Knot!

Ruikt het naar knoflook? Dan is dit het juiste forum! Alles over Franse auto's, van Citroën tot Venturi.
Plaats reactie
Tom
Berichten: 21742
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Knot!

Bericht door Tom » 03 aug 2006, 14:01

Deze mag je voortaan van de weg beuken

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5132&cache=no

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 03 aug 2006, 14:50

We're flying high, we're flying high up in the sky


[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/9/5b7 ... 44e599.jpg[/img]



:lol:

Wordt weer tijd voor een Citroen afzeikproefrit!

JeroenT
Berichten: 2199
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02

Bericht door JeroenT » 03 aug 2006, 17:34

Zal wel goed gaan lopen denk ik.
Qua looks vind ik ´m zwaar OK!

Verwacht dat m´n verkoop statistieken ook wel wat stijgen. :P

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39789
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Bericht door Arthur » 04 aug 2006, 11:46

Voor een busje ziet 'ie er aardig uit.
Ik vind alleen die tellers in het midden helemaal niets.

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Contacteer:

Bericht door Jelmer850i » 04 aug 2006, 16:06

Zeker in vergelijking met de oude picasso, klasse!
Wat zou zo;n ding gaan kosten?

Joshua
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 aug 2006, 21:10
Locatie: Houten

Bericht door Joshua » 25 sep 2006, 16:14

Alle prijzen Citroen C4 Picasso

AMSTERDAM - Eerder dan verwacht maakt Citroën de prijzen van de C4 Picasso bekend. De nieuwe zevenpersoons MPV, die binnen het programma een plaatsje krijgt tussen de Xsara Picasso en C8, kost minimaal € 25.850,-. Half oktober rollen de eerste exemplaren de showrooms binnen.

Voor dat bedrag staat de 1.8 16V Séduction op de prijslijst. De versie is standaard voorzien van onder andere ABS, brake-assist, zeven airbags, ESP, elektrisch bediende portierramen vóór, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, elektrische verstelbare- en verwarmbare buitenspiegels, cruise control en snelheidsbegrenzer en boordcomputer. Naast de Séduction wordt de ruimtewagen ook aangeboden in de niveaus Prestige, Ambiance en Exclusive. Voor de aandrijving is buiten de één-acht keuze uit een 2.0 16v benzine en de diesels 1.6HDiF en 2.0HDiF.

Motor
Uitrustingsniveau
Prijs

1.8 16V Séduction € 25.850
1.8 16V Prestige € 27.500
1.8 16V Ambiance € 29.000
2.0 16V Prestige EB6V € 29.600
2.0 16V Ambiance EB6V € 31.100
2.0 16V Ambiance Automaat € 31.935
2.0 16V Exclusive EB6V € 34.600
2.0 16V Exclusive Automaat € 35.435

1.6 HDiF 110 Séduction € 29.650
1.6 HDiF 110 Prestige € 31.300
1.6 HDiF 110 Ambiance € 32.800
1.6 HDiF 110 Ambiance EB6V € 33.300
2.0 HDiF 138 Ambiance EB6V € 35.600
2.0 HDiF 138 Exclusive EB6V € 39.100


Séduction
- ABS met EBD en brake-assist;
- Hoofd-, zij- en gordijnairbags en stuurkolomairbag;
- ESP (Electronic Stability Program) met ASR;
- Elektrisch bediende ramen vóór;
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening;
- Stuur met vaste kern;
- Elektrische verstelbare- en verwarmbare buitenspiegels;
- Cruise control en snelheidsbegrenzer;
- Boordcomputer.

Prestige
- Gescheiden airco links/rechts;
- Radio/CD-speler met bediening op het stuur;
- 16 inch wielen;
- In hoogte verstelbare passagiersstoel

Ambiance
- MP3 afspeelmogelijkheid op Radio/CD-speler;
- Pack look;
- Parfumeur;
- Gekoeld dashboardkastje;
- Mistlampen in voorbumper;
- Vliegtuigtafeltjes op achterzijde voorstoelen;
- In hoogte verstelbare armsteunen tussen de voorstoelen;
- Elektrisch bedienbare ramen achter;
- Regensensor, automatisch inschakelende verlichting;
- Warmtewerende voorruit;
- Zonneschermen geïntegreerd in portierpaneel op tweede zitrij

Exclusive
- Pneumatische achtervering met mogelijkheid verlaging tildrempel achter;
- Meedraaiende Bi-Xenon koplampen;
- Dakrails;
- Lichtmetalen wielen 17" ;
- Bandenspanningsmeter;
- Pack Detection;
- Zonneschermen geïntegreerd in portierpaneel op derde zitrij;
- Uitgebreide verlichtingsmodule (accentverlichting in interieur, leeslampjes tweede zitrij, verlichte opbergvakken voorportieren en verlichte deurpanelen);
- Pack Coffre (afzonderljik van klep te openen achterruit, variabele openingshoogte achterklep, bagagenet kofferruimte, veiligheidsnet kofferruimte en zonnescherm achterruit);
- Electrochrome (zelfdimmende) binnenspiegel;
- "Exclusive" stoelen met speciale hoofdsteunen

Geplukt van de wakkere auto-site.

Sommige versies dus met 6bak 2-tronic of met volautomaat.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 25 sep 2006, 16:16

snelheidsbegrenzer
:?:

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 25 sep 2006, 16:16

Prachtig(voor een busje) in de 7-persoons uitvoering, maar de korte lijkt weer heel erg op de oude Piscasco.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 25 sep 2006, 16:17

Ow zeker net zoiets als bij mercedes? Dat werkt best fijn. Ook ideaal voor rijvaardigheidstrainingen: Als instructeur zeg je: deze proef met 50, dan met 60, daarna met 70. Met dat systeem stelt de cursist die snelheid in en doet dus (geheel tegennatuurlijk) precies wat je hem opdraagt. :)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 25 sep 2006, 16:19

Dennis Cavallino schreef:
snelheidsbegrenzer
:?:
Een soort cruise control, die alleen de max. snelheid bepaalt. Ik weet niet of je er nog 'doorheen kan trappen'. Zo ja dan lijkt het me wel wat. Cruise control leidt bij een beetje drukte op de weg nogal gauw tot vreemd gedrag(ingestelde snelheid vast proberen te houden terwijl dat eigenlijk niet verstandig is).

Joshua
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 aug 2006, 21:10
Locatie: Houten

Bericht door Joshua » 25 sep 2006, 19:20

Mari heeft helemaal gelijk. Ik gebruik de limiter ook bijna dagelijks, helemaal met die meuk-trajectcontrôles rond Utrecht. Rijdt in druk verkeer stukken fijner dan de cruise.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten