Master Mathieu
-
- Berichten: 15237
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Master Mathieu
een dagje op Papenburg is een dagje vol fun als Mathieu er ook bij is 8)
heel snel compilatietje voor mathieu:
Master Mathieu
heel snel compilatietje voor mathieu:
Master Mathieu
-
OnlineFabian
- Berichten: 7048
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- MartijnGizmo
- Berichten: 12760
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
- Berichten: 15237
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
niet heel veel, ik ben even op de baan geweest met mijn Duitser en even de baan gefilmd. Maar meer eigenlijk ook niet. Ben meer bezig geweest bij het "fahr-dynamica"Fabian schreef:haha, ons koekiemonstertje
Lekker, ben benieuwd naar de rest van de opnames van de dag! Ziet er goed uit! 8) Heb je ook nog bij mij gefilmd? (het voorrijden van de Koopman race-auto's op het Hockenheim 1 gedeelte?
hej, das maar eventjes in de aanloop naar. Dat 4 wiel aangedreven ding moest eerst even aan de tand gevoeld worden, maar in de slomo zit het heerlijk in de drift 8)Martijn Koevoets schreef:Driftskills? Ik zie een ondersturende Kever...
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Jochem Vaartjes
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 14:25
- Locatie: Nieuwegein
-
- Berichten: 15237
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
- Locatie: Breda
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Ik kan toch niet als een clown op de video
Dus daarom dat serieuze gezicht.
Dit was mijn tweede keer in een 4WD, de eerste keer was de Subaru GT van GarreTT, ook op Papenburg.
Dus ik moest even twee keer aftasten en verzinnen wat ik tegen het onderstuur moest doen om de Porsche te verleiden om netjes te gaan oversturen. Echter als hij eenmaal gaat dan gaat hij ook goed.
Mede dank aan de handbak.
De 997 Carrera 4S was niet zo willig om ook maar enigszins met zijn kont te gaan wiebelen en dan helpt de tiptronic al helemaal niet, de motorrespons is dan veel te langzaam.
Dat deed de E46 M3 in het filmpje vele malen beter 8)
Ik heb ook nog met een Z8 mogen driften, die deed het ook meer dan prima, zelfs zonder sper. Prachtige wagen met een prachtige 5.0 V8 motor met 400pk. Helemaal super.
Een normale Z4 2.5 en een nieuwe 325i touring waren ook niet gewillig op het driftplein.
Ik was wel verrast door de driftvaardigheden van de 535D en de 335i Convertible, ondanks dat beide waren voorzien van een automaat en niet voorzien van een sper waren ze goed driftbaar.
Je moet alleen wat beter je best doen om in een drift te blijven.
Probleem van de 535D waren de stoelen. Aangezien deze formaat feateuil waren gleed ik zowat op het middenconsole
Dus daarom dat serieuze gezicht.
Dit was mijn tweede keer in een 4WD, de eerste keer was de Subaru GT van GarreTT, ook op Papenburg.
Dus ik moest even twee keer aftasten en verzinnen wat ik tegen het onderstuur moest doen om de Porsche te verleiden om netjes te gaan oversturen. Echter als hij eenmaal gaat dan gaat hij ook goed.
Mede dank aan de handbak.
De 997 Carrera 4S was niet zo willig om ook maar enigszins met zijn kont te gaan wiebelen en dan helpt de tiptronic al helemaal niet, de motorrespons is dan veel te langzaam.
Dat deed de E46 M3 in het filmpje vele malen beter 8)
Ik heb ook nog met een Z8 mogen driften, die deed het ook meer dan prima, zelfs zonder sper. Prachtige wagen met een prachtige 5.0 V8 motor met 400pk. Helemaal super.
Een normale Z4 2.5 en een nieuwe 325i touring waren ook niet gewillig op het driftplein.
Ik was wel verrast door de driftvaardigheden van de 535D en de 335i Convertible, ondanks dat beide waren voorzien van een automaat en niet voorzien van een sper waren ze goed driftbaar.
Je moet alleen wat beter je best doen om in een drift te blijven.
Probleem van de 535D waren de stoelen. Aangezien deze formaat feateuil waren gleed ik zowat op het middenconsole
Laatst gewijzigd door Mathieu op 05 jun 2008, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten