Ik ben dus Sinh, 21 jaar, kom uit Breda, studeer @ Grafisch Lyceum Rotterdam en mijn passie (naast me vriendin) is Racen!
Coureur van Q-Tox Racing Team (Kart) en nieuw aanwinst voor RaceTeam Downforce in Filmcrew.
Voor mensen die voor het laatst in Zandvoort zijn geweest met DF event, ik ben die Asian dude met rooie race overall van Momo die uit de Ford Sierra van Metchu hing met camera! 8)
Voor de rest rij ik in een Mazda 323 Coupe, niet veel soeps maar tis wel okee..
Mijn enige (droom)doel nog is me Racelicentie en daarna de track op to kick some ass!
Dankzij me nieuwe voorbeeld Peter Tunissen ben ik al een HEEEEL stuk vooruit op Circuit Zandvoort (so watch ur 6 als ik op de baan ben) :twisted:
Wat jullie nog van me kunnen verwachten naast me aanwezigheid zijn filmpjes van RaceTeam Downforce van Hoge Kwaliteit !
Samen met Luuk gaan wij voor de nodige entertainment zorgen voor fans, geïnteresseerden, vrienden, collega's, sponsors en klanten / bedrijven!
Mochten er nog vragen zijn of gewoon zin hebben om te praten, ik ben zowat de enige Asian Dude heb ik gezien, dus ik ben niet te missen

See you guys soon!
sneak preview van 1 dagje werk (van me eigen raceteam Q-Tox RacingTeam)