Soms gaat het ook fout

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Luco

Soms gaat het ook fout

Bericht door Luco » 08 feb 2009, 22:35

Zo was die
Afbeelding

Zo is die nu
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kreeg een tikkie van een clio, omdat die hem afsneed, clio kon geen kant op :shocking:
Deze rijder is denk ik een paar spaarcentjes kwijt pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Laatst gewijzigd door Luco op 08 feb 2009, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Re: Soms gaat het ook fout

Bericht door Mark Nauta » 08 feb 2009, 22:35

WTF zeg!!!!!!

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 08 feb 2009, 22:37

Damn! Wel netjes aan de kant gezet...

Laurens

Bericht door Laurens » 08 feb 2009, 22:38

Hij kreeg geen tikkie, V8 star sneed de Clio af (gehoord van een betrouwbare bron) waardoor de V8 star recht op de vangrail afging en daar doorheen ging en vervolgens ging rollen...

Clio had niet meer dan een krasje..
Lijkt me trouwens wel ff schrikken als je dat ziet gebeuren dan doe je wel een paar rondjes rustig aan.. :shithappens:

Luco

Bericht door Luco » 08 feb 2009, 22:39

Dat is wel apart uitgedrukt, netjes aan de kant gezet, hij is dwars door de vangrail gegaan :shocking:

Laurens

Bericht door Laurens » 08 feb 2009, 22:39

Nja hij stond iig zo aan de kant dat de rest er geen last van had :clap:

SvB

Bericht door SvB » 08 feb 2009, 22:41

Is dat vandaag op Zandvoort gebeurd ??
WTF !!

S.

Luco

Bericht door Luco » 08 feb 2009, 22:43

yeps, vandaag

SvB

Bericht door SvB » 08 feb 2009, 22:57

Luco,

Zou dit "jouw" klasse geweest zijn ??

S.

Luco

Bericht door Luco » 08 feb 2009, 23:05

SvB schreef:Luco,

Zou dit "jouw" klasse geweest zijn ??

S.
Nee dit zijn de hele snelle jongens, ik dacht de gt klasse.

Andre

Bericht door Andre » 08 feb 2009, 23:21

Das een mega klapper.

Wij zijn ook uitgevallen.

Wij gingen heel goed ondanks dat het heel glad was. Sybren heeft de eerste stint gereden en kwam als 7e binnen na dik een uur dat was meer dan prima. Ook zijn qualificatie was prima 6e plaats met 2.02 in koud regenachtig sneeuw weer.

Toen de wissel reed de pits uit. En bij de de Audi S kwam ik een mitsubishi Evo tegen. Volgens mij zat werner budding ook in dat team. Op het rechte stuk ging ie naar de binnenkant reed langs de vangrails. Ik kon er zonder problemen buitenom omheen ik denk dat ik ongeveer bij het aanremmen van de Tarzan bocht al heel wat meters voorsprong had. Ik remde dus maar op een of andere manier zien die mensen nog gaten om je weer terug in te halen dus die evo remt veel te laat. Ik laat nog extra ruimte aan de binnenkant want ik weet meestal wel hoe die gasten zijn. Maar nee hoor ramt tegen me achterwiel bout afgebroken van sporingstang race over. 1 ronde gereden Einde race.

Stomste is nog die lui in de Evo hebben het verstand van een garnaal dat kan niet anders. Waarom haal je godsnaam zulke stunts uit in A een 4 uurs race en B Onze rondetijden lagen veel lager en ook klasse hoger C dat ding lag al 15 ronden achter wat ze hadden al eerder schade gehad. Dus ze hadden niks te winnen.

Toch blijkt maar weer dat je dus op je achteruitkijk spiegel moet rijden. Kan je bij een inhaal actie een dermate groot gat creeeren dat ie niet terug kan komen kan je inhalen is er risico dat het gat niet groot genoeg is en dat iemand terug kan komen moet je de inhaal actie een bocht later doen, want deze blinde paarden duiken gewoon weer terug in dat gat wat uiteindelijk niks uithaald, want klasse verschil pk verschil grip verschil etc.

Dat zouden ze toch bij licentie lessen moeten leren om ook enig inzicht te krijgen.

In de 130i cup werd gebeukt ok. Maar je kon gewoon samen naast elkaar aanremmen de tarzan bocht in spiegel aan spiegel erdoor met de goeie rijder. Er was niemand die dacht als je op de ideale lijn op 80 meter remt dat je dan ineens in gat kan duiken en ineens op 40 meter kan remmen. Dit is wel zo achterlijk dom eigenlijk moeten zulke mensen een soort knaf opfris cursus hebben.

Als je een bijna 1.5 uur lang op 100 meter remt dat snapt mijn kind van 5 zelfs nog dat je dan na 1.5 en 2 minuten niet ineens op 50 meter kan remmen.

Dre zijn schud zijn hoofd.

Ook heb ik wel mensen meegemaakt waarbij na de start iedereen remt voor de tarzan bocht maar er is altijd 1 garnaal bij die denkt godver iedereen remt kijk man ik pak 1, 2 , 5 , 10 man dit gaat goed en dan komt de bocht en nemen ze het halve veld mee de grindbak in.

Maar ja dit racen blijkt wel weer dat je moet denken om de doldwaze actie kamikaze piloten zo gaat inhalen dat ze niet meer de kans krijgen (de afstand zo groot is) dat ze jou nooit meer kunnen raken. Raar maar waar.

Anton

Bericht door Anton » 08 feb 2009, 23:30

Zuur om zo uit te vallen Andre, zulke figuren zouden ze op grond van camerabeelden de zwarte vlag moeten geven.
Volgende keer meer succes gewenst!

Anton.

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 09 feb 2009, 09:32

Heel zuur Andre! Zag je BMW inderdaad de Tarzan uithinken met een scheef rechterachterwiel. :'( Waardeloos. Erg zonde, was verder een mooie race dag. Vond wel dat de mannen met de V8 Star behoorlijk ongecontroleerd rondreden. Als ik zo'n apparaat onder de rechtervoet zou hebben, zou ik het met dat gladde weer toch wat voorzichtiger aan doen. Maar ja, de beste stuurlui he.

BTW: zie ik nou goed dat de V8 Star de klapper heeft gemaakt op het rechte stuk op weg naar de Audi S? Dat zou wel heel bizar zijn.

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 09 feb 2009, 09:52

Weet iemand hoe het met de rijder is afgelopen?
Of interesseerd ons dat hier niet zo?
:oops:

Max V

Bericht door Max V » 09 feb 2009, 10:01

Ik vroeg het me ook al af :P

De auto door de vangrailer, de bestuurder geen schrammetje? Of is het minder gezellig afgelopen?

Maik

Bericht door Maik » 09 feb 2009, 10:05

Balen van de schades... Hopelijk geen gewonden, maar dat lijkt mij sterk als je het wrak zo ziet :cry:

Volgens mij in de Slotemaker gebeurd? Tenminste, die zie je hier achter het wrak:

Afbeelding

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 09 feb 2009, 10:13

Nope, opweg naar de Audi S. Kijk maar naar het gat.. op de achtergrond zie je de Vodafone

Afbeelding

Max V

Bericht door Max V » 09 feb 2009, 10:25

ZANDVOORT - Voor Alex van 't Hoff en Rick Abrech verliep de 4-uursrace op Zandvoort niet zoals ze hadden gepland. De V8Star van het duo werd na een aanrijding met een Renault Clio door de vangrail gelanceerd en belandde na een koprol achter het ijzerwerk. Van 't Hoff, op dat moment achter het stuur van de V8Star, kon de bolide ongedeerd verlaten. Van de wagen zelf bleef echter zo goed als niks over.

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 09 feb 2009, 10:40

Kosten vallen (relatief) mee: http://www.racecarsdirect.com/listing/2 ... _STAR.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre

Bericht door Andre » 09 feb 2009, 11:06

Rijder van die grote crash is alex van het hoff.

Die man heeft op oscherleben ook al een keer 120d kort gereden.

Die zelfde man heeft mijn qualificatie ook een keer verneukt heb er trouwens nog wel een een filmpje van ergens.
De man rijdt uit de pitsstraat van spa geeft gas met 500 plus pk achterkant weg stuitert de banden in knalt het circuit weer op ik kan niet alles ontwijken en krijg zijn band voor in de bumper. Quali weg en dus race ook weg. Dit soort acties zijn totaal niet nodig. Slicks moet je gewoon heel rustig opwarmen de eerste paar bochten. Dingen zijn spekglad als ze koud en nieuw zijn.

René130i

Bericht door René130i » 09 feb 2009, 11:31

Balen Andre. Veel uitval. Maar er komt een dag....

Mathieu

Bericht door Mathieu » 09 feb 2009, 11:32

Portemonnee groter dan de rijderskwaliteiten :?:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 09 feb 2009, 12:06

Ben_968CS schreef:Kosten vallen (relatief) mee: http://www.racecarsdirect.com/listing/2 ... _STAR.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij heeft hij er een ton voor betaald. :'(

Alex heeft eerder getest met een V8 Star en ook grote schade gereden.
Daarom koos hij in het DSC vorig seizoen voor een Corvette.
Dat zijn immers veel gemakkelijker auto's met al die electronische sufferhulpjes...............
:df:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 feb 2009, 12:47

Is dat dezelfde auto op de foto's? Of zijn de foto's bij verschillende evenementen genomen? Al rijdend heeft hij achter zwarte velgen, gecrasht heeft 'ie oranje velgen.

Laurens

Bericht door Laurens » 09 feb 2009, 13:06

Arthur schreef:Is dat dezelfde auto op de foto's? Of zijn de foto's bij verschillende evenementen genomen? Al rijdend heeft hij achter zwarte velgen, gecrasht heeft 'ie oranje velgen.
Is wel dezelfde auto, niet dezelfde dag...

Plaats reactie