect afstellen met gebruik van de standaard Subaru ECU.
Een 6 bak is zeker over te zetten, maar kost je 2e hands al snel een €3500,-, die dingen zijn echt duur. Een WRX 5 bak zal heus niet snel de geest geven, een STI 6 bak is gewoon wat sterker en ook zwaarder trouwens.
Een hoop zaken zijn zeker te combineren en er zijn hoopjes sites met goodies voor je WRX of STI.
http://turborevs.org.uk/vmchk/engine-tu ... ducts.html
http://www.gruppe-s.com/
Daarnaast heb ik het al over braces gehad die je subframe achter versterken. De auto doet daardoor vele malen strakker door een bocht gaan. Mogelijk dat Eric dat bedoelt met de crossmembers of torsions?
Oliekoeler moet je voor de motor nemen als je er mee gaat stoeien op het circuit. Een standaard open deck 2.0 ltr WRX motor kun je veilig tot een 270/280 pk tunen, een 2.0 STI heeft een semi closed deck (sterker blok) en kun je dus ook verder doortunen, ver over de 300 pk, afhankelijk van wat voor turbo je erop zet natuurlijk. Wil je de auto echt goed afgesteld hebben, zal je naar Mark Verhoeven moeten gaan. Is Die kan de auto perfect afstellen met gebruik van de standaard Subaru ECU.
Een 6 bak is zeker over te zetten, maar kost je 2e hands al snel een €3500,-, die dingen zijn echt duur. Een WRX 5 bak zal heus niet snel de geest geven, een STI 6 bak is gewoon wat sterker en ook zwaarder trouwens.
Een hoop zaken zijn zeker te combineren en er zijn hoopjes sites met goodies voor je WRX of STI.
http://turborevs.org.uk/vmchk/engine-tu ... ducts.html
http://www.gruppe-s.com/
- Sjef
- Berichten: 1181
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:56
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Marcel, PB aan je verstuurd.
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
http://www.scoobysport.nl/products.htm
Bij Broek Auto in Waalwijk.
Deze leveren allerlei leuke dingetjes voor de WRX waaronder de Whitline producten.
Leon Reijnen heeft zelf een leuke Mov'it set onder zijn racert.
Bij Broek Auto in Waalwijk.
Deze leveren allerlei leuke dingetjes voor de WRX waaronder de Whitline producten.
Leon Reijnen heeft zelf een leuke Mov'it set onder zijn racert.
- Bram
- Berichten: 15877
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
- Erik
- Berichten: 1920
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
alles is idd als lego
past het dan past het
past het niet dan past het niet
bedenk wel dat een sti gebasseerd is op een wrx
het is enkel dat je veel wrx onderdelen niet kunt mixen met sti onderdelen
zo heb je speciale aandrijfassen voor de vooras, achteras, en achterdiff nodig bij de sti versnellingsbak
er zijn ook mixen mogelijk, maar dan moet je echt weten wat je doet........
zo rijd ik met een sti 180r achterdiff rond, met een sti5bak uit een 1999 type RA, RA achterassen, WRX voorassen, Sti2003 achterfusees...........de experts waren het er niet over eens of het kon, nou het kan dus, plug and play ook nog (heb alleen een stofkap van de achterfusees moeten verwijderen).
de 5bak is bij een wrx met std turbo eigenlijk je enige zwakke punt (los van de oliekoeler, die zou ik er altijd op willen hebben)
ik rijd met 330pk uit een std wrx motor
dat die motor geen 4ton meegaat lijkt me duidelijk
zit nu rond de 95000 en denk dat het gaatje wel bereikt is voor deze motor
ja ik zit helemaal in het engels te denken ivm project waar ik mee bezig ben, sorry
crossmembers doelde ik op de whiteline dwarsdragers, die verstelbare die ik eronder heb
torsions zijn torsieveren/stabilisatiestangen
maar idd lees je eens in op subaruclub nederland voor de stickertuning en plastic rommel of op extreme machines voor de technische hoogstandjes als 600+pk uit een 2,5liter blok
E
past het dan past het
past het niet dan past het niet
bedenk wel dat een sti gebasseerd is op een wrx
het is enkel dat je veel wrx onderdelen niet kunt mixen met sti onderdelen
zo heb je speciale aandrijfassen voor de vooras, achteras, en achterdiff nodig bij de sti versnellingsbak
er zijn ook mixen mogelijk, maar dan moet je echt weten wat je doet........
zo rijd ik met een sti 180r achterdiff rond, met een sti5bak uit een 1999 type RA, RA achterassen, WRX voorassen, Sti2003 achterfusees...........de experts waren het er niet over eens of het kon, nou het kan dus, plug and play ook nog (heb alleen een stofkap van de achterfusees moeten verwijderen).
de 5bak is bij een wrx met std turbo eigenlijk je enige zwakke punt (los van de oliekoeler, die zou ik er altijd op willen hebben)
ik rijd met 330pk uit een std wrx motor
dat die motor geen 4ton meegaat lijkt me duidelijk
zit nu rond de 95000 en denk dat het gaatje wel bereikt is voor deze motor
ja ik zit helemaal in het engels te denken ivm project waar ik mee bezig ben, sorry
crossmembers doelde ik op de whiteline dwarsdragers, die verstelbare die ik eronder heb
torsions zijn torsieveren/stabilisatiestangen
maar idd lees je eens in op subaruclub nederland voor de stickertuning en plastic rommel of op extreme machines voor de technische hoogstandjes als 600+pk uit een 2,5liter blok
E
- Stefan R
- Berichten: 2229
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
- Auto: Vakantievoertuig
- Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
En hoeft het niet persé bij een stealer vandaan te komen, dan is er best wat keuze...
voorbeeldje:
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 15&t=44048
Spoilerts etc. zijn altijd liefhebbers voor te vinden.
voorbeeldje:
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 15&t=44048
Spoilerts etc. zijn altijd liefhebbers voor te vinden.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Impreza WRX PPP my 2004 Rood
Dit begint bijna een goed te betalen daily te worden