Pagina 1 van 1
DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 13:22
door Mack
Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 13:24
door Xave30
Gelukkig geen blikschade en dergelijk. Thnx for sharing!
Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 13:32
door Robin Hartog
Leuk om te zien! Jammer dat ik er niet vanaf wist, anders had ik wel even komen kijken of ik jullie kon spotten.

Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 13:34
door Petrolhead Tom
Gaaf initiatief! Wel echte bikkels dat jullie doorgegaan zijn haha.
Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 15:10
door allen
Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 15:25
door Mack
In de sneeuw sturen ze een stuk beter. Voorwielen insturen, beetje gas en je bent zo 90 graden gedraaid
"overleven" is wat dik aangezet natuurlijk maar het was wel dikke pret. En een uitdaging af en toe.
Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 15:26
door Joy
Leuke rit Mack. Juist door de omstandigheden memorabel. Lijkt me wel gezellig met een groep door de sneeuw ploeteren

Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 25 jan 2010, 15:28
door Ravin ///M
Leuk man, al die generaties bij elkaar. En het weer voegt juist wat toe aan de beleving denk ik.
Re: DM&FF Mustang Wintertourrit 2010
Geplaatst: 11 feb 2010, 13:10
door Mack
Van de winterrit wordt een DVD gemaakt.
Ik wil jullie de trailer niet onthouden: