+1 Weg wezen.Robin schreef:Oftewel, kom niet aan Sinterklaas en Zwarte Piet. Never. En anders wegwezen uit Nederland. Geen discussie.
Het gaat zo nergens over. Zo fout.
Nederland gaat naar de haaien
-
Re: Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zwarte Piet als knecht van Sinterklaas. Die eerste mag blij zijn dat ie in ieder geval 'n baan hééft, in deze barre tijden:)
En wat zou 'mij' overkomen als ik rond 5 december gekleed in 't mooiste fluweel, m'n kaaskop zwart schmink en hier rond ga dansen? Pakt de BVD me dan op?
Hoe ver gaat dit? Zou 'ik' aangeklaagd kunnen worden of vervolgd worden/boete kunnen krijgen?
En als ik me als chinees, indiaan, eskimo, verkleed, ga ik dan wél vrijuit?
Dit is zo godvergeten krom. Dit kan en mag géén thema zijn.
En wat zou 'mij' overkomen als ik rond 5 december gekleed in 't mooiste fluweel, m'n kaaskop zwart schmink en hier rond ga dansen? Pakt de BVD me dan op?
Hoe ver gaat dit? Zou 'ik' aangeklaagd kunnen worden of vervolgd worden/boete kunnen krijgen?
En als ik me als chinees, indiaan, eskimo, verkleed, ga ik dan wél vrijuit?
Dit is zo godvergeten krom. Dit kan en mag géén thema zijn.
-
Mooie slotzin, vooral omdat je je er zo druk om maakt. Allemaal naar Friesland lozen die anti zwarte piet figuren.

-
Dat bedacht ik me nadien ook Nandor:)
Ik zeg er al niks meer over, maar ga wel rond 5 december proberen m'n kop zwart te krijgen.
Denkt dat ik 'n tijdje met 't raam open achter Dieselpower en Leonard in hun 335ds ga rijden voor 't gewenste effect:)
Ik zeg er al niks meer over, maar ga wel rond 5 december proberen m'n kop zwart te krijgen.

Denkt dat ik 'n tijdje met 't raam open achter Dieselpower en Leonard in hun 335ds ga rijden voor 't gewenste effect:)
-
Lol goed plan hoewel een schoorsteen ook goed blijkt te werken.
Wij doen trouwens sinds vorig jaar gewoon "Piet" zonder kleur. Ik geloof dat ze met de intocht gewoon weer "zwart" zijn maar dat zien we dan wel. Waar men zich druk om maakt in dit kutland.
Wij doen trouwens sinds vorig jaar gewoon "Piet" zonder kleur. Ik geloof dat ze met de intocht gewoon weer "zwart" zijn maar dat zien we dan wel. Waar men zich druk om maakt in dit kutland.
-
Nu ben ik best wel weg van de afroamerican ladies in 't algemeen dus ik bedoel hier niks fouts mee, maar herinner me in m'n IVA tijd bij 't vak 'motor' een leraar die met 'n nogal Brabants accent uitlegde hoe olie kon aankoeken en oude motorolie het blok niet ten goede kwam. Hij noemde dat met Brabants accent: Black Sludge(is 'n autotechnische term)
Kun je nagaan hoe die term 'dan krijg je op eengevement te maken met Black Sludge' , bij ons uitgepuberde net 20 jarige gasten in 't gehoor lag.
Kun je nagaan hoe die term 'dan krijg je op eengevement te maken met Black Sludge' , bij ons uitgepuberde net 20 jarige gasten in 't gehoor lag.

- 350 Z
Wat zeg je zwarte slet 

-
Bron Saabforum. 

Wat is Black Sludge
Black Sludge (BS) ontstaat in een motorblok door twee dingen, condens en olie. Samen met niet altijd even goed doorwarmen van je blok en je bent binnen 10.000 km eigenaar van een BS motorblok.
Ook kan het zijn dat er verkeerde olie is gebruikt in je blok zoals 10W 40 of erger 15W 40.
De enige juiste olie voor een Saab 9-3 uit 1999 is 5W 30. Wees verstandig ..bezuinig hier niet op! De verhaaltjes dat een motor eigenlijk geen olie wissel nodig heeft is de andere BS of te wel Bull Shit.
- See more at: http://www.audio-garage.nl/Saab/2012/12 ... HCQ51.dpuf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ach de moeder van mijn zoon is een stukje donkerder en pro zwarte piet dus ik geloof het verder wel. Ik maak we druk om wat ik kan beinvloeden.
- GTRene
ze zeggen het vaak zelf, Black and proud...
kijk bv>
https://www.google.nl/search?q=black+an ... +and+proud" onclick="window.open(this.href);return false;
als ze (die wat zich zo druk maken om?) een beetje eigenwaarde hadden en konden relativeren e.d., dan maakten ze zich toch niet zo druk om 'niets' ?
kijk bv>
https://www.google.nl/search?q=black+an ... +and+proud" onclick="window.open(this.href);return false;
als ze (die wat zich zo druk maken om?) een beetje eigenwaarde hadden en konden relativeren e.d., dan maakten ze zich toch niet zo druk om 'niets' ?
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Mocht er iemand naar station amersfoort gaan let dan even op je auto. 20 minuten voor het station gestaan komen we terug, hebben ze het bmw logo uit de chrome houder gejat. Nou is dat niet zo erg maar de auto is van de week de voorkant van gespoten en zit nu ook een lichte kras in 

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dus wat is je punt nu?GTRene schreef:ze zeggen het vaak zelf, Black and proud...
kijk bv>
- GTRene
Dat ze zich niet zo druk moeten maken om zoiets als zwarte piet of het woordje zwart oid, net als wij ons over het algemeen niet druk maken om witte/blanke/melkfles en noem maar op.Bram schreef:Dus wat is je punt nu?GTRene schreef:ze zeggen het vaak zelf, Black and proud...
kijk bv>
Maar wat is jou punt om dat met zo'n ondertoon te vragen Bram? het staat er toch duidelijk wat ik wilde aangeven, of was/is die uitleg niet goed genoeg voor jou, jij zou toch beter moeten weten.
- 350 Z
http://www.facebook.com/video.php?v=10153174310207516" onclick="window.open(this.href);return false;
Video graag helemaal afkijken want deze is echt goed en legt wat dingen duidelijk bloot en misschien een eyeopener voor sommige blinden hier op dit forum, ik zal geen namen noemen.
Video graag helemaal afkijken want deze is echt goed en legt wat dingen duidelijk bloot en misschien een eyeopener voor sommige blinden hier op dit forum, ik zal geen namen noemen.
-
Dus blinden moeten deze video kijken? Interessant.
- Bram
Ondertoon? Ik stel gewoon een vraag ter verduidelijking.GTRene schreef:Dat ze zich niet zo druk moeten maken om zoiets als zwarte piet of het woordje zwart oid, net als wij ons over het algemeen niet druk maken om witte/blanke/melkfles en noem maar op.Bram schreef:Dus wat is je punt nu?GTRene schreef:ze zeggen het vaak zelf, Black and proud...
kijk bv>
Maar wat is jou punt om dat met zo'n ondertoon te vragen Bram? het staat er toch duidelijk wat ik wilde aangeven, of was/is die uitleg niet goed genoeg voor jou, jij zou toch beter moeten weten.
-
OnlineLuco
Ja Bram, hoe durf je?
In ruim 45.000 posts heb ik Rene nog nooit negatief zien doen over bepaalde mensen of groepen, hij is altijd vriendelijk en als je kritiek hebt op zijn posts of een andere mening bent toegedaan reageert die altijd heel volwassen en doet nooit vervelend, hij voelt zich ook nooit aangevallen, dus waar haal je het lef vandaan om zo te reageren.
Als meer mensen waren zoals Rene, zou de wereld er stukken beter uit zien.
Dus ga je schamen Bram, met die vervelende ondertoon van je.
In ruim 45.000 posts heb ik Rene nog nooit negatief zien doen over bepaalde mensen of groepen, hij is altijd vriendelijk en als je kritiek hebt op zijn posts of een andere mening bent toegedaan reageert die altijd heel volwassen en doet nooit vervelend, hij voelt zich ook nooit aangevallen, dus waar haal je het lef vandaan om zo te reageren.
Als meer mensen waren zoals Rene, zou de wereld er stukken beter uit zien.
Dus ga je schamen Bram, met die vervelende ondertoon van je.
- dvh
Ik vind deze cliché een veel mooiere en betere eyeopener.
https://www.facebook.com/video.php?v=93 ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Bevestigd weer hoe heerlijk het is om niet voor een ander ( buiten mijn gezin ) te werken.
Altijd al een hekel gehad aan verplichtingen en systemen.
Gelukkig heb ik nog 10 jaar voordat ik compleet ingeslapen ben.
Zal het proberen met 10 jaar te verlengen..
https://www.facebook.com/video.php?v=93 ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Bevestigd weer hoe heerlijk het is om niet voor een ander ( buiten mijn gezin ) te werken.
- GTRene
ik vind beide video's goed 

- Bram
Dit is een bekend fenomeen ja. Geef een klein kind een paperclip met de opdracht zoveel mogelijk toepassingen daarmee mogelijk te maken en er komen er zo vijftig uit rollen. Eenmaal volwassen zijn dat er misschien nog maar vijf, tenzij je een creatief vernuft bent...dvh schreef:Ik vind deze cliché een veel mooiere en betere eyeopener.
- GTRene
kwam ik net op FB tegen.
https://www.facebook.com/video.php?v=14 ... 23&fref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
video>1-0 voor zwarte piet.......en wat een reacties van de "aller beleefdste mensen" ter wereld.
Dit zijn dus de "mensen" die tegen het sinterklaasfeest zijn!? Wie is hier nu racistisch?
https://www.facebook.com/video.php?v=14 ... 23&fref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jij bent in ieder geval een racist dat weten we nu wel. Het zou je sieren als je je wat minder laat gaan hier met je "bijdrage" aan dit forum. Qua toon en aantal graag 

-
OnlineLuco
Dat was geen open vraag Shakes 

-
Ik ben er een beetje klaar mee. Elke dag dezelfde soort posts en elke dag weer iets extremer.
Voeg hier wat toe of voeg wat toe aan de maatschappij maar niet de hele tijd kritiek hebben op anderen en openlijk racistisch zijn. Anoniem, dat dan wel.
Voeg hier wat toe of voeg wat toe aan de maatschappij maar niet de hele tijd kritiek hebben op anderen en openlijk racistisch zijn. Anoniem, dat dan wel.
- GTRene
dan ken je mij niet, ik ben absoluut geen racist, heb je de antwoorden wel gehoord wat sommige gaven in die video?
Vind het ook treurig te lezen dat sommige dat van mij denken dat ik een racist zou zijn, verre van dat!
magoed, dat zegt dan wel wat over hen.
Maar zal wat minder over dat soort zaken proberen te posten, het blijft dan nog steeds op het web/nieuws alleen niet op DF....dus
Vind het ook treurig te lezen dat sommige dat van mij denken dat ik een racist zou zijn, verre van dat!
magoed, dat zegt dan wel wat over hen.
Maar zal wat minder over dat soort zaken proberen te posten, het blijft dan nog steeds op het web/nieuws alleen niet op DF....dus