Dat laatste doet er niet echt toe want het argument dat sportauto's niet voor volwassen mensen is, slaat sowieso nergens op. Als je kind bent dan mag je namelijk geen auto rijden. Mijn punt is dat wat anderen ervan denken mij echt geen hol kan schelen. Ik laat mijn keuze niet beinvloeden door wat anderen vinden. En als ik het dan leuk vindt om een replica toerenteller en geluid te gebruiken, prima toch? Als daar ook een markt voor is, dan komt het er wel. En voor jou en mij komen er andere oplossingenRobin schreef: ↑01 mar 2024, 15:03 Ik vind zo'n 2200kg aan EV 'SUV' waarbij je de FWD-->AWD-->RWD bias on the fly kasn instellen wel bijzonder en interessant, maar dat gedoe met die sound en die toerenteller is zó fout imho en totaal niet te vergelijken met dat 'sportauto's niet voor volwassen mensen zijn':)
Wat is de gemiddelde leeftijd van een 2024 Ferrari koper? 40+ of 50+?
Ik hoop (en weet eigenlijk haast wel zeker) dat het niet alleen bij sportauto's van 2000kg blijft. Ik heb laatst eens lopen rekenen en met de huidige staat van techniek moet een EV MX5 met 250km zomerbereik op de snelweg te doen zijn voor rond de 1200kg. Daar zit ik meer op te wachten. Maar het is een jonge markt dus eerst geld verdienen met massa, de rest komt echt wel.