Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door daNpy » 23 jul 2018, 22:14

Je eerste keer lees ik? :P
Je kan een vergoeding achteraf claimen. Het hotel en "diner" zijn een lachtertje. Het diner is zonder drinken en het eten is buffet (lees: Lauw warme zooi). Ik heb wel in betere hotels overnacht dan jij nu beschrijft, maar ook in slechte idd.

Ik heb eenzelfde akkefietje met Lufthansa, vlucht geannuleerd en dag erna gevlogen. Je hebt dan recht op 250,- vergoeding. Ik heb daarnaast nog wat extra kosten gedeclareerd. Vorig jaar kreeg ik die bij Eurowings zowaar vergoed. Ik kreeg echter een mail dat mijn vergoedingsaanvraag niet werd gehonoreerd. De vlucht was geannuleerd vanwege het weer en dat is overmacht.

Nu komt de grap; mijn collega, zelfde vlucht, krijgt wél de vergoeding. Ik heb even terug gemaild dat ik het niet eens ben met de afwijzing en gevraagd waarom ze mensen anders behandelen. Krijg ik geen reactie of mijn geld niet zet ik het op Facebook.
Ik heb van de laatste 12 vluchten 10x vertraging gehad. Van 20 min tot een nachtje overblijven en ik ben daar tamelijk klaar mee. Ik reis niet voor de lol :dood:
Het ligt overigens meer aan de "5 sterren luchthaven" in München dan aan de luchtvaartmaatschappij, maar jammer dan.
Die 5 sterren zijn ook een grap. Hebben ze zichzelf toegekend en daarnaast zijn om 21:00u alle restaurants gesloten. Dat noemt zichzelf een internationale luchthaven. Wat een kansloze bedoening is het.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Riceaux » 23 jul 2018, 22:30

Ja financiële compensatie ben ik van op de hoogte. In ons geval 400 PP, vergoedingen zijn afhankelijk van de gevlogen afstand, wij zitten net over de 400 euro grens qua km’s. Alleen dat de rest van m’n vakantieplannen nu ff omgegooid worden ben ik wat minder blij mee. :tooth:

Dat akkefietje waarbij jij en je collega verschillend behandeld worden is wel erg vreemd. Heenreis hadden we ook al vertraging, maar dat bleef beperkt tot een half uurtje.

Hopelijk is dit de laatste dikke vertraging van deze zomer, nog 6 vluchten te gaan namelijk de komende maand.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 24 jul 2018, 01:52

Foeui Tui !

Gebruikersavatar
Sander-E46
Berichten: 2410
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:13

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Sander-E46 » 24 jul 2018, 06:33

Gister met corendon vanuit Bulgarije ook een dik uur vertraging, eenmaal aangekomen op Schiphol werd ons medegedeeld dat er door stakingen geen personeel was om de gate op ons vliegtuig aan te sluiten. Waarna zelfs de piloten de cockpit uitkwamen en rustig een boekje gingen lezen.
Echter wel donderdag 12 juli door Corendon gebeld of ik vrijdag 13 juli al wilde gaan in plaats van maandag 16 juli, en alles gratis. (All in hotel) Dat was dan weer top..

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door daNpy » 24 jul 2018, 07:31

Riceaux schreef: 23 jul 2018, 22:30 Ja financiële compensatie ben ik van op de hoogte. In ons geval 400 PP, vergoedingen zijn afhankelijk van de gevlogen afstand, wij zitten net over de 400 euro grens qua km’s. Alleen dat de rest van m’n vakantieplannen nu ff omgegooid worden ben ik wat minder blij mee. :tooth:
Ja dat klopt, op die vertraging zit je gewoon niet te wachten.
Bij deze laatste keer wilde ze ons de volgende dag zo laat laten vliegen dat we de afspraak met de klant compleet zouden missen. Ik ga dus een dag van te voren om te zorgen dat ik er op tijd (en fris) ben.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 26 apr 2019, 14:39

Misschien hier advies over wie/wat/welke totaal tv aanbieder. ?

We hebben al jaren XS4ALL en totaal nauwelijks problemen gehad. Als er al wat was , even bellen en ze loodsen je als noob overal doorheen totdat 'ie het weer doet. Nu is XS4ALL een onderdeel van KPN en die zouden stoppen, maar het lijkt dat XS4ALL toch zelfstandig blijft.

Echter gaat het per maand nu weer omhoog. Totaalpakketje (tv-internet-vaste telefoon) voor de glasvezel, 2 tv's en een Ziggo F1 pakketje (a €15,50 per maand) komen we nu toch uit op meer dan €90 per maand. Dat begint toch langzaam een pijngrens te worden.

Zijn er geen providers die goedkoper zijn? Nijg langzaam naar Ziggo, omdat F1 inbegrepen is.

https://www.ziggo.nl/pakketten/

€64,50 per maand is toch andere koek. Komt dan wel nog de 2e aansluiting, €2, bij voor de kids.

Is er niemand die tevreden is over Ziggo ?
Hoe zijn die mediaboxen? Beetje goeie wifi ?, nu hebben we een FritzBox.

Robin
Berichten: 51206
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Robin » 26 apr 2019, 14:56

Ik heb wel Ziggo thuis, maar kijk F1.TV op kantoor. Jack Plooij en Olav Mol heb ik maandelijks wel 'n paar tientjes extra voor over.


....Om in alle rust van F1 TV te genieten:-P

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Richardt. » 26 apr 2019, 15:13

Hier nog nooit problemen gehad met Ziggo. Altijd goed geholpen.
In mijn vorige woning na aansluiten wel een slecht TV signaal en de monteur heeft toen kosteloos alles (behalve kabel in de muur) vervangen waarna het altijd goed werkte.

Maar ook bij Ziggo stijgt de prijs gestaag hoor.

Heb de kids geen telefoon of tablet? Even een Chromecast kopen en ze laten streamen via de Ziggo app, werkt ook prima.

Oh er komt wel een vervanger van de Horizon box, de Next ofzo die ondersteund 4K en is naar het schijnt een heel stuk sneller. Wellicht even wachten of goed navragen

Tom
Berichten: 21697
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Tom » 26 apr 2019, 15:22

Ik heb Ziggo. Het is okay, niet top. Werkt wel goed, maar soms nog wel eens een storing.
Eén keer problemen met tv-signaal (ook al kijk ik dat amper). Monteur is geweest en heeft een versterkertje geplaatst en de kabel naar de tv vervangen. Echter met alleen die versterker leek het probleem al verholpen. Wellicht heeft ie voor de zekerheid die kabel ook vervangen, maar daardoor werden er ineens wel kosten gerekend. Na m'n beklag is dat 50/50 gesplitst.
We hebben verder een bijzondere constructie in de administratie, dat snapt niemand daar, wat wel eens lastig is.
Verhogen kosten (jaarlijks) vind ik ruk, daarintegen verhogen ze wel de internetsnelheid maar dat is alleen de download. Terwijl de upload behoorlijk traag is.
Ben niet superhappy maar er zijn bij ons weinig/geen alternatieven. F1 op tv is wel fijn.

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6126
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door EvdP » 26 apr 2019, 15:49

Hier ook Ziggo. TV kijken en internet is prima, maar de mediabox is geen topper. Ik ben er wel blij mee, de Ziggogo app is ook prima. F1 kijk ik dus ook gratis.

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4985
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Fernando » 26 apr 2019, 15:51

Heb momenteel nog Telfort glas alles in 1: 2x tv, 1x snelheid verhoging naar 100/100, €5 korting ivm mobiel abbo maar geen Ziggo sport (€15) en ik betaal maandelijks 58,50. Zou vergelijkbaar met jou dus €72,50 kwijt zijn.

Forza
Berichten: 1008
Lid geworden op: 04 nov 2014, 21:02

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Forza » 26 apr 2019, 15:55

Hier ook Ziggo, nooit last van storingen gehad (knock on wood). Ik gebruik een CI+ kaart en niet de mediabox, heb het opnemen en terugkijken niet nodig en zo zit je niet met die (inmiddels niet meer echt) hopeloze mediabox. Ook geen extra afstandsbediening nodig. Het terugkijken doe ik eventueel wel via mn mediapc of streamen via de app naar de tv.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door ///Joost » 26 apr 2019, 16:08

Ik heb KPN glasvezel, alleen UTP, geen TV:
- kale internetprijs 50/50 is EUR 41,50
- Spotify premium is EUR 8,99
- Extra snelheid 100/100 is EUR 4,99

Plus nog Netflix a 10,99 en een Apple TV.

Maakt samen zo'n 67 Euro in de maand. Ziggo app gebruik ik alleen voor F1 via m'n ouders' abonnement. Dit doen we al een half jaar zo en ik heb de TV zenders nog geen moment gemist. Met Apple TV kun je op uitzending gemist alles wat enigszins verrijkend is terugkijken.

Ik heb alle coax uit de muren gehaald en vervangen door UTP aansluitingen. Boven staat een extra access point voor WIFI bereik, maar verder weinig te klagen.

Je moet je alleen even zetten over het feit dat je geen 'normaal' tv meer kunt kijken, maar zoals ik al zei...echt geen seconde gemist.

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3556
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door HJ2 » 26 apr 2019, 17:42

Ook xs4all hier

Hier ook over de pijngrens gegaan en ik wilde TV opzeggen om NL ziet voor een tijdje te proberen.

Wordt ik toevallig diezelfde ochtend gebeld door XS4all!
Na 5 zinnen waren we er uit: ik krijg nu 10,- korting per maand en een gratis wifi repeater.

Als ik jou was zou ik gewoon even bellen en het openleggen. Ik denk dat ze je wel een korting of iets anders kunnen aanbieden

Overigens ben ik dik tevreden met XS4all.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 26 apr 2019, 18:05

Ik ben oo tevreden over xs4all op de prijs na. Verder werkt Ziggo nu samen met Vodafone, en daar verloopt mijn contract over 2 maanden. Benieuwd wat ik daar kan combineren. Krijg je nog meer voordeel. Ik heb geen zonnepanelen of Tesla dus moet toch ergens op schrapen.....:tooth:

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door 350 Z » 26 apr 2019, 21:20

Hier ook ziggo, gisteren draadloos de downloadsnelheid getest en gewoon 150Mb/sec.
TV kijken ook prima al is de horizon mediabox wel te traag voor mij met reageren en er zit een bad sector op de harde schijf.

JeroenT
Berichten: 2199
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JeroenT » 29 apr 2019, 19:21

Nu NLE glasvezel hier. Sowieso elk jaar overstappen ivm de bonussen.
Idem met zorgverzekering en energiecontract.

Owh en Ziggo is k.u.t. Vandaag alweer uitval.

Mike R32
Berichten: 6276
Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Locatie: Noord Oost boven Opatija.

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Mike R32 » 29 apr 2019, 19:42

Hier KPN complete voor €89 p.m en nooit storingen. Het gezin maakt veel gebruik van Spotify. Het verdwijnen van FOX en de prijsverhoging hebben me wel aan het denken gezet om over te stappen.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 29 apr 2019, 19:51

hier eerst kpn, nu schotel, binnenkort glasvezel, ik heb nu een dreambox en daar laat ik ip tv opzetten, heb je alles voor 80 euro per jaar :-)
plus dan je glasvezel, maar dat is alleen internet en bellen, iets van 50 euro geloof ik. is al verhoogd terwijl het nog niet aangesloten is :-)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 29 apr 2019, 23:53

Nou is dat glasvezel ook overgewaardeerd. Eerst woonden we “in de middle of nergens” en we hadden geen klachten. Later een nieuw huis (waarbij de vorige eigenaren al KPN via glasvezel hadden) maar toch duurde het 3 weken voor KPN ons kon beleveren. Daarbij is die niets sneller dan gewoon.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door ///Joost » 30 apr 2019, 09:55

Glasvezel is ook niet per definitie sneller, maar heeft wel meer capaciteit, en dus de mogelijkheid om sneller te zijn dan CAI. In de toekomst zal coax vervangen worden door glasvezel, maar voorlopig kun je nog prima mee met een coax lijn. Overgewaardeerd zou ik dan ook niet zeggen, want de mogelijkheden zijn gewoon veel groter.

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Richardt. » 30 apr 2019, 10:00

Plus dat in de straten veelal al glasvezel ligt, bij o.a. Ziggo klanten alleen nog niet van de straat tot in de woning (voor zover ik begrepen heb)

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Luco » 30 apr 2019, 10:47

Wij hadden alleen ADSL dus glasvezel zal een stuk sneller zijn, het is maar net wat je gewend bent.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door Arthur » 30 apr 2019, 12:08

Richardt. schreef: 30 apr 2019, 10:00 Plus dat in de straten veelal al glasvezel ligt, bij o.a. Ziggo klanten alleen nog niet van de straat tot in de woning (voor zover ik begrepen heb)
Jawel hoor. Je kon destijds ervoor kiezen om het helemaal tot in de woning aan te laten leggen. Ik ben Ziggo-klant maar heb ook een glasvezelkastje in de meterkast hangen. Kan zo over als het moet.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc

Bericht door JP » 30 apr 2019, 12:09

Als ik glasvezel heb maakt het toch geen hol uit welke provider erdoorheen gaat ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Baboulah, Darudevampire, jerico_NL, Kasteel, Majestic-12 [Bot], Pfhmulder en 170 gasten