Vette shit....
- Jan Visser
-
944 guy
Haha, mooi hoe een opgefokte 911 turbo duidelijk minder snel is dan een viper, maar puur op bochtengedrag dat ding ver achter zich laat 
(aan het begin rijdt de turbo hem er wel uit, maar als ze eenmaal gang hebben en de viper zn vermogen kwijt kan zie je die viper telkens flink inhalen op de rechte stukken)
(aan het begin rijdt de turbo hem er wel uit, maar als ze eenmaal gang hebben en de viper zn vermogen kwijt kan zie je die viper telkens flink inhalen op de rechte stukken)
- Casper
Het enige juiste antwoordJan Visser schreef:Doe mij 1 Mines R 34 Skyline en beide zie je nooit weer..... :twisted:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... igLb4IjRAQ
Edit: Zo rond 2:00min zegt de commentator "The in-lift is caused by the worn out LSD".
-Wat is een "in-lift"? En hoe kan dat veroorzaakt worden door een versleten LSD?
-
Paul
Uhmm ahum.. dis de TURBO van VRAlexander.. heeft nog een CGT, daar staan de wereld filmpjes van op streetfire, doet mee aan de Texasmile etc..944 guy schreef:Haha, mooi hoe een opgefokte 911 turbo duidelijk minder snel is dan een viper, maar puur op bochtengedrag dat ding ver achter zich laat
Turbo zit rond de 900pk... en de Viper zit op de 1400pk... dus ik denk dat je wel mag komen met je MINES
- Casper
Die Mines Skyline is wel echt lightning snel, MET een hele goede en beheersbare wegligging. In denk dat de Porker toch echt het nakijken heeft op een circuit. Straight line zal die wel winnen....Paul schreef:Uhmm ahum.. dis de TURBO van VRAlexander.. heeft nog een CGT, daar staan de wereld filmpjes van op streetfire, doet mee aan de Texasmile etc..944 guy schreef:Haha, mooi hoe een opgefokte 911 turbo duidelijk minder snel is dan een viper, maar puur op bochtengedrag dat ding ver achter zich laat
Turbo zit rond de 900pk... en de Viper zit op de 1400pk... dus ik denk dat je wel mag komen met je MINES
-
Luco
Ik vermoed dat ze met in-lift een spinnend binnenwiel bedoelen in de bocht, en dat kan inderdaad met een versleten lsd.Casper schreef:Het enige juiste antwoordJan Visser schreef:Doe mij 1 Mines R 34 Skyline en beide zie je nooit weer..... :twisted:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... igLb4IjRAQ
Edit: Zo rond 2:00min zegt de commentator "The in-lift is caused by the worn out LSD".
-Wat is een "in-lift"? En hoe kan dat veroorzaakt worden door een versleten LSD?
Maar misschien dat de echt techneuten een beter antwoord hebben.