Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
- Luco
- Berichten: 27901
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Nou wordt hier binnenkort ook weer een feest.
We hebben isdn/adsl/xxl van kpn
Sneller kon niet blablabla, dus is dit de beste vorm, blablabla
Dus 4 nummers en internet via de telefoonlijn, kost een vermogen, maar dan heb je ook wat *kuchkuch*
Maar kpn gaat hiermee stoppen, want er is geen animo voor, lekker is dat.
Belt er een of ander vaag bedrijf namens de kpn, blablabla, maar ik had die brief nog niet gehad, nu inmiddels wel.
Maar afijn, krijg je zon muts aan de telefoon dat ik een ander abbo moet nemen, maar dat het allemaal beter en sneller kan.
Dus ik vraag hoe kan dat dan want het abbo wat ik nu heb is volgens kpn het snelste abbo?
Ja maar meneer de techniek staat niet stil.
Ik zeg, dat snap ik maar hoe wilt u het sneller maken over dezelfde telefoonlijn die er nu ligt als het volgens de kpn niet sneller kan??
Ja van de technische kant heb ik geen verstand.
Nou ze gaan morgen terugbellen, ik voorspel nu al een gebed zonder end en een hoop gezeik, want we hebben een centrale en ben benieuwd of die behouden kan blijven.
Alle kosten waren voor de kpn werd gezegd, jaja eerst zien, dan geloven.
Verder is hier een coop opgericht om glasvezel te leggen in het buitengebied
kosten 36 euro per maand voor onderhoud en dan moet je nog een abbo van 39 eur per maand afsluiten en dat is de goedkoopste vorm, dus ook al minimaal 75 euro per maand, morgen maar eens langsgaan voor meer info.
Je moet lid worden anders krijg je geen glasvezel, als ze al genoeg mensen vinden.
We hebben isdn/adsl/xxl van kpn
Sneller kon niet blablabla, dus is dit de beste vorm, blablabla
Dus 4 nummers en internet via de telefoonlijn, kost een vermogen, maar dan heb je ook wat *kuchkuch*
Maar kpn gaat hiermee stoppen, want er is geen animo voor, lekker is dat.
Belt er een of ander vaag bedrijf namens de kpn, blablabla, maar ik had die brief nog niet gehad, nu inmiddels wel.
Maar afijn, krijg je zon muts aan de telefoon dat ik een ander abbo moet nemen, maar dat het allemaal beter en sneller kan.
Dus ik vraag hoe kan dat dan want het abbo wat ik nu heb is volgens kpn het snelste abbo?
Ja maar meneer de techniek staat niet stil.
Ik zeg, dat snap ik maar hoe wilt u het sneller maken over dezelfde telefoonlijn die er nu ligt als het volgens de kpn niet sneller kan??
Ja van de technische kant heb ik geen verstand.
Nou ze gaan morgen terugbellen, ik voorspel nu al een gebed zonder end en een hoop gezeik, want we hebben een centrale en ben benieuwd of die behouden kan blijven.
Alle kosten waren voor de kpn werd gezegd, jaja eerst zien, dan geloven.
Verder is hier een coop opgericht om glasvezel te leggen in het buitengebied
kosten 36 euro per maand voor onderhoud en dan moet je nog een abbo van 39 eur per maand afsluiten en dat is de goedkoopste vorm, dus ook al minimaal 75 euro per maand, morgen maar eens langsgaan voor meer info.
Je moet lid worden anders krijg je geen glasvezel, als ze al genoeg mensen vinden.
- JP
- Berichten: 31264
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Jaaaa......donderdag as. eindelijk aansluiting op de glasvezel na 3 weken wachten....!!
Oh nee.........KPN belt dat er weer wat fout is gegaan. Ze moeten eerst wat repareren in de buurt (weet niet wat) en dan als dat klaar is kan het nog 10dagen duren voordat de monteur de knop komt aanzetten.
Let wel.....de vorige huiseigenaar had ook al werkend glasvezel dus de aansluiting en nieuwe kastjes zijn er al. Dus dan maar wat blijven dongelen en elke week opnieuw MB's bij blijven kopen.......
Oh nee.........KPN belt dat er weer wat fout is gegaan. Ze moeten eerst wat repareren in de buurt (weet niet wat) en dan als dat klaar is kan het nog 10dagen duren voordat de monteur de knop komt aanzetten.
Let wel.....de vorige huiseigenaar had ook al werkend glasvezel dus de aansluiting en nieuwe kastjes zijn er al. Dus dan maar wat blijven dongelen en elke week opnieuw MB's bij blijven kopen.......
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
heel fijn dus...
met deze dagen zijn er veel vrij denk ik...
wacht ook al behoorlijk lang op onderdelen en wat gereedschap wat ik online bij heb besteld, best lastig rond deze dagen magoed als het maar komt dan ben ik het weer snel vergeten
met deze dagen zijn er veel vrij denk ik...
wacht ook al behoorlijk lang op onderdelen en wat gereedschap wat ik online bij heb besteld, best lastig rond deze dagen magoed als het maar komt dan ben ik het weer snel vergeten
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
We hadden hier daarnet binnen en buiten een gratis disco show dus ze zullen wel weer ergens de kabels aan het verkloten zijn
- JP
- Berichten: 31264
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Wij hebben sinds een week eindelijk alles werkende. Al blijkt dat KPN toch serieus problemen heeft met communiceren. We kregen op 12 Januari een bevestigingsbrief dat er een monteur komt op 9 Januari.....
Op 17 Januari jl. kregen we per post de inloggegevens en pincode die de monteur op de 9e nodig had.
Het is vreemd dat bij elke brief van KPN er tussen de dagtekening op de brief en de bezorging minimaal een week zit, en het is niet zo dat we in the middle of nowhere wonen, want al onze andere post die wij krijgen is wel op tijd.
Op 17 Januari jl. kregen we per post de inloggegevens en pincode die de monteur op de 9e nodig had.
Het is vreemd dat bij elke brief van KPN er tussen de dagtekening op de brief en de bezorging minimaal een week zit, en het is niet zo dat we in the middle of nowhere wonen, want al onze andere post die wij krijgen is wel op tijd.
- Luco
- Berichten: 27901
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
KPN, breek me de bek niet open.
- JP
- Berichten: 31264
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ja, echt heerlijk dat KPN.
Omdat onze oversluiting niet was gelukt, werd ons (gratis!) Digitenne aangeboden, en mochten we internetten met een dongel. Daarna zijn nog tig dingen fout gegaan. Alles stond in het systeem, en zou verrekend worden. Nou zijn we dus niet verbaasd dat we gewoon van alles even fijn de rekening gepresenteerd krijgen en we die asap maar even willen betalen. Daarna kijken ze pas wat we terug krijgen.....
Krijgen we ook nog even een rekening van januari, van het oude adres....maar daar wonen we al niet meer van half december. Hebben ze die niet afgesloten.....
Omdat onze oversluiting niet was gelukt, werd ons (gratis!) Digitenne aangeboden, en mochten we internetten met een dongel. Daarna zijn nog tig dingen fout gegaan. Alles stond in het systeem, en zou verrekend worden. Nou zijn we dus niet verbaasd dat we gewoon van alles even fijn de rekening gepresenteerd krijgen en we die asap maar even willen betalen. Daarna kijken ze pas wat we terug krijgen.....
Krijgen we ook nog even een rekening van januari, van het oude adres....maar daar wonen we al niet meer van half december. Hebben ze die niet afgesloten.....
- Luco
- Berichten: 27901
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
prutsers zijn het
- JP
- Berichten: 31264
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Het is ook (voor hun blijkbaar) ingewikkeld....... We hadden adsl, en hebben nu glasvezel. Dus de een stuurt je naar de andere afdeling. Afdeling glasvezel had ons bij afdeling adsl moeten afmelden, maar ja.......prutsers hè.....
Oh ja......de glasvezel is trager (en stoort vaker) dan de adsl......Toppie.......
Oh ja......de glasvezel is trager (en stoort vaker) dan de adsl......Toppie.......
- Luco
- Berichten: 27901
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
hier gaat adsl xxl zakelijk eruit, maar we hebben geen glasvezel.
Dus ik vraag, hoe gaan jullie het oplossen want ik heb een centrale en wil niet over voip bellen, want dan moet ik nieuwe toestellen aanschaffen en deze zijn net nieuw, of krijg ik er gratis toestellen bij?
Nee dat niet, dus ik wil geen voip, bied me maar iets aan, is nu drie weken gelden, nog niks aangeboden, ook niet door hun partner die alles moeten regelen, Comtech, ze verschuilen zich achter elkaar, maar volgens mij staat er toch echt KPN op de factuur
Dus ik vraag, hoe gaan jullie het oplossen want ik heb een centrale en wil niet over voip bellen, want dan moet ik nieuwe toestellen aanschaffen en deze zijn net nieuw, of krijg ik er gratis toestellen bij?
Nee dat niet, dus ik wil geen voip, bied me maar iets aan, is nu drie weken gelden, nog niks aangeboden, ook niet door hun partner die alles moeten regelen, Comtech, ze verschuilen zich achter elkaar, maar volgens mij staat er toch echt KPN op de factuur
- JP
- Berichten: 31264
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
The KPN-saga continues.........
Werd gewoon nog een rekening (abo Januari) afgeschreven van het oude adres waar we van 31 december weg zijn........Hetzelfde met de 'gratis' aangeboden digitenne........werd gewoon afgeschreven.
Reactie KPN, gewoon betalen en het zal wel ooit verrekend worden........jaja.......
Nu hebben we de rekening geblokkeerd voor KPN, om de huidige abo af te schrijven. Dat ze eerst maar alles verrekenen. Dat kunnen ze niet, dus dreigen ze met afsluiting........ Misschien kunnen we dan eens een firma zoeken die wel fatsoenlijk met de mensen om gaat. Inmiddels ook al consumentenbond ingeschakeld.
Werd gewoon nog een rekening (abo Januari) afgeschreven van het oude adres waar we van 31 december weg zijn........Hetzelfde met de 'gratis' aangeboden digitenne........werd gewoon afgeschreven.
Reactie KPN, gewoon betalen en het zal wel ooit verrekend worden........jaja.......
Nu hebben we de rekening geblokkeerd voor KPN, om de huidige abo af te schrijven. Dat ze eerst maar alles verrekenen. Dat kunnen ze niet, dus dreigen ze met afsluiting........ Misschien kunnen we dan eens een firma zoeken die wel fatsoenlijk met de mensen om gaat. Inmiddels ook al consumentenbond ingeschakeld.
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
@ Luco, wellicht kan ik helpen een oplossing te zoeken. Ben ook partner van KPN. Met name zakelijk mobiel, maar ook vast kan ik wel wat mee. PM maar als je hulp nodig hebt. Je bent niet verplicht met een bepaalde partner te werken, dus kan ook via mij/ons.
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Zo dan dat word bij mijn volgende mobiele toestelkeuze mooi van KPN af stappen naar een ander toe. Duurt nog wel even maar gezien mijn eigen ervaring met het geregeld proberen te krijgen van een vervangend toestel gaat KPN hem dus niet meer worden.
- JP
- Berichten: 31264
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Inmiddels is het medio juni en nog steeds hangen we wekelijks met KPN (telefonisch) in de haren.
In december en januari zouden we uit coulance gratis een mobiel internetabo krijgen (dongel)Dat bleek achteraf helemaal niet gratis te zijn, we moesten die 2 maanden maar betalen. OK, doen we, zijn we van de zeik af. Toen hebben wij destijds dat abonnement online opgezegd, maar natuurlijk hebben ze die opzegging niet binnen gekregen. Nu krijgen we weer rekeningen en aanmaningen van maart tot nu. Elke week een nieuwe brief, elke keer weer bellen, echter vertelt elke medewerker iets anders. Casemanagers die niet meer reageren, callcentermedewerkers die de haak erop gooien, want "U bent wanbetaler!"..........
Vorige week weer gebeld na de volgende aanmaning, en toen zouden er geen rekeningen meer open staan. De bevestiging van de opzeggingen hadden ze van ons nogmaals gekregen en het zou afgehandeld zijn.......tot ej vandaag een brief krijgt dat je opeens als wanbetaler geregistreerd bent bij Preventel.....
Fijn als je al vanaf half november bezig bent met een verhuizing door te geven.........
In december en januari zouden we uit coulance gratis een mobiel internetabo krijgen (dongel)Dat bleek achteraf helemaal niet gratis te zijn, we moesten die 2 maanden maar betalen. OK, doen we, zijn we van de zeik af. Toen hebben wij destijds dat abonnement online opgezegd, maar natuurlijk hebben ze die opzegging niet binnen gekregen. Nu krijgen we weer rekeningen en aanmaningen van maart tot nu. Elke week een nieuwe brief, elke keer weer bellen, echter vertelt elke medewerker iets anders. Casemanagers die niet meer reageren, callcentermedewerkers die de haak erop gooien, want "U bent wanbetaler!"..........
Vorige week weer gebeld na de volgende aanmaning, en toen zouden er geen rekeningen meer open staan. De bevestiging van de opzeggingen hadden ze van ons nogmaals gekregen en het zou afgehandeld zijn.......tot ej vandaag een brief krijgt dat je opeens als wanbetaler geregistreerd bent bij Preventel.....
Fijn als je al vanaf half november bezig bent met een verhuizing door te geven.........
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
gaat lekker dan (not)
ook best lastig tegenwoordig, telkens als je naar zoiets belt of mailt krijg je een ander aan de lijn of in de mail, dus stel je hebt net wat uitgelegd aan A die bv terug reageerde, dan antwoordt je weer met de veronderstelling dezelfe immers reply, maar krijgt dan weer van een ander wat terug, zo ook met bellen naar bepaalde instanties, niet dat ik dat snel doe maar valt me telkens weer op.
vroegah wisten ze nog wie je was/bent, nu ben je een? who knows what.
ook best lastig tegenwoordig, telkens als je naar zoiets belt of mailt krijg je een ander aan de lijn of in de mail, dus stel je hebt net wat uitgelegd aan A die bv terug reageerde, dan antwoordt je weer met de veronderstelling dezelfe immers reply, maar krijgt dan weer van een ander wat terug, zo ook met bellen naar bepaalde instanties, niet dat ik dat snel doe maar valt me telkens weer op.
vroegah wisten ze nog wie je was/bent, nu ben je een? who knows what.
- Luco
- Berichten: 27901
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Lees het nu pasSteven N. schreef:@ Luco, wellicht kan ik helpen een oplossing te zoeken. Ben ook partner van KPN. Met name zakelijk mobiel, maar ook vast kan ik wel wat mee. PM maar als je hulp nodig hebt. Je bent niet verplicht met een bepaalde partner te werken, dus kan ook via mij/ons.
Maar loopt nog steeds, kpn heeft besloten om een ouderwetse lijn te houden met adsl ernaast, nu kan ik mijn oude toestellen houden, alleen moet dat in twee stappen, heb nu dus inmiddels na stap 1 twee draadloze netwerken
stap 2 nog niks van gehoord.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
@JP, dat is mij dus ook ooit overkomen, sta je ineens op een lijst van Preventel. Best veel bedrijven maken daar gebruik van. En je staat dus gewoon te boek als wanbetaler..
Dus iemand of iets doet iets fout in hun ogen en ze worden zonder pardon op een lijst gemikt.
Dus iemand of iets doet iets fout in hun ogen en ze worden zonder pardon op een lijst gemikt.
- JP
- Berichten: 31264
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Er is nu werkelijk geen enkele instantie die hun werk wél fatsoenlijk doet. Of het nu KPN is, of de belastingdienst, de BSgW (gemeentelijke belastingen) alhier.....
Overal is het hetzelfde. Elke medewerker hangt je een ander lulverhaal op, en je komt geen stap verder.
Nu maar weer klachtenkompas inschakelen.......
Overal is het hetzelfde. Elke medewerker hangt je een ander lulverhaal op, en je komt geen stap verder.
Nu maar weer klachtenkompas inschakelen.......
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Met Ziggo nooit problemen, internet snelheid is super
Vodafone daarentegen gaat zsm de deur uit.
Vodafone daarentegen gaat zsm de deur uit.
-
- Berichten: 51406
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ik heb op openingstijden.com (places.nl) me gratis geregistreerd en m'n openingstijden vermeld. Prima.
De laatste weken word ik door een handvol (veelal 60plus) klanten gebeld doordeweeks of we wel open zijn, want ze zien op www.openingstijden-24.nl(andere site dus!) dat we 7 dagen p.w. gesloten zijn(dit zie ik ook bij collega's hier in de plaats)
Ik dacht me te kunnen registreren of iig dit soort onzin iig teniet te doen, want ergerniswekkend natuurlijk.
Registreren werkt dus blijkbaar niet. Site is klungelig Nederlands, blijkt 'n Poolse site te zijn. Dus word je niet fysiek/mentaal in de winkel door OostEuropees lowlife volk 'n oor aangenaaid dan wel via 't internet.
Waarom is de Muur eigenlijk afgebroken vraag ik me vaak af bij dit soort praktijken.
De laatste weken word ik door een handvol (veelal 60plus) klanten gebeld doordeweeks of we wel open zijn, want ze zien op www.openingstijden-24.nl(andere site dus!) dat we 7 dagen p.w. gesloten zijn(dit zie ik ook bij collega's hier in de plaats)
Ik dacht me te kunnen registreren of iig dit soort onzin iig teniet te doen, want ergerniswekkend natuurlijk.
Registreren werkt dus blijkbaar niet. Site is klungelig Nederlands, blijkt 'n Poolse site te zijn. Dus word je niet fysiek/mentaal in de winkel door OostEuropees lowlife volk 'n oor aangenaaid dan wel via 't internet.
Waarom is de Muur eigenlijk afgebroken vraag ik me vaak af bij dit soort praktijken.
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Gewoon duidelijk je openingstijden op je eigen website zetten en zorgen dat deze bij de gebruikte zoektermen bovenaan komt te staan @ Google.
- Luco
- Berichten: 27901
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Luco schreef:Lees het nu pasSteven N. schreef:@ Luco, wellicht kan ik helpen een oplossing te zoeken. Ben ook partner van KPN. Met name zakelijk mobiel, maar ook vast kan ik wel wat mee. PM maar als je hulp nodig hebt. Je bent niet verplicht met een bepaalde partner te werken, dus kan ook via mij/ons.
Maar loopt nog steeds, kpn heeft besloten om een ouderwetse lijn te houden met adsl ernaast, nu kan ik mijn oude toestellen houden, alleen moet dat in twee stappen, heb nu dus inmiddels na stap 1 twee draadloze netwerken
stap 2 nog niks van gehoord.
Nou stap twee was dat de kpn iets om moest schakelen
Staan er ineens drie monteurs voor de deur (zonder afspraak) die hadden de instructie om een nieuwe lijn naar binnen te trekken en er was vanuit kantoor gezegd, als de mensen niet thuis zijn gewoon beginnen.
Waar halen ze het lef vandaan.
Gelukkig was Jolanda thuis en ging het hele verhaal dus niet door.
- Joël D.
- Berichten: 3443
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
- Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
- Locatie: Waddinxveen
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Grrr...... Vaste telefoon doet het niet (KPN). Even kijken op internet of er een storing is, nee, dus dan maar even bellen. Nummer opgezocht. Menu doorgeworsteld, verkeerde nummer. Ander nummer gebeld. Weer een heel menu door, 10 minuten in de wacht (met zo'n kutmuziekje.....) krijg je iemand aan de lijn (wel een vriendelijke overigens, is ook wel eens anders geweest). "Ja, er is een landelijke storing", "maar waarom staat het dan niet op internet?" ".....".
Had mij ruim 20 minuten gescheeld...............
Had mij ruim 20 minuten gescheeld...............
- Luco
- Berichten: 27901
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Ach hier is het ook nog steeds niet geregeld, zouden vandaag dingen omzetten in de centrale en dan komt er volgende week een monteur van comtech.
Staat er ineens vandaag een vent voor de deur, met wit autotje, zonder reclame ofzo erop.
Ja ik ben van de kpn ik moet de lijnen doormeten.
Jolanda: heeft u een afspraak?
man: nee
Jolanda: Kunt u zich legitimeren?
man: nee ik heb me verslapen en ben mijn id van de kpn vergeten
Jolanda: Nou dan maakt u maar een nieuwe afspraak
ja we laten elke vreemde snuiter zomaar binnen
rot op stelletje amateurs
Staat er ineens vandaag een vent voor de deur, met wit autotje, zonder reclame ofzo erop.
Ja ik ben van de kpn ik moet de lijnen doormeten.
Jolanda: heeft u een afspraak?
man: nee
Jolanda: Kunt u zich legitimeren?
man: nee ik heb me verslapen en ben mijn id van de kpn vergeten
Jolanda: Nou dan maakt u maar een nieuwe afspraak
ja we laten elke vreemde snuiter zomaar binnen
rot op stelletje amateurs
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Constant verbindingsproblemen met Ziggo in Limburg op het moment, er zullen wel weer ergens werkzaamheden zijn ofzo.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kadett en 1 gast