Nee hoor, ondertussen aangemeld op Seloc & de rest bekeken?
Afgebrand? Zit er 'n scheetje dwars?
Lekker hoor.Emiel schreef: ↑08 dec 2023, 08:51 Nou de Honda conversie + Japanse K20 en Japanse versnellingsbak staat klaar om opgehaald te worden in de UK. Japanse k20 heeft iets betere nokkenassen, kortere versnellingsbak en er zit standaard een sper in. Torsen sper voor een FWD dus laat waarschijnlijk wel weer een sper maken door elite transmissions met platen en voor midengine rearwheel drive layout.
Mag ivm gezondheid komende 2 maanden nog niet intensief sleutelen maar alles schoonmaken en met een kameraad de rear clam verwijderen gaat wel lukken.
Aandrijfassen bestellen en custom uitlaat van cylinderkop tot uitlaat tip. Even nadenken of ik er 4-2-1 (atmosferisch) van maak of toch een 4-1 voor toekomst (supercharger+chargecooler)
Ja wil rijden. Al 3 jaar geschorst.
Torsen sper is top hoor maar ben meer fan van platen. Torsen slipt toch nog door met curbs, wiel liften, gras, etc. Bak moet toch open voor controle en hopelijk levert japans torsen sper wat op.Sabberjoch schreef: ↑08 dec 2023, 09:16 Goeie keuze Emiel!
De k20a zoals jij hem daar hebt is inderdaad stukken leuker dan de "laffe" k20a2 die hier is geleverd.
Kortere bak maakt hem erg fijn. Heb zelf het standaard torsen sper er in, voor mijn gebruik prima, als je flink gaat boenderen op het circuit is een ander sper wellicht wel fijner.
welke conversie ga je voor? HPE?
Is ook een mooie kit inderdaad! Schakelmechanisme van HPE is erg fijn! mooi om te zien ook.Emiel schreef: ↑08 dec 2023, 09:30
Torsen sper is top hoor maar ben meer fan van platen. Torsen slipt toch nog door met curbs, wiel liften, gras, etc. Bak moet toch open voor controle en hopelijk levert japans torsen sper wat op.
Martyn Tinker kit, afgeleid van Link Up kit. Incl verstevigd subframe (en opnieuw gecoat)
Stalen steunen dus te lassen, is met dat prachtige aluminium van HPE wat lastiger. Mocht hij ooit stoppen zit ik met steunen waar ik niet meer aan kan komen want ze zijn echt mooi! Schakelmechanisme, aandrijfassen, uitlaat en wat mooi cnc spul komt wel van HPE.
Kan een JRSC kopen maar veel hitte en de winst is minder dan wat er geclaimd wordt her en der.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten