Marktplaats anekdotes

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Richard430
Berichten: 668
Lid geworden op: 06 nov 2011, 21:53

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Richard430 » 07 sep 2013, 12:45

Wil net mijn beamer met scherm even op marktplaats zetten... Dat is dan €9,75 alstublieft...

Krijg een steeds grotere afkeer van dat hele marktplaats eerlijk gezegd. :devil:

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Luc B » 08 sep 2013, 12:49

@ Danpy

van 700,- naar 500,- vind ik niet zo vreemd. Hij zal de moeite moeten nemen de banden eraf te laten halen, en zit nog eens met 4 losse banden opgescheept. Tweedehands bandenmarkt is goed, maar de prijzen zijn soms te laag. Als jij 300 voor die velgen geeft zit die met 400,- aan banden te kijken, verkoop maar eens 2e hands banden voor 100,- 't stuk. Aangezien die sowieso meerdere sets heeft verhandeld die ook dit set wel compleet.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door daNpy » 08 sep 2013, 13:04

Oftewel hij bied zijn waren te duur aan ;)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39788
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Arthur » 08 sep 2013, 13:12

We schuiven langzaamaan richting winter. Dan raakt hij dat wel kwijt. Winterbanden is roofgoed straks. Heb je er een setje velgen bij dan is de koper meteen klaar. Of hij z'n handel te duur aanbiedt zal de toekomst uitwijzen :) Vind het een beetje een rare gedachte van jou, omdat hij het niet naar jouw zin maakt is het niet goed... Reageer dan niet op de advertentie en zoek iets wat wel in je straatje past. Lossen velgen en losse banden of een setje waarvan de leeftijd en de prijs je wel aanstaat.

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Luc B » 08 sep 2013, 13:59

daNpy schreef:Oftewel hij bied zijn waren te duur aan ;)
Ja en nee, want hij raakt ze wel voor dat geld kwijt.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door daNpy » 08 sep 2013, 14:10

Luc B schreef:
daNpy schreef:Oftewel hij bied zijn waren te duur aan ;)
Ja en nee, want hij raakt ze wel voor dat geld kwijt.
True, maar ik hoef het niet te hebben.

@Arthur: het ging me ook een beetje om de manier waarop. Voor die 500 euro heb je ook nieuwe velgen.

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door RobS » 10 sep 2013, 21:51

Na 3 minuten reactie (na het plaatsen van een Octavia op Autoscout):
Geachte eigenaar,
Ik heb u advertentie gezien over uw te koop aangeboden skoda. Ik ben zeer geïnteresseerd en gemotiveerd om u voertuig te kopen . Ik betaal aan u gewoon de gewenste en gegarandeerd alle hoogste bedrag (contant) .
Dus bel naar mij a,u,b op mijn tel nr. 06.xxxxxxxx en maken wij dan een netjes afspraak om verder te onder handelen.
Ik zitten wachten op u antwoord. groetjes
Hij gaat me het gewenste en allerhoogste bedrag betalen :lollerdelol:

Mark N
Berichten: 959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 12:07

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Mark N » 11 sep 2013, 09:12

Nou, geregeld lijkt me. :blabla:

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door daNpy » 11 sep 2013, 18:58

RobS schreef:Na 3 minuten reactie (na het plaatsen van een Octavia op Autoscout):
Geachte eigenaar,
Ik heb u advertentie gezien over uw te koop aangeboden skoda. Ik ben zeer geïnteresseerd en gemotiveerd om u voertuig te kopen . Ik betaal aan u gewoon de gewenste en gegarandeerd alle hoogste bedrag (contant) .
Dus bel naar mij a,u,b op mijn tel nr. 06.xxxxxxxx en maken wij dan een netjes afspraak om verder te onder handelen.
Ik zitten wachten op u antwoord. groetjes
Hij gaat me het gewenste en allerhoogste bedrag betalen :lollerdelol:
€ 200.000,- alstublieft, maak maar over!

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door RobS » 11 sep 2013, 21:08

De Octavia wordt vrijdag opgehaald, toch vlot gegaan binnen 24 uur, gewild karretje blijkbaar.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door ///Joost » 12 sep 2013, 12:03

RobS schreef:De Octavia wordt vrijdag opgehaald, toch vlot gegaan binnen 24 uur, gewild karretje blijkbaar.
:duh: Proficiat! Altijd een goed gevoel als het afgerond is.

Gebruikersavatar
martll
Berichten: 1408
Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door martll » 12 sep 2013, 15:07

RobS schreef:De Octavia wordt vrijdag opgehaald, toch vlot gegaan binnen 24 uur, gewild karretje blijkbaar.
Doe mij ook maar dat 06-nummer dan. Kan hij mijn auto ook ophalen voor de gewenste en hoogste prijs. :tooth:

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door hanske » 06 jan 2014, 20:05

Geen marktplaats anekdote maar een reactie van een verkoper van een gebruikte E36 GT spoiler (GT-Wing) op een Amerikaans Bimmer-forum. Hieronder reageert hij op een (schijnbaar te laag) bod op zijn aangeboden "GT-Wing".

Hilarius om te lezen!!! :roflol: :roflol: :roflol:







Not trying to bust your balls, but it's Friday afternoon & I'm bored, so...

Ok. You take out a loan & buy my wing. I take that $ & buy a new wing from Acme Wing Company. The owner of Acme Wing Company takes the $800 profit he makes from the wing I buy and out of the kindness of his heart gives half to Dave, his #1 employee, for a 4th of July bonus. Dave, a raging cokehead & part-time folk singer, uses half the money to buy a tie-dyed tambourine so that Pam, his one-armed step-sister can join him for his weekly jam sessions at the local VFW and buys a little coke with the other half. Mabel, the owner of The Tambourinatarium (you got it - where Dave bought the tamborine) donates the $200 and the local homeless shelter, who uses it to feed, house, and clothe 8 Canadian refugees for a year. Dave's coke dealer takes his $200 and buys his mom a new fan to keep her cool during the hot summer months (hey - coke dealers have moms too!!!). Pam finds that despite being one-armed she is a natural at the tambourine and takes her act to Vegas. Pam makes it big in Vegas. So big, in fact, that she sends her sweet good-hearted step-brother Dave enough cash to start his own wing factory. Dave - being the energetic coked-up wingman that he is - floods the market with high-quality bmw wings & makes enough cash to buy enough coke to last him a lifetime. He hires 14 Puerto Rican immigrants to work in the factory to give him more free time. They all live in a commune in Nebraska, open up their own VFW, and start their own band playing Puerto Rican folk songs.

We all benefit: the owner if Acme Wing Company gets $400, Dave gets a lifetime's supply of coke, Dave's coke dealer makes $millions, Dave's coke dealer's mom gets a fan, Pam gets a tambourine and makes millions, Mabel gets a tax write-off, the 8 Canadians refugees get food, clothes, and housing, and the Puerto Rican immigrants get employment, their own commune, and their own folk band. All because of you! Now, if you don't buy my wing for yourself, do it for America!

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9111
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door smiley » 18 feb 2014, 00:20

Die flappy bird gekte laat de telefoonprijzen toch behoorlijk stijgen.
http://www.marktplaats.nl/z/flappy-bird ... rentPage=1" onclick="window.open(this.href);return false;
En dat in ons nuchtere landje.

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 6014
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door matthyssie » 18 feb 2014, 20:52

Ik heb dat klote spel ook nog op m'n tel staan, zouden mensen daar dan echt de hoofdprijs voor betalen?

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9111
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door smiley » 18 feb 2014, 21:54

Mensen die niet weten hoe ze een apk of een ipa erop moeten zetten blijkbaar wel.
http://www.bright.nl/iphones-met-flappy ... rd-op-ebay" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 6014
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door matthyssie » 18 feb 2014, 22:14

Nou jongens: Ik heb hier een Galaxy S4 met Flappy Bird. Telefoon is uit mei 2013. Laten we het bieden beginnen bij €750?










:mrgreen:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Roy RS » 19 feb 2014, 16:54

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;

ik hep een golf 5 agter ligt voor stuur kand zitin een nete follie met doos.


LOL

Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3539
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door RJK » 19 feb 2014, 16:58

Roy RS schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... b9c5b7a618

ik hep een golf 5 agter ligt voor stuur kand zitin een nete follie met doos.


LOL
Haha, en hij heeft ook nog andere advertenties op MP staat die zijn minstens zo leuk :lol:
een mooije belen blaaser. is twee keer ge breukt maar netjes schoon en bij ge hauwden.

Walter
Berichten: 2315
Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:03

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Walter » 20 feb 2014, 00:04

944-20v schreef:Haha, en hij heeft ook nog andere advertenties op MP staat die zijn minstens zo leuk :lol:
Idd..
Met microfoon je kut er mee om roepen.
doe een mooi bot en hij is voor u.
:rolling:

Wout309t
Berichten: 1150
Lid geworden op: 05 feb 2010, 17:52
Auto: V70 III 270PS/Passat GTE

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Wout309t » 20 feb 2014, 10:40

Dan moet typen gewoon pijn doen toch?

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27915
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Luco » 20 feb 2014, 10:44

Ik heb nog wel wat botjes :tooth:

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7749
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Tim N » 01 mei 2014, 00:28

lol

http://www.marktplaats.nl/a/telecommuni ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26756
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door Martijn_bmw » 01 mei 2014, 08:14

Tim N schreef:lol

http://www.marktplaats.nl/a/telecommuni ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
inderdaad een leuke haha voor als de adv weg is zal even de tekst quote'n
Te koop! Een mooie Samsung Galaxy S Advance.
En dit is niet zomaar een telefoon, nee...Dit is een telefoon voor als je niet van telefoneren houdt, want bellen met deze foon gaat niet zonder slag of stoot, wat deze telefoon uniek in zijn soort maakt! Deze witte parel heeft onlangs een wasbeurt van drie minuten mee mogen maken, dus schoon is die wel. Sindsdien heeft ie een beetje moeite om een goed ontvangst te krijgen.
Lekker rustig dus! Geen werkgever/schoonmoeder of partner die je lastig zal vallen, hoe fijn is dat?!
Maar Hey! Wie belt er tegenwoordig nou nog, in deze tijd communiceert toch iedereen via WhatsApp.
Alle overige functies werken trouwens wel, waarschijnlijk is de antenne kapoet gegaan tijdens de wasbeurt, maar die zal voor een klein bedrag wel te fiksen zijn bij uw lokale telecom-allochtoon.
Zolang je WiFi verbinding hebt is er niks aan de hand en kun je gewoon whatsappen, facebooken, vieze filmpjes kijken etc.
Telefoon is compleet met beschermhoesje, doos, oordopjes en boekjes.

Dan nu de prijs...Het liefst wil ik er 150,00 euro voor, maar dit krijg ik er toch niet voor, dus...Wie het eerst komt met een bod van 50,00 euro mag 'm voor 75,00 euro overnemen.

Mvg
Marcel

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Marktplaats anekdotes

Bericht door ///Joost » 01 mei 2014, 08:55

telecom-allochtoon... :lollerdelol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Crookie, frank de jonge, Majestic-12 [Bot], vester86 en 9 gasten