Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Kleurtjes? (als ze al gepost zijn haal ze dan maar weg Rico)
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---01.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---02.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---03.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---04.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---05.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---06.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---07.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---08.jpg[/img]
Andere velgen
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---09.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---10.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---12.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---13.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---14.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---15.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---16.jpg[/img]
[img:618:768]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... curve1.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---01.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---02.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---03.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---04.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---05.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---06.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---07.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---08.jpg[/img]
Andere velgen
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---09.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---10.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---12.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---13.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---14.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---15.jpg[/img]
[img:1020:482]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... s---16.jpg[/img]
[img:618:768]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... curve1.jpg[/img]
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Je heb gelijk ja... de witte voor TiAg aangezienromo schreef:TiAg is niet leverbaar, daarvoor Silverstone 2.......................Joop schreef:De lichtere kleuren doen het in mijn ogen erg goed:
Silverstone / Spacegray / TiAg. Ook Le Mans Blue is erg goed op de M3.
Jerez Schwarz of rood..............................dat zijn ze, de rest net niet

Oh ja en Le Mans blau moet Interlagos blau zijn...
Opmerking naar me zelf: "Wel scherp blijven!"
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
E90 M3 op de Nürburging gespot, let vooral op de uitgeklopte wielkasten en de neus: E92 koplampen.
Maar geen CF-dak zo te zien: er zit namelijk zo'n enorme lichtstraat in
[img:1024:680]http://www.75v6.nl/Ring200407/slides/DSC_4357.JPG[/img]
[img:1024:680]http://www.75v6.nl/Ring200407/slides/DSC_4372.JPG[/img]
Maar geen CF-dak zo te zien: er zit namelijk zo'n enorme lichtstraat in

[img:1024:680]http://www.75v6.nl/Ring200407/slides/DSC_4357.JPG[/img]
[img:1024:680]http://www.75v6.nl/Ring200407/slides/DSC_4372.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door Joop op 26 apr 2007, 13:06, 2 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nou...................dan ben je der toch uit ofAndre schreef:Die 4 deurs is een dik ding oogt veel sportiever dan de e92 m3

IMO niet waar, een sedan kan per definitie al nooit sportiever ogen dan een coupe................................anders werd een 911 ook wel met 4 deuren gemaakt...................of een AM...........................

- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Jorrit
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:23
Hier: http://www.75v6.nl/Ring200407/index.html staan de foto's van hier boven zonder irri logo's
K wist trouwens niet dat er een 4deurs zou komen.
K wist trouwens niet dat er een 4deurs zou komen.
-
- Berichten: 55201
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Waa, wat een geil ding die E90 M3!!! Daar verbleekt de E92 3x bij, zelfs nu ie nog niet af is. Vooral die kont:Stoer.
En ja sedans zijn idd niet sportiever dan coupe's
[IMG:3504:2336]http://i.eurosport.com/2006/09/03/305882.jpg[/img]
En ja sedans zijn idd niet sportiever dan coupe's

[IMG:3504:2336]http://i.eurosport.com/2006/09/03/305882.jpg[/img]
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
LOL, maar verklaarbaar uiteraard, de sedan was er natuurlijk eerder dan de coupe, dus ook in het racen natuurlijk..........................heeft ook niets met vermeende sportiviteit van doen. IMO is een coupe in looks altijd sportiever, rondetijden kunnen uiteraard het tegenovergestelde laten zien....................Robin schreef:Waa, wat een geil ding die E90 M3!!! Daar verbleekt de E92 3x bij, zelfs nu ie nog niet af is. Vooral die kont:Stoer.
En ja sedans zijn idd niet sportiever dan coupe's![]()
[IMG:3504:2336]http://i.eurosport.com/2006/09/03/305882.jpg[/img]
-
- Berichten: 55201
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Romo dat vond ik met de E36/46 idd het geval, maar met de E90/92 heb ik meer met de E90(als ik echt totaal gek was geweest op de E92 had ik nu natuurlijk een E92 335i voor de deur gehad ipv een E90 335i, het verschil in $$$ is natuurlijk relatief gewoon te overzien)
Dus hier spreekt een 3 serie klant die weloverwogen zonder spijt de E90 ALTIJD verkiest boven de E92. Waarvan akte.
Dus hier spreekt een 3 serie klant die weloverwogen zonder spijt de E90 ALTIJD verkiest boven de E92. Waarvan akte.

- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Precies zoals het er staat. Als je een auto pakt die zwaar onderstuurd door gewicht op de neus zal je de steering ratio sneller moeten zetten.romo schreef:Leg eens uit, zodat ik het ook kan snappen.....................Bert ///M3 schreef:Ligt er aan hoe ondersturend hij is.
1:12,5 betekend dat voor elke 12,5 graad die je het stuurwiel draait je wiel 1 graad draait. Terwijl daar bij een CSL 14,5 voor nodig is.
Maar je auto volgt niet de weg die de wielen op willen, maar glijd iets door bij onderstuur. Heb je dus veel onderstuur dan moet je hem sneller zetten om nog steeds een aardige turn in te houden. Bij sommigen zit er ook nog voor een deel bump steer in, maar je mag redelijk aannemen dat BMW deze met het ontwerp zo veel mogelijk 0 gehouden heeft.
Dan heb je nog het andere nadeel van een snellere stuurhuis overbrenging, als je in 1 keer een ruk aan het stuur geeft dan krijg je ook weer onderstuur omdat de band geen tijd heeft om zich te zetten, vooral bij wegbanden. En inputs op hele hoge snelheid bijvoorbeeld 250+ zijn veel heftiger.
Hierom zegt de steering ratio an sich nog niet veel over hoe de auto reageert. Beter is dus om dat gewicht in de eerste plaats niet op de vooras te hebben maarja what can you do.
Als voorbeeld, van de E30 M3 word gezegd dat die beter sturen als een E36 M3. Dat terwijl de E30 M3 ongeveer 1:19,8 heeft en de E36 M3 1:17,8
- romo
- Berichten: 27064
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ook vanochtend nog eens goed de e90 en e92 in me opgenomen bij de beier, verschillende uitvoeringen en kleuren, Welke variant je ook neemt de e90 is altijd de beter geproportioneerde auto.Robin schreef:Romo dat vond ik met de E36/46 idd het geval, maar met de E90/92 heb ik meer met de E90(als ik echt totaal gek was geweest op de E92 had ik nu natuurlijk een E92 335i voor de deur gehad ipv een E90 335i, het verschil in $$$ is natuurlijk relatief gewoon te overzien)
Dus hier spreekt een 3 serie klant die weloverwogen zonder spijt de E90 ALTIJD verkiest boven de E92. Waarvan akte.
overigens vind ik de coupe/cabrio een draak van een auto.