Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Peter van den Berg
Berichten: 887
Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:03
Locatie: Het Noorden

Bericht door Peter van den Berg » 21 jul 2008, 13:12

Knot schreef: Pizza's bij Pinoccio hadden we een keer bestek waar het afwaswater nog uit kwam lopen... smaakt niet zo als dat op je pizza druppelt.
Vorige week met een groep van 9 man naar binnen gewandelt bij Pinoccio. Na wat twijfel hadden ze nog wel plek voor ons, bediening was erg chagrijnig en kwaliteit van de pizza`s was ronduit slecht.. geen aanrader dus :D

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Bericht door Shakes » 21 jul 2008, 13:13

Pinocchio ruled grote tijd!

Maar prima als het er de volgende keer wat rustiger is :P

Accuboy, ben aan het zoeken!

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Bericht door Shakes » 21 jul 2008, 13:15

& gister inderdaad prima gegeten! Was erg gezellig!

N.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Bericht door Metchu » 21 jul 2008, 13:44

Ligt ook aan de gezelschap inderdaad of het eten te doen is of niet 8) kartoffelsupe was goed te doen idd 8)

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Bericht door Tom van H. » 21 jul 2008, 16:23

Ter aanvulling van de lijst in de op:
Pistenklause ligt natuurlijk in Nürburg. De pistenklause en de alte scheune zijn van de zelfde eigenaars en hebben dezelfde kaart (dus ook specialiteiten). Enige verschil hierin is dat de alte scheune iets goedkoper is. Pistenklause is wel weer wat leuker zitten tussen alle autosport-memorabelia :)

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Bericht door steve smith » 22 jul 2008, 16:09

Tom van H. schreef: Pistenklause is wel weer wat leuker zitten tussen alle autosport-memorabelia :)
Geldt alleen voor oude gedeelte, de nieuwe aanbouw van PK is groot, ongezellig, en rampzalig slecht geventileerd. Dwz nog slechter dan het oude stuk, en gezien er toch een stuk of 100 hete steentjes in kunnen weet jij wel hoe je er uit komt....

indobesar
Berichten: 9976
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door indobesar » 18 apr 2009, 22:03

Pinoccio, veel waar voor je geld. Te veel voor mij. :|

indobesar
Berichten: 9976
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door indobesar » 18 apr 2009, 22:12

Macboy, update de startpost eens!

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Tom van H. » 20 apr 2009, 11:17

Vorige week gegeten bij devil's diner (op de parkplatz, voormalig de "grune holle").

Had zelf de spareribs, de marinade en saus waren ok, maar de ribs waren vrij taai. Ben persoonlijk liefhebber van spareribs amerikaanse stijl (fall-of-the-bone-tender), dus ik zoek mijn heil de volgende keer ergens anders. Ook de hamburger van mijn buurman was matig tot redelijk. Eindconclusie: niet slecht, maar zeker niet geweldig. Er zijn genoeg betere tenten in de buurt te vinden. Beetje een gemiste kans van de GmbH, maar nog steeds 100x beter dan de oude grune holle!
Laatst gewijzigd door Tom van H. op 20 apr 2009, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Macboy » 20 apr 2009, 11:56

Misschien startproblemen. Tom, Spare Ribs: Restaurant Smoezer Apeldoorn :)

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Tom van H. » 20 apr 2009, 12:26

Macboy schreef:Misschien startproblemen. Tom, Spare Ribs: Restaurant Smoezer Apeldoorn :)
Beetje ver rijden voor een paar ribben, hier in Nijmegen zitten ook een paar ok adresjes, en zelf maken gaat ook altijd wel goed :mrgreen:

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Petrolhead Tom » 20 apr 2009, 13:03

Ik heb in Adenau gegeten bij een shoarma toko, ali baba heette het geloof ik, groen met oranje buitenkant. Eten was best goed, snelle bediening en niet duur. Goed alternatief dus als je snel even wat warms wilt eten.

Gebruikersavatar
PeerH
Berichten: 819
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:34
Locatie: Veghel - 106 Rallye S1
Contacteer:

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door PeerH » 20 apr 2009, 13:06

Macboy schreef:Misschien startproblemen. Tom, Spare Ribs: Restaurant Smoezer Apeldoorn :)
Liever Applebees New York :beer: :thumbup:

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Tom van H. » 20 apr 2009, 13:11

mdhtuning schreef:
Macboy schreef:Misschien startproblemen. Tom, Spare Ribs: Restaurant Smoezer Apeldoorn :)
Liever Applebees New York :beer: :thumbup:
Ook lekker, net als de Ribs van Black Angus, Hardrock cafe of de jack daniels ribs van TGI Fridays :clap:
Vroegah hadden we tenminste nog een applebees in Nijmegen... nu zit daar zo'n ranzig wokrestaurant in (waar alles hetzelfde smaakt, zoals in alle wokrestaurants).
Binnenkort maar weer eens bourbon-bbq-ribs maken thuis
[/offtopic]

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Marco R. » 21 apr 2009, 14:45

Als je echte spare-ribs wilt eten moet je ze eens in Veenendaal halen. Je wilt dan niks anders meer :)

Gebruikersavatar
Tom van H.
Berichten: 1813
Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
Locatie: Wijchen

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Tom van H. » 21 apr 2009, 14:48

Modje, misschien splitsing maken naar een spare-rib topic?

Lekker handige tip Marco, dus ik rij Veenendaal in en dan komen de ribben me vanzelf tegemoet? :P

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39528
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Arthur » 21 apr 2009, 14:58

Als dat gebeurt zijn ze niet helemaal fris meer hoor :mrgreen:

Gebruikersavatar
wooter
Berichten: 519
Lid geworden op: 02 feb 2006, 16:31
Locatie: Onder het canvas
Contacteer:

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door wooter » 22 apr 2009, 21:44

Ik ben helemaal mee met ribbetjes en schnitzels, maar... vrouwtje is vlees-raciste (of vegetarier)... Buiten een pizza bij Pinoccio komen we momenteel dan ook niet ver. Suggesties?

Klassieker voor ons is wel na een lange dag binnendoor naar Aken rijden en in Vaals het frituurtje Delnoye (links als je Vaals buiten rijdt), en recent kennen we ook de Burger King in Kerkrade (ja, nu dat ze zwanger is durft ze ook eens valsspelen met vis).

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Mark Nauta » 22 apr 2009, 23:04

Ik heb afgelopen weekend bij La Lanterna gegeten. Misschien bekend voor sommigen i.v.m. de witte 996 GT3 Mk II die er rond rijdt met grote reclame van deze pizzeria op de wagen. Ze zijn te vinden op de B257 richting Kelberg. Dus door Müllenbach heen rijden en dan vlak voor Kelberg aan de rechter hand. Is een groot Italiaans restaurant / pizzeria. Ik her er afgelopen vrijdag met mijn meisje een heerlijke soep en een meer dan voortreffelijke pizza gegeten. Prima service en een leuke tent om te zitten. Dikke aanrader!!

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Marco R. » 24 apr 2009, 10:48

Tom van H. schreef:Modje, misschien splitsing maken naar een spare-rib topic?

Lekker handige tip Marco, dus ik rij Veenendaal in en dan komen de ribben me vanzelf tegemoet? :P
Haha nee helaas niet.
Mocht je ooit in Veenendaal komen. In het centrum zit een 'grote' AH vestiging in de Passage/Corridor. Als je dan aan de overzijde kijkt zie je de stek waar ik ze altijd haal. Misschien niet de goedkoopste, maar ze zijn erg lekker, erg groot, en super lekkere (Smokey Joe) saus.

Gebruikersavatar
Peter-Paul
Berichten: 907
Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
Locatie: Rosmalen

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Peter-Paul » 24 apr 2009, 19:29

Mark Nauta schreef:Ik heb afgelopen weekend bij La Lanterna gegeten. Misschien bekend voor sommigen i.v.m. de witte 996 GT3 Mk II die er rond rijdt met grote reclame van deze pizzeria op de wagen. Ze zijn te vinden op de B257 richting Kelberg. Dus door Müllenbach heen rijden en dan vlak voor Kelberg aan de rechter hand. Is een groot Italiaans restaurant / pizzeria. Ik her er afgelopen vrijdag met mijn meisje een heerlijke soep en een meer dan voortreffelijke pizza gegeten. Prima service en een leuke tent om te zitten. Dikke aanrader!!
En gratis WiFi op het terras, om gelijk je foto's up te loaden :D

HSR
Berichten: 5254
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re:

Bericht door HSR » 02 mei 2009, 03:58

Peter van den Berg schreef:
Knot schreef: Pizza's bij Pinoccio hadden we een keer bestek waar het afwaswater nog uit kwam lopen... smaakt niet zo als dat op je pizza druppelt.
Vorige week met een groep van 9 man naar binnen gewandelt bij Pinoccio. Na wat twijfel hadden ze nog wel plek voor ons, bediening was erg chagrijnig en kwaliteit van de pizza`s was ronduit slecht.. geen aanrader dus :D

Een keer met Pescatore bij Pinoccio gegeten. Pizza viel alles behalve goed dus ik kan em niet aanraden.

Gebruikersavatar
StefanW
Berichten: 1756
Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
Auto: 130i, 106 Rallye S2, 206 GTi
Locatie: Nurnbergring
Contacteer:

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door StefanW » 02 mei 2009, 19:48

Peter-Paul Haars schreef:
Mark Nauta schreef:Ik heb afgelopen weekend bij La Lanterna gegeten. Misschien bekend voor sommigen i.v.m. de witte 996 GT3 Mk II die er rond rijdt met grote reclame van deze pizzeria op de wagen. Ze zijn te vinden op de B257 richting Kelberg. Dus door Müllenbach heen rijden en dan vlak voor Kelberg aan de rechter hand. Is een groot Italiaans restaurant / pizzeria. Ik her er afgelopen vrijdag met mijn meisje een heerlijke soep en een meer dan voortreffelijke pizza gegeten. Prima service en een leuke tent om te zitten. Dikke aanrader!!
En gratis WiFi op het terras, om gelijk je foto's up te loaden :D
Hier eet ik altijd als ik na de Ring ga. Het eten is erg goed, bediening ok en een pizza kost maar iets van 6 euro met alles derop en eraan.
Ze zitten op 10 min afstand van de Center Parcs (Heilbachsee).

Kees Bunk
Berichten: 1046
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:41

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Kees Bunk » 03 mei 2009, 15:25

2x gegeten bij Restaurant Paddock.
Niet echt speciaal, gewoon een menu kiezen. Vorige keer had ik gepofte aardappels, dat vond ik niet zo. Nu gewoon met frites.

Voor een menu betaal je zo'n 12,90. Dat is salade, frites, mayo, en een schnitzel of cordon bleu. Een cola kost uit m'n hoofd 3,40. Je krijgt dan wel een 0,5l glas. Gisteren had ik nog een bonnetje, ben 'm nu kwijt. Het smaakte me wel in ieder geval :) (patatjes waren wel wat hard)

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Eten rondom de Ring: plaats hier de restauranttips

Bericht door Knot » 05 mei 2009, 11:12

Peter-Paul Haars schreef:
Mark Nauta schreef:Ik heb afgelopen weekend bij La Lanterna gegeten. Misschien bekend voor sommigen i.v.m. de witte 996 GT3 Mk II die er rond rijdt met grote reclame van deze pizzeria op de wagen. Ze zijn te vinden op de B257 richting Kelberg. Dus door Müllenbach heen rijden en dan vlak voor Kelberg aan de rechter hand. Is een groot Italiaans restaurant / pizzeria. Ik her er afgelopen vrijdag met mijn meisje een heerlijke soep en een meer dan voortreffelijke pizza gegeten. Prima service en een leuke tent om te zitten. Dikke aanrader!!
En gratis WiFi op het terras, om gelijk je foto's up te loaden :D
Dan rij je dus de 257 naar beneden en via de B421 terug naar het westen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten