Snowfun!!!

Slowly sideways, maar oh zo leuk om te doen. Hier vind je alles over driften.
Plaats reactie
Peter pwr
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 apr 2008, 21:29
Locatie: arnhem

Re: Snowfun!!!

Bericht door Peter pwr » 09 jan 2009, 23:44

Ik was vandaag ff lekker aan het optrekken met redelijk wat wielspin.... :mrgreen:
Opeens een hoop geklapper bij mn rechterachterband, lag er reep rubber van mn achterband af en zag je het ijzer van de banden zitten. Zou het met de kou te maken hebben ofzo?
Nog nooit gehad zoiets gehad, morgen maar weer goeie achterbanden laten zetten

Gebruikersavatar
turbofries
Berichten: 207
Lid geworden op: 26 okt 2008, 18:54
Locatie: HEYSTERIA RUN 2015. Topless@Lloret
Contacteer:

Re: Snowfun!!!

Bericht door turbofries » 10 jan 2009, 20:23

ArjandeV schreef:http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.11 ... 6&t=k&z=19

Das in drachten, laatst met Maurice en René geweest :)
Zijn wij (petrolhead) en ik ook geweest vanmiddag laat. We zagen de sporen nog wel staan. We hadden net de drifter weer opgehaald bij de kooibouwer, en toen kwamen we er langs :banaan: ff wat rondjes geknalt om te ontdekken of driften zonder co2 sper ook wilde..... dat wil :D :D
Bedankt voor de spot, hier gaan nog wel weer eens langs om te oefenen voor 8 februari.

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: Golf V R32, Leon V6, Speedster, Twente

Re: Snowfun!!!

Bericht door SteV6 » 11 jan 2009, 21:07

Vandaag met jaydee aan het buitenspelen geweest:



De grijns krijg ik nog steeds niet van mijn gezicht :D


SteV6

Gebruikersavatar
Pescatore
Berichten: 1336
Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:39
Locatie: 053

Re: Snowfun!!!

Bericht door Pescatore » 11 jan 2009, 21:11

Ouwe crossposter, cupra klinkt bijzonder goed, zowel binnen als buiten de auto. Dit was met winterbanden, toch? Zie je wel dat die dingen niet werken :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sjoerd
Berichten: 1428
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05

Re: Snowfun!!!

Bericht door Sjoerd » 11 jan 2009, 21:54

LOL; de seconde dat het filmpje begon herkende ik de locatie al; menige (snowquattro) drifts daar neergelegd in het verleden :jenna: :police: :jenna:

Steven N.
Berichten: 6324
Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Locatie: Friesland

Re: Snowfun!!!

Bericht door Steven N. » 11 jan 2009, 22:27

Erg mooi geluid uit die Cupra zeg!

Ik heb hier in Franeker dus gewoon totaal geen sneeuw gehad de afgelopen maanden. Serieus 0,0 sneeuw fun gehad. Ja beetje hagel of natte troep maar dan heb ik liever regen. Vermaak me wel op het industrieterein maar dat heb je na een half uur ook wel gezien, omdat je dan teveel herrie maakt met die airbox dat er vanzelf wel iemand komt kijken.

De enige sneeuwfun die ik heb beleefd waren 8 dagen skiën in St. Jean d'arves :lol:

Gebruikersavatar
GarreTT
Berichten: 464
Lid geworden op: 17 mar 2007, 13:02
Locatie: Beetsterzwaag

Re: Snowfun!!!

Bericht door GarreTT » 12 jan 2009, 15:56

turbofries schreef:
ArjandeV schreef:http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.11 ... 6&t=k&z=19

Das in drachten, laatst met Maurice en René geweest :)
Zijn wij (petrolhead) en ik ook geweest vanmiddag laat. We zagen de sporen nog wel staan. We hadden net de drifter weer opgehaald bij de kooibouwer, en toen kwamen we er langs :banaan: ff wat rondjes geknalt om te ontdekken of driften zonder co2 sper ook wilde..... dat wil :D :D
Bedankt voor de spot, hier gaan nog wel weer eens langs om te oefenen voor 8 februari.
Hier kun je dus beter niet meer naar toe gaan :? :!:
Gisteravond ben ik samen met turbofries en petrolhead daar even langs gereden om wat te oefenen. Binnen de korste keren kwam er een kwaaie buurtbewoner aan. Het blijkt dus dat daar nog flink wat mensen wonen. De foto van Google maps is niet echt actueel :( Gelukkig kwam deze persoon nog met ons praten. Het schijnt dat er erg veel gedrift wordt. De buren bellen in ieder geval de politie. Dat bleek ook wel want we waren net van het terrein af toen we 2 politiewagens tegenkwamen die het terrein opreden (gelukkig niet achter ons aan). :police:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten