Goeie zet, Adje!

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Goeie zet, Adje!

Bericht door Mathieu » 12 mei 2006, 09:59

Ik heb eens gelezen dat Adje zijn nieuwe BMW racert gaat voorzien van Moton dempers.

Ik heb afgelopen woensdag gefungeerd als bijrijder van Jos van de Beemt in een E36 M3 op de Nordschleife.

Wat een pracht spul, uiteindelijk met behulp van de Jeroen van Moton de auto zo af kunnen stellen tot mega neutraal.
De dempers reageren echt op de afstellingen, we hadden de lowspeed instelling op aanraden van Moton van 7 op standje 4 gezet wat resulteert in mega onderstuur, daarna op 6 gezet, onderstuur over en mega neutraal.

Niet goedkoop wat ik begrepen heb maar wel ontzettend goed.

Andre
Berichten: 11233
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 12 mei 2006, 11:16

Moton JRZ Intrax Het zijn allemaal top merken.

Richard van den Bos
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:24
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Richard van den Bos » 12 mei 2006, 14:37

Andre, ik had zeker voor de intrax gegaan :-)

m@rco
Berichten: 710
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
Locatie: O'haske

Bericht door m@rco » 12 mei 2006, 15:12

ik ben benieuwd hoe de e90 straks over de baan vliegt.. Rizla days was toen met de e36 m3 ook een zeer gaaf evenement.. hopen dat de e90 tijdig klaar is en dat we daar weer heen kunnen.. :)

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7027
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Bericht door Fabian » 12 mei 2006, 18:42

Inderdaad! Ben ook al met Jos meegereden op de Ring eind vorig jaar, en was danig onder indruk van dat onderstel :!:

had zoiets nog nooit ervaren (naast de Dikke Dame van Dick en de Banaan van Andre dan). Ongehoord wat dat met die E36 deed.

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Bericht door Mathieu » 12 mei 2006, 20:43

@Fabian,

Jos vertelde het van jou, maar de wagen is nu nog stabieler en neutraler, en dat met 'oude' Dunlop semi-slicks, want hij koopt hierna de Bridgestone semi-slicks 8)

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7027
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Bericht door Fabian » 12 mei 2006, 20:58

Mathieu schreef:@Fabian,

Jos vertelde het van jou, maar de wagen is nu nog stabieler en neutraler, en dat met 'oude' Dunlop semi-slicks, want hij koopt hierna de Bridgestone semi-slicks 8)
ah kijk aan :lol:

het mooie was dat ik tijdens het rondje tegen Jos zei dat volgens mij de afstelling net iets anders moest. Iets meer rebound achter dacht ik, en voor iets minder compressie. Jos zei meteen: zie je nou wel, dat zei ik dus ook al tegen Hein, maar dat was niet de juiste richting volgens hem :lol: Daarna aangepast, en het was inderdaad stukken beter. Nix ten nadele van Hein overigens hoor, maar het was gewoon een leuk momentje toen tussen Jos en mij :lol:

Wordt tijd dat ik op de Ring weer eens met hem mee kan rijden, laatste keer driften was ook alweer een spectakel op Papenburg in zijn auto!

Andre
Berichten: 11233
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 13 mei 2006, 01:03

Ondersteuning van intrax is beter. Henk thuis kan je bijna s nachts nog uit zijn nest bellen als je problemen hebt.

He bos heb je eindelijk het frrum gevonden.

Richard van den Bos
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:24
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Richard van den Bos » 13 mei 2006, 13:46

Andre, heb het inderdaad gevonden. Maar Moton is stabiel tot een kilo of 80 en aangezien jij met je dikke reet niet in mijn racestoel past, zou ik toch echt voor een setje intraxen gaan :-)

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Bericht door Dennis Cavallino » 13 mei 2006, 13:49

:lol:

Andre
Berichten: 11233
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 13 mei 2006, 20:03

Ja ik snap er helemaal niks van. Ja met die biefstuk pens en dat ik dan met mijn ranke lichaam mij in jou stoel moet worstelen. Vreemd

Ding rijdt echt super bos me botten in me heupen deden wat zeer maar dat had ik er voor over.

GVD gewoon die Kevers voorbij. Gaaf.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], JagOnTrack en 118 gasten