Ik zie een Vin. Ik Google hem en kom op deze site met een kapotte gele gt4? Dat is hem niet toch?
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lo ... 81GK197464
Ik zie een Vin. Ik Google hem en kom op deze site met een kapotte gele gt4? Dat is hem niet toch?
Nou zit ik niet extreem veel op de weg, maar vrijwel iedere week zie ik wel een autotransporter met Amerikaanse import-schadeauto's rijden. Meestal een mix van pickup/Mustang/Camaro/Challenger en wat Europees spul van Audi/BMW/Mercedes. Soms aangevuld met minivan's, motorfietsen en laatst zelfs een recente Prius. Lijkt me dat die handel nog een stuk levendiger is dan wij ons voorstellen.
Ik zou dus echt nooit een Amerikaanse import kopen. De kans dat die zonder schade het land in is gekomen lijkt me nihil..MartijnGizmo schreef: ↑02 feb 2022, 11:07Nou zit ik niet extreem veel op de weg, maar vrijwel iedere week zie ik wel een autotransporter met Amerikaanse import-schadeauto's rijden. Meestal een mix van pickup/Mustang/Camaro/Challenger en wat Europees spul van Audi/BMW/Mercedes. Soms aangevuld met minivan's, motorfietsen en laatst zelfs een recente Prius. Lijkt me dat die handel nog een stuk levendiger is dan wij ons voorstellen.
Hier twee foto's die ik doorgestuurd kreeg, maar zie ze zelf dus ook wekelijks.
Niet om het een of ander, maar doe mij maar zo'n spec F90!MartijnGizmo schreef: ↑02 feb 2022, 11:07Nou zit ik niet extreem veel op de weg, maar vrijwel iedere week zie ik wel een autotransporter met Amerikaanse import-schadeauto's rijden. Meestal een mix van pickup/Mustang/Camaro/Challenger en wat Europees spul van Audi/BMW/Mercedes. Soms aangevuld met minivan's, motorfietsen en laatst zelfs een recente Prius. Lijkt me dat die handel nog een stuk levendiger is dan wij ons voorstellen.
Hier twee foto's die ik doorgestuurd kreeg, maar zie ze zelf dus ook wekelijks.
Maar vervolgens kun je het wel via een VIN-decoder achterhalen.. Of ook al aan het VIN zelf?MartijnGizmo schreef: ↑02 feb 2022, 12:13 Punt is wel dat veel mensen het niet opmerken, Europese lampen + tellers erin, etc.
Valt mij ook op ja, maar klopt het dat ze over het algemeen vaker in Duitsland worden aangeboden dan in NL? Dat valt mij altijd op in ieder geval.MartijnGizmo schreef: ↑02 feb 2022, 11:07Nou zit ik niet extreem veel op de weg, maar vrijwel iedere week zie ik wel een autotransporter met Amerikaanse import-schadeauto's rijden. Meestal een mix van pickup/Mustang/Camaro/Challenger en wat Europees spul van Audi/BMW/Mercedes. Soms aangevuld met minivan's, motorfietsen en laatst zelfs een recente Prius. Lijkt me dat die handel nog een stuk levendiger is dan wij ons voorstellen.
Hier twee foto's die ik doorgestuurd kreeg, maar zie ze zelf dus ook wekelijks.
Thanks! Deze mod vind ik wel het overwegen waard. Mits het origineel natuurlijk aanwezig blijft en 100% werkend blijft - wat het geval lijkt te zijn. Iemand anders ervaringen met deze modificatie?Martijn_bmw schreef: ↑02 feb 2022, 15:09Zo waarschijnlijk
https://caraudioexpert.nl/bmw-3serie-e9 ... to-usb-cc/
Collega van mij heeft het en is er onwijs tevreden over.NickM5 schreef: ↑02 feb 2022, 15:18Thanks! Deze mod vind ik wel het overwegen waard. Mits het origineel natuurlijk aanwezig blijft en 100% werkend blijft - wat het geval lijkt te zijn. Iemand anders ervaringen met deze modificatie?Martijn_bmw schreef: ↑02 feb 2022, 15:09Zo waarschijnlijk
https://caraudioexpert.nl/bmw-3serie-e9 ... to-usb-cc/
Volgens mij worden ze in de Baltische staten grootschalig gerepareerd (of iig opgelapt) om daarna de Duitse markt op te gaan. Misschien omdat je als kopen in Duitsland minder beschermd bent dan in Nederland, of simpelweg omdat de Duitse markt een stuk groter is.
Ik vermoed zo'n Chinese box ertussen, kreeg de foto ook maar via-via.By the way.. hoe komt deze persoon aan apple carplay in een E60?
Ik volg op IG iemand uit Litouwen en daar komen precies die praktijken voorbij. Nou is er wat mij betreft niks mis met professioneel schadeherstel als het daar maar bij blijft.MartijnGizmo schreef: ↑02 feb 2022, 16:18Volgens mij worden ze in de Baltische staten grootschalig gerepareerd (of iig opgelapt) om daarna de Duitse markt op te gaan. Misschien omdat je als kopen in Duitsland minder beschermd bent dan in Nederland, of simpelweg omdat de Duitse markt een stuk groter is.
Duitse media berichten er ook al jaren over:
- https://www.rtl2.de/sendungen/grip-das- ... -folge-382
- https://www.motor-talk.de/news/gefaehrl ... 76466.html
- https://www.nw.de/lokal/kreis_herford/l ... haden.html
- https://www.heise.de/autos/artikel/US-S ... 36920.html
Litouwen schijnt nummer 1 te zijn qua reparatie. Ze hebben ook een eigen zeehaven in Klaipeda, maar kennelijk komen toch veel van die auto's via Rotterdam en Antwerpen Europa binnen. Ik las eens dat er in Kaunas oid hele industriegebieden zijn die zich bezighouden met schadeherstel.
Ik vermoed zo'n Chinese box ertussen, kreeg de foto ook maar via-via.By the way.. hoe komt deze persoon aan apple carplay in een E60?
Alleen die worden er vaak uitgeplamuurd. Koplampen vervangen evenals de mijlenteller wordt vervangen.
Gebruikers op dit forum: vigilante en 73 gasten