Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Slowly sideways, maar oh zo leuk om te doen. Hier vind je alles over driften.
Plaats reactie
Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Rupie » 06 jul 2009, 14:56

Meer geld zit, maar zouden ze ook meer geld krijgen? Weet niet hoe de eigendomsverhoudingen liggen wat betreft Papenburg, maar kan me zomaar voorstellen dat de drifters per dag meer geld opbrengen :twisted:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Knot » 06 jul 2009, 15:42

Hehe... driftdagje kost misschien 8000 ofzo om het af te huren.... terrein is echter 30x zo groot. Als iemand die kombaan voor een uurtje wil huren kost het al bijna 10.000 dacht ik!

Dickh.
Berichten: 1704
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Locatie: Hekelingen

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Dickh. » 06 jul 2009, 18:55

Erik schreef:Ah omdat er dus af en toe een prototype rondrijdt mag er nooit gefilmd worden
8)
Schitterende bekrompenheid van ongekend niveau
Maar goed blijkbaar wordt ervoor getekend
Je moet je telefoon inleveren lees ik
Zetten ze ook je auto op de kop dan ?

Mooie vergelijking met die fotos in het museum
Alleen is het prototype dat komt flitsen, en elke amateur/drifter heeft het nakijken en kan zijn telefoon inleveren
:bag:
Je hebt geloof niet helemaal begrepen wat ATP Papenburg eigenlijk voor terrein is. Het is een test faciliteit. Hier testen vele verschillende fabrikanten hun prototypes. Er rijden dus vrijwel constant proto's in de rondte en niet af en toe. Deze fabrikanten betalen daar heel veel geld voor. ATP garandeert volledige geheimhouding aan hun klanten. Als wij, of anderen, daar iets willen doen, moet ATP toestemming vragen aan de klanten die een contract hebben voor x-dagen per jaar. Als één van die fabrikanten er iets op tegen heeft dat wij, of anderen, daar komen, is het dus gelijk afgelopen. Een organisator tekent een contract met ATP waarin hij, of zij, ook garandeert dat er geen opnames van wat voor soort dan ook gemaakt worden. Iedereen die vervolgens op een dergelijke dag het ATP terrein binnenkomt tekent een vergelijkbaar papier waarin staat dat er dus geen opnames gemaakt mogen worden, en dat elke vorm van opname apparatuur buiten het terrein blijft. Eventueel dus bij de portier of in een kluis. Er mogen wel opnames gemaakt worden, maar dan alleen onder toezicht van een medewerker van ATP.

Gebruikersavatar
Erik
Berichten: 1921
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
Locatie: NL centraal

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Erik » 09 jul 2009, 11:44

Ha die Dick
Ik was duidelijk niet goed op de hoogte.
Dank voor de uitleg, weer wat geleerd.
Eigenlijk moeten we dus blij zijn met ATP dat we er uberhaupt mogen rijden.
:mrgreen:
E

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door RVV » 14 jul 2009, 15:59

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Dennis Cavallino » 15 jul 2009, 14:02

Wat wil je daar nou mee zeggen Rico? Dat je 507 pk te weinig vindt? Is dit 't begin van vele aankoopdraadjes? :)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door RVV » 15 jul 2009, 14:08

Dat er boven staat ATP automotiv testing Papenburg.. (met een testbewijs erbij.)

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Dennis Cavallino » 15 jul 2009, 16:13

Ja, maar wat wil je er nou mee zeggen? (Serieus, ik word misschien afgeleid door die getunede M5, waardoor ik er meer achter zoek, maar dat is kennelijk niet zo)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door RVV » 15 jul 2009, 16:20

Was eigenlijk een aanvulling op de opmerkingen van Dick richting Erik.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Dennis Cavallino » 15 jul 2009, 16:38

Ok, een linkje naar de website was logischer geweest, maar ik vat 'm. :thumbup:

Gebruikersavatar
Erik
Berichten: 1921
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
Locatie: NL centraal

Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?

Bericht door Erik » 24 aug 2009, 23:12

Zondag in Lelystad geweest voor een powerslide training (tereintje midden in de oval).
Hier werd netjes van te voren uitgelegd waarom je niet mocht filmen zonder toestemming.
Ik heb gevraagd of ik vanuit een vast camerastandpunt binnen in de auto mocht filmen (manfrotto zuignap aan passagiersraam), dit was geen enkel probleem. Fotos langs de baan ook geen probleem. Zijn niet zo moeilijk daar. Fotos van voertuigen op de oval maken stond de doodstraf op :mrgreen:
E

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten