Nice Mark en mooi contrast met de muur
Ik ben ondertussen ook een beetje aan het opvullen geslagen van mijn ruimte. Drie stellingen waarvan de voorste twee gevuld zijn met detail-spullen en de stelling achterin gevuld is met olie en allerlei andere reserve-onderdelen. Tuinsetje, gevulde koelkast en een Nespresso-apparaat mogen uiteraard ook niet ontbreken. Op de achterwand komen nog wat auto-prullaria zoals poster van de Ring e.d.
Binnenkort nog eens iets leuks verzinnen voor de linkerwand waar ik de letters
pmcarcleaning op wil hebben. Verder wil ik het gewoon redelijk clean houden. Tot op heden niet de behoefte om een vaste brug te plaatsen want ik vind deze flexibiliteit wel makkelijk. Ik kan er nu met gemak een ambu en vier auto's (1 op de ambu) in kwijt. Mogelijk dat ik nog ooit voor een mobiele poetsbrug ga, maar ook dat heeft geen haast. Eerst maar eens wat omzet gaan draaien
Ik ben er in ieder geval dolblij mee en heb er al heel wat uurtjes in doorgebracht. Enerzijds om auto's van klanten te detailen, anderzijds om wat met mijn eigen auto's aan te rommelen zoals bv vervangen radiateur van de V70. Dat doe je 's winters (voor zover er winter is) liever niet thuis op de stoep