Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Jan
Berichten: 1441
Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Henk Jan » 27 sep 2022, 14:59

Robin schreef: 27 sep 2022, 14:12
Henk Jan schreef: 27 sep 2022, 14:02 Volgens een Italiaanse zakenrelatie moeten 'we' niet te snel juichen vanwege de overwinning van Meloni in Italië ; ook zij schijnt lid te zijn van het elitaire clubje in Basel olv Dhr. Schwab. Oftewel 'Controlled Opposition'?

Maar nu is Meloni geen 'controlled opposition' meer nu ze heeft gewonnen. Hoe gaat dat dan? Of was Trump ook 'controlled opposition' ofzo?

Als je dit zegt en en groot deel van de bevolking loopt daarmee weg(en met reden!) hoe wil je dat als WEF dan rechttrekken later. Dat komt jou als WEF nu toch zeer slecht uit dan?
Tsja, zeg het maar.
Ik volg de IT-politiek ook niet op de voet. De tijd zal het leren, maar an sich wel positieve signalen uit zowel Zweden als Italië nu.

Van wat ik wel begrepen heb was zij ten tijde van 'de pandemie' wel groot voorstander van zowel vaccineren als de omstreden 'Green-pass'.

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 27 sep 2022, 16:01

En dit. Ik moet ook 'n deeltje van m'n zeer beperkte steun terugbetalen.
M'n omzet was net niet laag genoeg , dus terugbetalen. Het zij zo.

Het bedrag is te vergelijken met een leuke 4 persoons Caribische vakantie van 'n week of 2, maar het gaat natuurlijk om het principe. En neen er was natuurlijk geen maatwerk.

De onderstaande comments 'tegen' die nietbetalende 'frauderende' ondernemertjes; mensen, jullie tijd van kromliggen bijv. betreffende jullie energierekening komt nog wel. Staan wij dan ook te applaudiseren, want het mooiste vermaak is leedvermaak?
https://www.nu.nl/economie/6226442/deur ... lk_wrapper

Gijzert
Berichten: 5004
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Gijzert » 28 sep 2022, 11:13

Enrico schreef: 23 sep 2022, 14:09
Robin schreef: 22 sep 2022, 13:35
Enrico schreef: 22 sep 2022, 13:28

Precies! En toch zijn mensen die een Baudet ergens in hun hoofd goedkeuren en er een stem geven.
Weet je hoeveel stemmen Rutte en Kaag hebben gehad. Moeten die stemmers zich niet kapotschamen dan?
Geef een voorbeeld van een kundige premier waardige regering kandidaat? Voor mij liever Rutte en Kaag dan Baudet en Wilders. Ga een jaar in Bogota wonen en dan kom je wellicht tot de realisatie het in Nederland niet ideaal is maar best goed te noemen!
Omtzigt.

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1984
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 350 Z » 29 sep 2022, 09:29

Caroline
Martin Bosma
Omzigt

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31256
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 29 sep 2022, 19:46

Sommige regio's hebben toch hun eigen, specifieke, problemen..... :coffee:
Tijdens een controle in het Friese plaatsje Gytsjerk kwam de politie een opmerkelijke dief tegen.
In een container, gelegen naast een snackbar, was een naakte man opzoek naar frikandellen!
https://www.snack-nieuws.nl/naakte-man- ... kandellen/

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10422
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 30 sep 2022, 00:32

Caroline leidt een eenmansfractie. Is even wat anders dan een regering?
Martin Bosma PVV ugh
Omzigt leidt ook eenmansfractie. Hij is wellicht leuke luis in de pels maar bij CDA ook niet echt iemand die bruggen kon bouwen? Integendeel. En erg stil over mondkapjesaffaire dus kritisch maar met mate. En christelijk dus daar zou ik nooit op kunnen stemmen. Ik stop maar weer met stemmen. Rechts zijn mongolen en VVD is links. JA21 een heel klein beetje ok maar ook weer heel nietszeggend. Beetje meesurfend nog steeds op Pim Fortyn.

Elise
Berichten: 7333
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 30 sep 2022, 07:13

Jammer dat je tegen eenmansfracties bent, anders had je op Nilüfer Gündoğan kunnen stemmen :kikker:

Gebruikersavatar
328Ti
Berichten: 3028
Lid geworden op: 26 nov 2012, 23:10

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 328Ti » 30 sep 2022, 07:44

tomgtr schreef: 30 sep 2022, 00:32 Caroline leidt een eenmansfractie. Is even wat anders dan een regering?
Martin Bosma PVV ugh
Omzigt leidt ook eenmansfractie. Hij is wellicht leuke luis in de pels maar bij CDA ook niet echt iemand die bruggen kon bouwen? Integendeel. En erg stil over mondkapjesaffaire dus kritisch maar met mate. En christelijk dus daar zou ik nooit op kunnen stemmen. Ik stop maar weer met stemmen. Rechts zijn mongolen en VVD is links. JA21 een heel klein beetje ok maar ook weer heel nietszeggend. Beetje meesurfend nog steeds op Pim Fortyn.
Eens, alleen begint het wel om duidelijk én respectvol te omschrijven waar de pijn ligt en waarop te anticiperen. Dat doet Omtzigt wel goed. En hij heeft niet de naam lui achterover in zijn stoel te hangen. Als hij mensen kan verzamelen met de juiste insteek, zou ik wel gaan twijfelen.

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 30 sep 2022, 08:04

Terwijl bepaalde topambtenaren Kaag ingefluisterd hebben dat straks eventuele faillisementen van zwaar energieslurpende mkb-ers zoals bakkers/slagers/bepaalde horeca niet op macro economisch niveau schadelijk zijn('dan verhogen ze de prijzen toch zelf ook!') , zijn er andere ambtenaren niet te spreken over oud Tweede Kamervoorzitter Arib, met d'r 'schrikbewind' etcetera.

Elise begon over Nilüfer Gündoğan , die kén d'r ook wat van:)

Dan hebben we nog Bergkamp als nieuwe Kamervoorzitter, een Ollongren op Defensie , een Jetten voor klimaat en een RABO Baarsma die in d'r eentje het vliegprobleem zeer elitair wilde oplossen. Ik zal ongetwijfeld VJ en ex Playboy Sylvana niet vergeten zijn. Allemaal 'dames die er toe doen'. Want 2022.

Doe mij dan maar Sweet Caroline en een plak oudewijvenkoek bij de koffie...

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31256
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 30 sep 2022, 08:05

Secret Kaag, the spy who shagged us :coffee:

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 30 sep 2022, 08:13

NL kabinet is WEF onderdeel en ik kan even geen land opnoemen waar WEF zo in een kabinet zit als in Nederland?

Gebruikersavatar
jos_br
Berichten: 2254
Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
Locatie: Dieverbrug
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door jos_br » 30 sep 2022, 08:49

Robin schreef: 30 sep 2022, 08:13 NL kabinet is WEF onderdeel en ik kan even geen land opnoemen waar WEF zo in een kabinet zit als in Nederland?
Klopt, wij zijn blijkbaar een voorbeeldland.........

Jos.

Swabje kan trots zijn op zijn volgers.

Tom
Berichten: 21736
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 30 sep 2022, 08:54

Inderdaad, links of rechts is nog tot daaraan toe want democratie maar die huichelachtige WEF plannen die van buitenaf komen doorvoeren zonder daar openheid over te geven is niet democratie-waardig. Maar D66 wilde niet voor niets van het raadgevend referendum af, dat was uiteraard ook ingefluisterd door WEF.

Robin
Berichten: 51405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 30 sep 2022, 09:48

Opgebouwd door VOC, afgebroken door WEF....

Gebruikersavatar
jos_br
Berichten: 2254
Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
Locatie: Dieverbrug
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door jos_br » 03 okt 2022, 07:51

Verhaaltje van een therapeut,

Beste meneer Rutte,
Ik werd vanmorgen wakker en de eerste gedachten was, wat is het nog vroeg. Maar daar kunt u niks aan doen! Maar al snel daarna moest ik denken aan wat ik gisteren had gezien. Misschien heeft u het ook wel gezien:
Een wat oudere vrouw werd gevraagd wat ze over hield per maand om van te leven: Niets was haar antwoord, als ze alle rekeningen had betaald bleef er niets meer over. De verslaggever vroeg haar waar ze dan van leefde. Ze kreeg geregeld wat van haar kinderen en ze had in haar tuin wat groentes staan. De sla was helaas al op, ze trok 3 kleine worteltjes uit de grond, zo, zei ze, heb ik de komende dagen toch nog iets gezonds. Het waren wortels die ze bij de HAK vast en zeker hadden afgekeurd. Verder at ze vooral pap, dat was goedkoop.
Toen ik wat verder naar beneden scrolde kwam ik bij een filmpje van een verslaggever die een rondleiding kreeg op een boot waar komende maandag 1000 vluchtelingen komen te wonen. Ze liet zien waar ze konden slapen, kleine maar veilige ruimtes. Vervolgens liepen ze langs de medische afdeling waar een huisarts kwam te zitten, verpleegkundige en psychologische begeleiding. Daarna kwamen ze in een restaurant waar 3 maaltijden per dag geserveerd werden. Een ontbijt, een lunch en een diner. Vanaf maandag krijgen 1000 mensen er een dak, voedsel en vrijetijdsbesteding aangeboden.
Ik las dat een vluchteling 27.900 euro per jaar kost. En dat het in 2021 maar liefst 706 miljoen euro heeft gekost. En zoals ik al eerder in een blog zei, als ze echt vluchten voor oorlog, dan moeten we helpen. Maar ik zie zoveel beelden en verhalen van mensen die om heel andere redenen hier zijn.
Als je echt vlucht, dan maak je niet zo'n zwijnenstal in ter Apel, dan houd je je omgeving fatsoenlijk. Normen en waarden. Realiseren we ons dat we 4,5 gezin een jaar lang 500 euro per maand extra kunnen geven voor elke vluchteling die hier is? Dat de vrouw met de 3 wortels 4,5 jaar lang elke maand 500 euro kan krijgen voor 1 vluchteling op zoek naar “geluk”? Meneer Rutte, ik sta open om hulp te geven, echt, maar dit is toch niet meer eerlijk te noemen? Want u weet ook wel dat niet iedereen in ter Apel vlucht voor geweld en oorlog.
Hoe wrang zou het zijn voor mensen om dat te zien? Mensen die zelf op pap en 3 wortels leven en ons land mede hebben groot gemaakt? Dat zij hun hele leven belasting betalen om nu in de kou onder een deken pap te eten en te zien dat op andere plekken vluchtelingen worden opgevangen op een boot en 3x per dag in het restaurant kunnen eten? 3x per dag een gezonde maaltijd kunnen nuttigen terwijl zij moeite moet doen om aan pap te komen?
Gaat er niet iets heel erg mis in dit land?
Als de cijfers kloppen ga ik binnenkort meer aan gas en elektra betalen dan aan mijn hypotheek. De BTW kan blijkbaar niet naar beneden want er moeten nou eenmaal kosten betaald worden. Moet ik dan nu tegen ons pleegkind zeggen dat hij niet meer elke avond 15 / 20 minuten mag douchen om de prikkels van de dag letterlijk van zich af te laten spoelen zodat hij de avond weer aan kan? Want ik heb geen idee hoe ik die momenten nog kan betalen….Terwijl het op de boot niet uit maakt hoe lang er gedoucht word….
Hoe kan het dat in een land als Nederland massaal ondernemers hun deuren sluiten omdat de gas en elektra prijzen niet meer op te brengen zijn? Hoe kan het dat in de landen om ons heen de prijzen echt een stuk lager zijn? Ondernemers die keihard hebben moeten werken om de corona crisis te overbruggen, die maar net overleefd hebben, zij krijgen nu de volgende klap. Restaurants die niet weten hoe ze de facturen moeten blijven betalen, die de prijzen omhoog moeten doen om überhaupt te kunnen blijven bestaan. En aan de andere kant de consument die amper geld heeft voor elektra, laat staan om uit eten te gaan….. En dan? Dan kan ook een restaurant de deuren sluiten. Of een bakkerij die het brood alleen nog kan bakken tegen toren hogen prijzen. Met als gevolg dat het amper nog verkocht kan worden. Want wie kan dat nog betalen?
Hoe ga je het verkopen dat de leefomstandigheden van Nederlanders straks minder zijn dan die van vluchtelingen? (en ja, even voor de duidelijkheid dan praat ik niet over de mentale last) Ik denk dat de mevrouw met de 3 wortels heel graag dagelijks 3 keer naar de boot zou gaan om daar te eten. Maar zij is niet gevlucht…… nog niet…..
Afgelopen weken kreeg ik meerdere mails van mensen met verzoeken tot hulp. Echter haken mensen toch af omdat het momenteel teveel geld kost. Wachtlijsten van de reguliere zorg lopen op tot meer dan een jaar. Het maakt me zo verdrietig. Moet ik nee verkopen tegen deze mensen met de wetenschap dat ze nog zo lang moeten wachten? Of moet ik zeggen dat ik de rekening zal verscheuren? Maar wie betaald hier dan de rekeningen? Soms denk ik na over wat iemand dan gaat doen….. want meneer Rutte, de meeste mails raken me. Noem me te veel mens en te weinig therapeut, het maakt me niet uit. Maar als ik niets doe, waar kunnen ze dan terecht? Wie helpt ze hun misbruik verleden een plek te geven of om te leren gaan met de suïcidale gedachten?
Gelukkig kunnen ze op het schip wel psychologische hulp krijgen……
Meneer Rutte, hoe dan?
Hoe kan het dat ons koningshuis dit jaar voor het eerst boven de 50 miljoen uit komt? Vorig jaar 48,2 miljoen, dit jaar 50,1 miljoen. Als elke Nederlander bijna moet worstelen, hoe kan het dan dat daar zo onwijs veel geld heen gaat? Zou het niet sjiek zijn als de koning dan ook zijn vergoeding bevriest? De rest van het land doet dat namelijk straks ook…..
Meneer Rutte, mag ik de schrijnende mails naar u doorsturen? Mag ik aangeven dat mijn cliënten naar de boot kunnen voor psychische hulp? Omdat ze daar geen factuur krijgen? Alstublieft?
Ik verwacht ook echt geen reactie, zo naief ben ik niet. Maar tot de psychische zorg weer voor iedereen betaalbaar word, zal ik mijn tarieven maar niet verhogen en als mensen het niet kunnen betalen, dan zal ik afspraken met ze maken zodat ze hier toch wel hulp kunnen krijgen.
En als dat betekent dat ik zelf aan het einde van de maand de rekeningen niet meer kan betalen, dan ga ik met mijn gezin ook maar naar de boot….. een paar meer of minder lijkt in dit land immers weinig uit te maken

CWATR
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 sep 2022, 14:46
Auto: Pulsar GT, Accord R, A110

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door CWATR » 03 okt 2022, 08:26

Iedereen denkt er hetzelfde over.Behalve politici.Je zou bijna denken dat er een agenda is.

Elise
Berichten: 7333
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 03 okt 2022, 12:14

Van januari tot augustus: 160.000 migranten erbij
Nederland stevent af op immigratierecord: ’Dit is ongekend’
Terwijl minister Hugo de Jonge vorige week duidelijk maakte dat de bevolkingsgroei in Nederland moet worden afgeremd, laten de meest recente cijfers van het CBS zien dat het aantal inwoners in ons land explosief toeneemt. De statistieken tot en met augustus wijzen uit dat we afstevenen op een recordaantal extra mensen.

De minister van Volkshuisvesting meldde dat het afremmen van de bevolkingsgroei aansluit op het coalitieakkoord. Volgens de CDA’er dreigt de huidige bevolkingsgroei ’het land te ontwrichten’.

„Het kabinet heeft als doel meer grip te krijgen op migratie.” Bevolkingsgroei vraagt om scherpe keuzes, redeneerde de woonminister. „De druk op de schaarse ruimte wordt groter, terwijl we die schaarse ruimte ook nodig hebben voor andere functies. We moeten en willen heel veel op een klein oppervlak. De strijd om de ruimte is al fors en zal met een groeiende bevolking toenemen.”

De cijfers laten echter zien dat niets op tempering wijst. Integendeel. Demograaf Jan Latten, die zich al jaren in het onderwerp verdiept, noemt de situatie ’ongekend’. Hij hield er al rekening mee dat er veel meer migranten naar ons land zouden komen, maar zo’n grote stijging had hij niet verwacht.

„Als het migratiesaldo de laatste vier maanden van dit jaar gelijk zou zijn aan de laatste vier van vorig jaar, dan komt het dit jaar uit op 215.000.” Dat is ongeveer het aantal van een stad als Almere, maar waarschijnlijk wordt het nog hóger, waarschuwt Latten. „Want het niveau ligt in alle voorgaande maanden hoger dan in 2021. Je zou kunnen zeggen dat men aan het eind van het jaar constateert dat de hoeveelheid nieuwkomers van twee jaren in slechts één jaar is bereikt.”

Tot en met augustus is het migratiesaldo 160.000, laten cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) zien. Latten: „Die basis lag er al in het voorjaar door de golf van Oekraïners, maar het migratiesaldo in het algemeen blijft alle maanden hoger dan in 2021.” Naast vluchtelingen uit Oekraïne gaat het ook om arbeidsmigranten, gezinsherenigers, asielmigranten en studenten, zegt Latten. „Al met al zit het land op een koers naar ruim meer dan 200.000 nieuwe inwoners tot eind dit jaar, vrijwel allemaal uit het buitenland afkomstig.”

Die conclusie trekt hij omdat de cijfers over het migratiesaldo en de bevolkingsgroei tot september vrijwel identiek zijn, waardoor de sterke groei niet is terug te voeren op andere oorzaken.

„Het aantal nieuwgeborenen en het aantal sterfgevallen ontloopt elkaar tot nog toe nauwelijks. Ten eerste door een terugval van het aantal geboorten vergeleken met vorig jaar, maar ook omdat er vanaf maart meer mensen zijn overleden dan vorig jaar. Dat is een weerslag van aanhoudende oversterfte in bevolking.” In het najaar zou natuurlijke groei nog iets kunnen aantrekken, laat hij wel weten, omdat het aantal geboorten na de zomer meestal weer iets klimt. „Maar voor de sterfte is veel afhankelijk van wat corona doet.”

Latten gaf eerder al aan dat het tijd is voor nieuwe, onorthodoxe maatregelen. „Er is geen coherent beleid op migratie. Geen visie voor de lange termijn. Je moet als overheid nadenken over meerdere aspecten: woningen, werk, meedoen in de samenleving. Dat is voor iedereen goed en voor iedereen belangrijk, juist ook voor de nieuwkomers. Als je kijkt naar woningen, moet je wel weten of je mensen kunt huisvesten.

Kan dat niet, dan moet je een duidelijke boodschap afgeven aan het buitenland. Kom nu niet naar Nederland, want de woningen zijn op. Je moet je als land afvragen hoeveel extra mensen je maximaal aankunt. Het ziet er nu uit alsof er wordt gedweild terwijl de kraan openstaat.”

Afbeelding

Online
SlowCo
Berichten: 3544
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door SlowCo » 03 okt 2022, 13:54

Grote voordeel is dat door het oplopende tekort aan huizen je eigen koophuis nog niet hard in waarde hoeft te zakken...

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 03 okt 2022, 14:54

JP schreef: 30 sep 2022, 08:05 Secret Kaag, the spy who shagged us :coffee:
Iets meer dan shagged (zonder toestemming)

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 03 okt 2022, 14:59

Wbt de asiel / migratie instroom Nederland:
Stukje uit podcast Zwagerman:

https://www.instagram.com/reel/CjI7kAdj ... MyMTA2M2Y=

Online
Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10422
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door tomgtr » 03 okt 2022, 15:06

SlowCo schreef: 03 okt 2022, 13:54 Grote voordeel is dat door het oplopende tekort aan huizen je eigen koophuis nog niet hard in waarde hoeft te zakken...
Tenzij het in Ter Apel staat.....

Online
SlowCo
Berichten: 3544
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door SlowCo » 03 okt 2022, 15:22

tomgtr schreef: 03 okt 2022, 15:06 Tenzij het in Ter Apel staat.....
Daar koop je, voor minder geld dan ons hoek/rijtjeshuis waard is, best een aardig optrekje:https://www.funda.nl/koop/ter-apel/huis ... e-runde-6/
Tenminste, als je er zou willen wonen... :nah:

Edit: blijkbaar wil niemand daar (meer) wonen. Want waar in onze regio binnen een maand op Funda de melding "Onder bod" of "Verkocht onder voorbehoud" bij de meeste te koop aangeboden woningen staat, is in Ter Apel alles nog te koop. I wonder why... :hmmm:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39753
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 03 okt 2022, 15:28

Nu kun je in dat gedeelte nog prima wonen. Alleen winkelen in Ter Apel is wel een opgave. Ik zou er ook niet willen wonen overigens ;)

Tom
Berichten: 21736
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 03 okt 2022, 15:50

Ik zou m'n kiet gelijk te koop zetten als er een AZC kwam, zou het eerlijk gezegd niet eens afwachten of het wel of niet meevalt.

Online
SlowCo
Berichten: 3544
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door SlowCo » 03 okt 2022, 15:54

Tom schreef: 03 okt 2022, 15:50 Ik zou m'n kiet gelijk te koop zetten als er een AZC kwam, zou het eerlijk gezegd niet eens afwachten of het wel of niet meevalt.
Dat kan zomaar gebeuren als je gemeente gedwongen wordt:
https://www.telegraaf.nl/video/51880477 ... e-het-niet

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Google [Bot], Jaws, JdBn, krentenbol, MParallel, Paul76, WillemBoer, zuidnl en 395 gasten