Het trucje van Schumacher
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Het trucje van Schumacher
Meningen?
Imho: hij reed een lijn door Rascasse waarmee het absoluut onmogelijk was de tweede rechter nog te halen. Of dat dan komt door wat onderstuur in die snelle linker ervoor of een bewuste actie is, is moeilijk/onmogelijk om na te gaan, maar het zag er allemaal tamelijk grof uit (ook dat wiel blokkeren op wandeltempo), niet des Schumachers allemaal.
Mooiste vond ik toch wel dat hij de grootste zwendelaar van allemaal in de F1 (Briatore) compleet over de zeik heeft. Die kent Schumacher ook wel, Schumacher hem ook, zou me nog niet eens verbazen als er morgen in de eerste bocht een Ferrari en een Renault in de muur staan. Als je er dan achter zit ben je toch al zo goed als kansloos, dan kun je net zo goed ook maar meteen je rempunt missen, zou ook niet voor het eerst zijn dat de competitie tussen twee teams zo op de spits wordt gedreven.
Leuke actie in ieder geval, ben benieuwd wat de sportcommissarissen nog gaan beslissen.
Imho: hij reed een lijn door Rascasse waarmee het absoluut onmogelijk was de tweede rechter nog te halen. Of dat dan komt door wat onderstuur in die snelle linker ervoor of een bewuste actie is, is moeilijk/onmogelijk om na te gaan, maar het zag er allemaal tamelijk grof uit (ook dat wiel blokkeren op wandeltempo), niet des Schumachers allemaal.
Mooiste vond ik toch wel dat hij de grootste zwendelaar van allemaal in de F1 (Briatore) compleet over de zeik heeft. Die kent Schumacher ook wel, Schumacher hem ook, zou me nog niet eens verbazen als er morgen in de eerste bocht een Ferrari en een Renault in de muur staan. Als je er dan achter zit ben je toch al zo goed als kansloos, dan kun je net zo goed ook maar meteen je rempunt missen, zou ook niet voor het eerst zijn dat de competitie tussen twee teams zo op de spits wordt gedreven.
Leuke actie in ieder geval, ben benieuwd wat de sportcommissarissen nog gaan beslissen.
- EppeRRR
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 08 apr 2006, 11:45
- Locatie: Nieuweroord
- Contacteer:
- Bert ///M3
- Berichten: 9352
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:07
- Locatie: Mokum
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Slibbe, ik heb je droomvrouw gevonden! Ze houdt van fietsen én van autosport!
[img:480:319]http://formule1-sanoma.fastxs.net/imgup ... /70248.jpg[/img]
[img:480:319]http://formule1-sanoma.fastxs.net/imgup ... /70248.jpg[/img]
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Zit nog een staartje aan te komen. Schumi is uiteraard 'under investigation' en de rest van de teams zijn zie-dend.
Whitmarsh:
"If it is as cynical as I guess many people suspect, then it's a very, very sad day for Formula One, to see that level of blatant poor sportsmanship."
Villeneuve:
"I hope it was deliberate, because if that was a mistake he should not even have a F1 superlicence," the Canadian said. "If you can make a mistake like that, you shouldn't drive a race car. There's no way you could make a mistake like that.
"It's the kind of thing I couldn't dream of doing myself. I don't know what goes through your mind when you decide to do that, when you know that the rest of the world can see. I don't understand it, it's stupid.
"It shows that you can only give the benefit of the doubt to someone so many times. Sometimes it makes you realise that every time it happens there is a reason behind it.
"He didn't need to do that, he's a seven times world champion, he was on pole position. Why do that? It's only going to make him look bad."
Stewart:
"I have to say that I felt that it was an avoidable set of circumstances," Stewart said after qualifying.
"Having seen the slow motion of the car and its motion, as he was going in and at the middle and the end of Rascasse, I have to believe that he could have avoided leaving the car where it was."
Brawn ter verdediging:
"He lost control of the car," Brawn continued. "He locked the brakes and lost it in that corner. We've still got to talk to him and find out exactly what happened. There was a lot of cursing on the radio.
"We wouldn't do that sort of thing on purpose. Michael clearly had a very good lap, and he was on another lap with low fuel, so it was not a deliberate act... Not the Michael I know."
Overigens is Fisichella z'n drie snelste ronden al kwijtgeraakt wegens het ophouden van DC, dus de stewards zijn in the penalty mood...
Whitmarsh:
"If it is as cynical as I guess many people suspect, then it's a very, very sad day for Formula One, to see that level of blatant poor sportsmanship."
Villeneuve:
"I hope it was deliberate, because if that was a mistake he should not even have a F1 superlicence," the Canadian said. "If you can make a mistake like that, you shouldn't drive a race car. There's no way you could make a mistake like that.
"It's the kind of thing I couldn't dream of doing myself. I don't know what goes through your mind when you decide to do that, when you know that the rest of the world can see. I don't understand it, it's stupid.
"It shows that you can only give the benefit of the doubt to someone so many times. Sometimes it makes you realise that every time it happens there is a reason behind it.
"He didn't need to do that, he's a seven times world champion, he was on pole position. Why do that? It's only going to make him look bad."
Stewart:
"I have to say that I felt that it was an avoidable set of circumstances," Stewart said after qualifying.
"Having seen the slow motion of the car and its motion, as he was going in and at the middle and the end of Rascasse, I have to believe that he could have avoided leaving the car where it was."
Brawn ter verdediging:
"He lost control of the car," Brawn continued. "He locked the brakes and lost it in that corner. We've still got to talk to him and find out exactly what happened. There was a lot of cursing on the radio.
"We wouldn't do that sort of thing on purpose. Michael clearly had a very good lap, and he was on another lap with low fuel, so it was not a deliberate act... Not the Michael I know."
Overigens is Fisichella z'n drie snelste ronden al kwijtgeraakt wegens het ophouden van DC, dus de stewards zijn in the penalty mood...
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Mooie quote van Villeneuve (die bovenste): either way zet hij Schumacher voor lul.
Jammer dat hij zijn snelheid kwijt is, was toch een interessantere tegenstander dan Alonso of Raikkonen vind ik (vooral naast de baan).
Hoe dan ook, ik denk dat je moet accepteren dat 'de snelste zijn' allang niet meer de essentie is van F1, al decennia niet meer (zie pa Villeneuve bijvoorbeeld ook), er komt meer bij kijken, de auto, de banden, de ontwerpers, de engineers, consistency, pit stops, het team achter je krijgen i.p.v. achter je teamgenoot en nu dus dit blijkbaar ook. Nou was de grens opzoeken ook al van alle tijden (inderdaad die stop&go finish van Ferrari was er ook een goed voorbeeld van), maar die grens is vandaag blijkbaar weer wat opgeschoven.
En dan kunnen 10 andere teams om het hardste roepen hoe schandalig het is, maar het meeste zullen ze nog balen dat ze zelf niet op het idee gekomen zijn; volgend jaar zal het gevecht om pole al in het begin van de laatste sessie plaats vinden en zien we daarna 10 auto's her een der gestrand langs de baan met onschuldig kijkende coureurs ernaast die hun auto per ongeluk net af hebben laten slaan.
Jammer dat hij zijn snelheid kwijt is, was toch een interessantere tegenstander dan Alonso of Raikkonen vind ik (vooral naast de baan).
Hoe dan ook, ik denk dat je moet accepteren dat 'de snelste zijn' allang niet meer de essentie is van F1, al decennia niet meer (zie pa Villeneuve bijvoorbeeld ook), er komt meer bij kijken, de auto, de banden, de ontwerpers, de engineers, consistency, pit stops, het team achter je krijgen i.p.v. achter je teamgenoot en nu dus dit blijkbaar ook. Nou was de grens opzoeken ook al van alle tijden (inderdaad die stop&go finish van Ferrari was er ook een goed voorbeeld van), maar die grens is vandaag blijkbaar weer wat opgeschoven.
En dan kunnen 10 andere teams om het hardste roepen hoe schandalig het is, maar het meeste zullen ze nog balen dat ze zelf niet op het idee gekomen zijn; volgend jaar zal het gevecht om pole al in het begin van de laatste sessie plaats vinden en zien we daarna 10 auto's her een der gestrand langs de baan met onschuldig kijkende coureurs ernaast die hun auto per ongeluk net af hebben laten slaan.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Dat ideetje kan dus weer even in de koelkast...Peter Tunissen schreef:En dan kunnen 10 andere teams om het hardste roepen hoe schandalig het is, maar het meeste zullen ze nog balen dat ze zelf niet op het idee gekomen zijn; volgend jaar zal het gevecht om pole al in het begin van de laatste sessie plaats vinden en zien we daarna 10 auto's her een der gestrand langs de baan met onschuldig kijkende coureurs ernaast die hun auto per ongeluk net af hebben laten slaan.
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Vind ik ook, dezelfde straf als Fisi (drie snelste ronden kwijt) was goed geweest. Had-ie negende of tiende gestaan.Dennis Cavallino schreef:Die straf is in mijn ogen erg overdreven.
Maar kennelijk hebben de stewards toch opzet geconstateerd:
"Having compared all relevant data, the stewards can find no justifiable reason for the driver to have braked with such undue, excessive and unusual pressure at this part of the circuit, and are therefore left with no alternatives but to conclude that the driver deliberately stopped his car on the circuit in the last few minutes of qualifying, at a time at which he had thus far set the fastest laptime."
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Nou, dat is dan een goede qualifying geweest voor Ferrari, P21 en 22.
Waar ik dan wel van baal is dat zo het kampioenschap - als Alonso zijn hoofd erbij houdt en wat is nou de laatste keer geweest dat hij dat niet deed? - wel eens een Vorentscheidung zou kunnen krijgen.
Of Markie vanaf P2 voor zijn eerste overwinning?
Waar ik dan wel van baal is dat zo het kampioenschap - als Alonso zijn hoofd erbij houdt en wat is nou de laatste keer geweest dat hij dat niet deed? - wel eens een Vorentscheidung zou kunnen krijgen.
Of Markie vanaf P2 voor zijn eerste overwinning?
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Vooral de onboard-beelden spreken voor zichzelf, helaas.
Ik vind 't zo zonde. Schumacher had zich net ontwikkeld tot de grand old statesman van de F1, gracieus in zijn verlies - misschien ook niet zo moeilijk als je toch geen kans hebt. En nu dit, precies op het moment dat hij eindelijk weer echt in de race is om de titel. Ook wat dat betreft is het slechte timing, want zo heb je natuurlijk sowieso de schijn tegen. Nu komen natuurlijk alle verhalen vanaf 1994 weer naar boven.
Dit beloofde een prachtige titelstrijd te worden tussen twee generaties - wat mij betreft daarom mooier dan vorig jaar tussen Fernando en Kimi - maar je zult zien dat Alonso hier psychologisch enorm van groeit, terwijl hij natuurlijk al ijzersterk in zijn schoenen stond en nog geen fout heeft gemaakt.
Schumacher krijgt zijn uitspraak van afgelopen week nu wel heel hard terug in z'n gezicht: Alonso is nog jong, die gaat nog fouten maken. Voorlopig doet Fernando niks verkeerd en maakt de oude vos een megablunder.
Ik vind 't zo zonde. Schumacher had zich net ontwikkeld tot de grand old statesman van de F1, gracieus in zijn verlies - misschien ook niet zo moeilijk als je toch geen kans hebt. En nu dit, precies op het moment dat hij eindelijk weer echt in de race is om de titel. Ook wat dat betreft is het slechte timing, want zo heb je natuurlijk sowieso de schijn tegen. Nu komen natuurlijk alle verhalen vanaf 1994 weer naar boven.
Dit beloofde een prachtige titelstrijd te worden tussen twee generaties - wat mij betreft daarom mooier dan vorig jaar tussen Fernando en Kimi - maar je zult zien dat Alonso hier psychologisch enorm van groeit, terwijl hij natuurlijk al ijzersterk in zijn schoenen stond en nog geen fout heeft gemaakt.
Schumacher krijgt zijn uitspraak van afgelopen week nu wel heel hard terug in z'n gezicht: Alonso is nog jong, die gaat nog fouten maken. Voorlopig doet Fernando niks verkeerd en maakt de oude vos een megablunder.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Eigenlijk niet mee eens Mattijs; juist de allergrootsten zullen altijd met dit soort dingen op de proppen komen. Omdat ze niet willen winnen zoals de rest van het veld(vulling), maar omdat ze moeten winnen. Koste wat kost, dit was een actie die ik Piquet, Lauda of Senna (die zeker) in hun tijd ook had zien doen, mooi winnen is goed maar als dat niet kan dan maar lelijk winnen. Die doen niet mee om populair te zijn of als the grand old statesman gezien te worden maar voor die beker met een 1 erop, zelfs als dat voor de 87e keer is.
Eerlijk gezegd vind ik het juist wel mooi dat iemand na 16 jaar, da's bijna een complete generatie, alles winnen wat er te winnen is, nog zo gemotiveerd is om zó ver te gaan voor nota bene niet meer dan een pole position. Of het hem siert als een mens is een tweede, maar als (top)sporter wel vind ik, sportiviteit is iets waar de nummers 2 t/m 22 zich op kunnen beroepen.
Iets anders:
Als dit een vooropgezet plan was, vooraf doorgesproken in de briefing, als dit en dit gebeurt dan zet je die auto maar stil op een langzaam punt, waarom zou Schumacher het dan zo opzichtig doen???
Dat zelfs mensen als ondergetekende en Olav Mol het kunnen zien, dat moet voor iemand met het talent van MS toch wel beter te vermommen zijn? Of desnoods had hij de auto gewoon helemaal stil laten vallen. Ja, elektrisch probleem, er zat opeens geen gang meer in, heel vervelend, stuurtje wisselen en het is opgelost maar ik stond wel maar even mooi in de weg, had geen haan naar kunnen kraaien.
Hij deed het nu zo lomp, zo opvallend, dat het volgens mij een split second decision was, hij zag zijn eigen sectortijden, ongeveer gelijk aan zijn snelste ronden en hoorde over de boordradio dat Alonso 0.3 sneller was na T2.
En om maar in Olav Mol terminologie te blijven, ging die knikker in zijn hoofd toen weer eens rollen?
Het geeft dan wel aan dat het bij Ferrari (nu al) alle hens aan dek is om Alonso af te stoppen, ze liepen al op hun tenen om bij te blijven en dit zou wel eens meteen het einde daarvan kunnen zijn. En dat is jammer voor iedereen (behalve de Alonso-fans).
Eerlijk gezegd vind ik het juist wel mooi dat iemand na 16 jaar, da's bijna een complete generatie, alles winnen wat er te winnen is, nog zo gemotiveerd is om zó ver te gaan voor nota bene niet meer dan een pole position. Of het hem siert als een mens is een tweede, maar als (top)sporter wel vind ik, sportiviteit is iets waar de nummers 2 t/m 22 zich op kunnen beroepen.
Iets anders:
Als dit een vooropgezet plan was, vooraf doorgesproken in de briefing, als dit en dit gebeurt dan zet je die auto maar stil op een langzaam punt, waarom zou Schumacher het dan zo opzichtig doen???
Dat zelfs mensen als ondergetekende en Olav Mol het kunnen zien, dat moet voor iemand met het talent van MS toch wel beter te vermommen zijn? Of desnoods had hij de auto gewoon helemaal stil laten vallen. Ja, elektrisch probleem, er zat opeens geen gang meer in, heel vervelend, stuurtje wisselen en het is opgelost maar ik stond wel maar even mooi in de weg, had geen haan naar kunnen kraaien.
Hij deed het nu zo lomp, zo opvallend, dat het volgens mij een split second decision was, hij zag zijn eigen sectortijden, ongeveer gelijk aan zijn snelste ronden en hoorde over de boordradio dat Alonso 0.3 sneller was na T2.
En om maar in Olav Mol terminologie te blijven, ging die knikker in zijn hoofd toen weer eens rollen?
Het geeft dan wel aan dat het bij Ferrari (nu al) alle hens aan dek is om Alonso af te stoppen, ze liepen al op hun tenen om bij te blijven en dit zou wel eens meteen het einde daarvan kunnen zijn. En dat is jammer voor iedereen (behalve de Alonso-fans).
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Nou ja, juist daarom vind ik 't zonde.
Ik spreek geen moreel oordeel uit, maar omdát 't zo onsportief is, krijgt de sport weer een boel onnodige negatieve publiciteit terwijl de titelstrijd tot nu toe juist zo gaaf was. En omdat 't zo opvallend was, was 't ook nog eens dom.
Met mogelijk vérstrekkende gevolgen. Want laten we wel wezen: die uitspraak van de stewards is niet mals. Hij is nu in feite betrapt en veroordeeld op valsspelen. Benieuwd of-ie dat voor een tweede keer van zich af kan laten glijden of dat het van invloed is op de beslissing die hij in september wilde bekendmaken...
De redenering van Villeneuve - hij zal er wel mee wegkomen, want tja, Ferrari hè - is inmiddels ook passé. Vorig jaar heeft laten zien dat de sport ook zonder Schumacher en Ferrari spannend kan zijn, dus als hij erop heeft gerekend dat het wel zo overwaaien, dan is dan een flinke miscalculatie geweest. De vergelijking van Mark Webber is treffend:
Ik spreek geen moreel oordeel uit, maar omdát 't zo onsportief is, krijgt de sport weer een boel onnodige negatieve publiciteit terwijl de titelstrijd tot nu toe juist zo gaaf was. En omdat 't zo opvallend was, was 't ook nog eens dom.
Met mogelijk vérstrekkende gevolgen. Want laten we wel wezen: die uitspraak van de stewards is niet mals. Hij is nu in feite betrapt en veroordeeld op valsspelen. Benieuwd of-ie dat voor een tweede keer van zich af kan laten glijden of dat het van invloed is op de beslissing die hij in september wilde bekendmaken...
De redenering van Villeneuve - hij zal er wel mee wegkomen, want tja, Ferrari hè - is inmiddels ook passé. Vorig jaar heeft laten zien dat de sport ook zonder Schumacher en Ferrari spannend kan zijn, dus als hij erop heeft gerekend dat het wel zo overwaaien, dan is dan een flinke miscalculatie geweest. De vergelijking van Mark Webber is treffend:
Dat gevoel van dat 'staartje' had ik meteen al. De zaken in de F1 staan er nu anders voor."I just feel you don't have to do this stuff. Why does it always have to happen? It's like Mike Tyson biting someone's ear off, isn't it?
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Dit artikel van Chris Balfe drukt 't wel aardig uit:
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=28179
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=28179
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Hmmm, ik weet niet of dit zo slecht zal zijn voor F1.Dutch schreef:Dit artikel van Chris Balfe drukt 't wel aardig uit:
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=28179
Maandag gaat iedereen weer naar hun werk en waar praten ze dan over? Juist ja....
We hebben het in Nederland altijd over het Verstappen-effect, klopt voor een deel misschien ook wel, maar wereldwijd is de F1 rond die tijd toch ook wel veel meer in de belangstelling komen te staan.
Het klinkt heel cru, maar ik betwijfel of dat zonder Imola ook het geval zou zijn geweest. Negatieve publiciteit is ook publiciteit.
-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:07
- Locatie: Mokum
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=28180
Lees dan de reactie van Villeneuve nog eens!
Vous aussi, Jean Todt!!!
Lees dan de reactie van Villeneuve nog eens!
Vous aussi, Jean Todt!!!
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Dennis zegt:
ben benieuwd of Albers hem een beetje achter zich kan houden
Peter zegt:
lol ja, zo'n bernoldi vs coulthard actie
Dennis zegt:
daar zat ik aan te denken ja
Peter zegt:
ik denk trouwens dat je mooi het verschil kunt gaan zien tussen schumacher en massa, weten na morgen meteen wie het agressiefste is in verkeer
Dennis zegt:
ik denk dat schumacher nu ergens een paar bouwvakkers heeft opgetrommeld die door Hotel Loews een shortcut aan het maken zijn....
Peter zegt:
roflol
Peter zegt:
Jaaaa, und dann hier ai vant ze cornr cut sjort ja und dann ein verboten für renault sain ja, vunderbar
Dennis zegt:
lijkt me echt humor! zie je dat hele veld bij Loews de hairpin nemen. Schumi rijdt een paar trappetjes op... paar trappetjes af. Iedereen komt de tunnel uitrijden... ergens van rechts komt schumacher een paar trappetjes af stuiteren. precies voor Alonso. En dan achterop zijn spoiler. Weltmeister 2006, nicht nur mit FuSSbal.
Peter zegt:
ROFLMAO!!!!
Peter zegt:
alonso die hem er voor rascasse bruut voor beukt, zijn auto midden op de weg stil zet zodat niemand er links of rechts voorbij kan en dan op de achtervleugel:
"Don't mention ze var! I mentioned it once but I think I got away with it."
Whoehahaha MSN-en met QV = gaaf!
ben benieuwd of Albers hem een beetje achter zich kan houden
Peter zegt:
lol ja, zo'n bernoldi vs coulthard actie
Dennis zegt:
daar zat ik aan te denken ja
Peter zegt:
ik denk trouwens dat je mooi het verschil kunt gaan zien tussen schumacher en massa, weten na morgen meteen wie het agressiefste is in verkeer
Dennis zegt:
ik denk dat schumacher nu ergens een paar bouwvakkers heeft opgetrommeld die door Hotel Loews een shortcut aan het maken zijn....
Peter zegt:
roflol
Peter zegt:
Jaaaa, und dann hier ai vant ze cornr cut sjort ja und dann ein verboten für renault sain ja, vunderbar
Dennis zegt:
lijkt me echt humor! zie je dat hele veld bij Loews de hairpin nemen. Schumi rijdt een paar trappetjes op... paar trappetjes af. Iedereen komt de tunnel uitrijden... ergens van rechts komt schumacher een paar trappetjes af stuiteren. precies voor Alonso. En dan achterop zijn spoiler. Weltmeister 2006, nicht nur mit FuSSbal.
Peter zegt:
ROFLMAO!!!!
Peter zegt:
alonso die hem er voor rascasse bruut voor beukt, zijn auto midden op de weg stil zet zodat niemand er links of rechts voorbij kan en dan op de achtervleugel:
"Don't mention ze var! I mentioned it once but I think I got away with it."
Whoehahaha MSN-en met QV = gaaf!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten