"Jan de Boer dag" vernieuwde circuit Assen
- Arthur
- Berichten: 39755
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
- Arthur
- Berichten: 39755
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
In de brief stond idd: "in tegenstelling tot Papenburg vorig jaar mag er nu wel gefotografeerd worden"(??)
Ja, is 1 of andere leaseclub, maakt mij niet uit
Ik ga met de WRX (spoilertje zit er ook op dan, morgen krijg ik hem weer terug).
Stel je voor dat ik nog ff met de eigen auto erop mag.
Het is overigens met auto's van hen.
Ja, is 1 of andere leaseclub, maakt mij niet uit
Ik ga met de WRX (spoilertje zit er ook op dan, morgen krijg ik hem weer terug).
Stel je voor dat ik nog ff met de eigen auto erop mag.
Het is overigens met auto's van hen.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Jan de Boer is een self made ondernemer uit Haren (kast van een huis, type Dynastie) die diverse spijkerbroeken toko's heeft en vast nog wel wat meer inkomstenbronnen zoals onroerend goed. Auto liefhebber in hart en nieren, koopt direct apart spul van de VAG groep en Porsche, Lambo's en Porsche's etc. Een BMW heb ik hem nog op kunnen betrappen. Zit dagelijks aan de koffie bij Century, tenminste dat is de plek waar je de grootste kans hebt om hem te ontmoeten. Geen Kapsones, altijd wel in voor een praatje met auto liefhebbers. En bekend om zijn vijverberg circuitdagen op Assen en Zandvoort. Momenteel staat zijn witte Carrera GT bij Century in de showroom.
- René
- Berichten: 328
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:13
- Locatie: Leeuwarden
[img:640:480]http://home.wanadoo.nl/renevanderzwaag/ ... sen055.jpg[/img]
Huisje van Jan (1 van de ??), auto was van mij.
[img:640:480]http://home.wanadoo.nl/renevanderzwaag/ ... sen047.jpg[/img]
Ruimte zat op de oprit
[img:640:480]http://home.wanadoo.nl/renevanderzwaag/ ... sen045.jpg[/img]
Vijvertje
Huisje van Jan (1 van de ??), auto was van mij.
[img:640:480]http://home.wanadoo.nl/renevanderzwaag/ ... sen047.jpg[/img]
Ruimte zat op de oprit
[img:640:480]http://home.wanadoo.nl/renevanderzwaag/ ... sen045.jpg[/img]
Vijvertje
- Arthur
- Berichten: 39755
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Jan de Boer was er idd met z'n Carrera GT en een spiksplintenieuwe Ferrari F430 Spider F1 zwart. Ik neem aan dat die ook van hem is, hij reed er wel in.
Dat geluid van die GT
GEWELDIG!
Het was dringen voor een plaatsje op de bijrijdersstoel.
Daar doe ik niet aan mee, heb me wel vermaakt in het meerijden met een Donkervoort D8 en een 325i cupauto (??)
Zelf gereden in een Ibiza diesle en Suzuki Swift cupauto's en in een 325i cupauto. 180 graden slips gedaan in wat Opeltjes. En de 2e dagtijd op slalom neer gezet in een Corsa, jaja
Al met al wel vermaakt.
Waren wel veel mensen die meededen dus het was wat langdraderig...
Dat geluid van die GT
GEWELDIG!
Het was dringen voor een plaatsje op de bijrijdersstoel.
Daar doe ik niet aan mee, heb me wel vermaakt in het meerijden met een Donkervoort D8 en een 325i cupauto (??)
Zelf gereden in een Ibiza diesle en Suzuki Swift cupauto's en in een 325i cupauto. 180 graden slips gedaan in wat Opeltjes. En de 2e dagtijd op slalom neer gezet in een Corsa, jaja
Al met al wel vermaakt.
Waren wel veel mensen die meededen dus het was wat langdraderig...
- Arthur
- Berichten: 39755
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Volgens die instructeurs lagen de bochtensnelheden van die Ibiza's en Swifts gelijk of hoger dan die 325i's en Z3's. Maar die maakten dat op andere stukken meer dan goed
Voor zover ik het kan vergelijken zijn die cup auto's ver verheven boven de standaard straatversies van gelijk model. Alleen al de speciale banden, stand van de wielen, onderstel doet natuurlijk heel veel. Motor is redelijk (??) gelijk en de overbodige ballast is eruit. Op de terugweg was de WRX maar een slappe weke bak
Vond het mooi om erin te rijden. Zelfs de Ibiza diesel cupauto was een geweldige ervaring.
Voor zover ik het kan vergelijken zijn die cup auto's ver verheven boven de standaard straatversies van gelijk model. Alleen al de speciale banden, stand van de wielen, onderstel doet natuurlijk heel veel. Motor is redelijk (??) gelijk en de overbodige ballast is eruit. Op de terugweg was de WRX maar een slappe weke bak
Vond het mooi om erin te rijden. Zelfs de Ibiza diesel cupauto was een geweldige ervaring.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Contacteer:
- Arthur
- Berichten: 39755
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Die is ingewisseld voor deze:
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/6/955 ... 4703f6.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/5/e72 ... 853e45.jpg[/img]
Zwart en nieuw was 'ie toen. Kenteken **-SX-**
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/6/955 ... 4703f6.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/5/e72 ... 853e45.jpg[/img]
Zwart en nieuw was 'ie toen. Kenteken **-SX-**
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 106 gasten