lightweight cars, talk and video's
-
Re: lightweight cars, talk and video's
Als die 160 pk versie identiek is aan mijn blok kan ik alleen maar melden dat je een grimas van oor tot oor krijgt bij het rijden. Prachtig blok. Heerlijk doorhalen en een prachtige sound als bonus. 8)
Wil ook nog een keer een dva upgrade naar 185 paardjes. Itb's zijn zo jippie :!: 8)
Wil ook nog een keer een dva upgrade naar 185 paardjes. Itb's zijn zo jippie :!: 8)
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Dat bedoel ik 8)
-
Zo kan het ook....

En voor allen die een voorkeur voor signaalkleur op een Lotus hebben...

En voor allen die een voorkeur voor signaalkleur op een Lotus hebben...
- GTRene
mooi zo'n zwarte elise...
Die man die ook de 300RR heeft gebouwd en meer, is bezig met leuk spul...buiten de speciale verlenge Elise/Exige's oa. dit..
zal wel voor die amerikaan zijn...
Die man die ook de 300RR heeft gebouwd en meer, is bezig met leuk spul...buiten de speciale verlenge Elise/Exige's oa. dit..
we are currently doing an Esprit with a 450bhp V8 LS1 engine and Audi 6 speed gearbox, with a completely new interior based on Lamborghini Gallardo parts. We are also in talks to build a 1000bhp version of the S1 Exige based on a Hartley 2.8l V8 motorbike engine with twin turbos and 6 speed sequential gearbox.

-
Iemand eigenlijk ervaring met welk keuringsstation ze het makkelijkst zijn? Ik wil eigenlijk liever niet dat ze onder de motorkap kijken bij de auto die ik wil kopen, dus als iemand advies heeft welk rdw keuringstation uit te kiezen, ben ik daar wel mee geholpen.
-
Ruben, het blok zelf is toch gewoon standaard. Er zit alleen wat op. Dat boeit imho niet.
-
Er staat in koeie letters iets op, afgekort SC...
- GTRene
als je er niet over lult kan het meevallen, en zolang het niet 1000pk erbij is ook niet, no problem I guess hooguit misschien opgeven in de lijst met extra's? maja misschien dat zelfs ff niet doen, wat voor verstand heb jij daar immers nou van? zat er op en de wagen is leuk

als je echt een zekerd bent of stom gaat doen tegen hen...ja dan kun je de verkeerde krijgen
maar als je gewoon leuk/rustig enthousiast bent werken ze zelfs mee...they are boss zeg maar, respect en misschien krijg jij dat ook
succes...
trouwens wat gaat het worden
Exige met SC? of Elise?

als je echt een zekerd bent of stom gaat doen tegen hen...ja dan kun je de verkeerde krijgen

trouwens wat gaat het worden

- Maik
Niet helemaal de juiste plaats, maar ik zet het hier maar even neer, om niet Stephan z'n topic verder om zeep te helpen... maareh, ik kom 19 september nu ook zeker op EPMA Malmedy een dagje knallen met de lightweighters 8)
Michel, Allen en de peugers zie jullie dan!
Ruben, weet jij al of je dan ook meedoet? Maw... heb je nou al zo'n badkuip
: :!:
: :!: :twisted:
Michel, Allen en de peugers zie jullie dan!

Ruben, weet jij al of je dan ook meedoet? Maw... heb je nou al zo'n badkuip

Laatst gewijzigd door Maik op 06 sep 2009, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maik
Nog even een sfeerplaatje van vorig jaar :banaan:

-
Als je Ruben zou zien, zou je Michel niet zien. :idea:
Ik ben er als het goed is op nieuwe bandjes en andere blokken voor. Benieuwd hoeveel van de baan ik in de eerste versnelling kan afleggen. Gaat tot 80.
Ik ben er als het goed is op nieuwe bandjes en andere blokken voor. Benieuwd hoeveel van de baan ik in de eerste versnelling kan afleggen. Gaat tot 80.

- Michel P
Ruben komt niet, ik heb zijn plaats over genomenallen schreef:Als je Ruben zou zien, zou je Michel niet zien. :idea:

Michel
-
Hej Michel, had ik je nou mijn bankrekening nummer gegeven? 

- atomchris
Maik schreef:Niet helemaal de juiste plaats, maar ik zet het hier maar even neer, om niet Stephan z'n topic verder om zeep te helpen... maareh, ik kom 19 september nu ook zeker op EPMA Malmedy een dagje knallen met de lightweighters 8)
Michel, Allen en de peugers zie jullie dan!![]()
Ruben, weet jij al of je dan ook meedoet? Maw... heb je nou al zo'n badkuip: :!:
: :!: :twisted:
Ik ga ook!

- Michel P
Knaken gisteren naar je overgeboekt!Ruben schreef:Hej Michel, had ik je nou mijn bankrekening nummer gegeven?
Michel
- GTRene
Leuke aparte Lotus Elise Exige look mk2 doch van 2001 longroof type...wat apart is is de automaat-bak flipperen aan het stuur in een Elise
benieuwd wat voor bak erachter hangt, en nog LHD ook en leuke prijs voor gebodene lijkt me...

en dat allemaal voor vrpr 22.490,-euro LHD ziet er leuk uit...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;Fahrzeugbeschreibung
Bildschöne Elise mit toller Ausstattung: Wilbers Racing Fahrwerk, Heckflügel, Sportauspuffanlage mit Fischer-Krümmer, Verdeck rot, 6-Gang Automatikgetriebe mit Schaltpaddels am Lenkrad,16/17 Zoll Felgen Schwarz mit Yokohama Rennreifen, Wertgutachten vor 10 tkm über 31.500 € liegt vor!!, ... Alle unsere Fahrzeuge sind werkstattgeprüft und erhalten eine Lackoberflächen-Hochglanzversiegelung.
en dat allemaal voor vrpr 22.490,-euro LHD ziet er leuk uit...

-
Vooral die laatste foto, wow!
Ziet er goed uit indeed!
Ziet er goed uit indeed!
- Michel P
Juist een samen geraapt zooitje.
Michel
Michel
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
De spoiler van een 2-11 

- GTRene
Ik vind hem wel geslaagd...stelletje puristen
maar wie weet wat voor auto-bak erachter zal zitten? zijn zeldzaam met auto/flippers

maar wie weet wat voor auto-bak erachter zal zitten? zijn zeldzaam met auto/flippers
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Bestaan er ook scherpe grotere foto's/wallpapers van de Radical SR8/SR8LM? Op google vind ik allemaal klein spul. 

-
Bij je zoekopdracht even op 'large' klikken bij opties.
-
Er is nog 1 plek vrij voor Malmedy aankomende zaterdag!
(IVM schade van een van de deelnemers is die plaats vrijgekomen!)
Denk gooi 't ook maar even hier neer, er komen namelijk nogal veel Lightweights!;)
(IVM schade van een van de deelnemers is die plaats vrijgekomen!)
Denk gooi 't ook maar even hier neer, er komen namelijk nogal veel Lightweights!;)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
OK thanks allen. 

-
Weet niet of het zo kortdag nog lukt, maar anders zit er op Speedsterclub nog iemand onder de naam Super7 die heen wilde. Heb zelf iedereen op volgorde de plaatsen op laten vullen (maik / dominique), wie weet wil hij dus nog?
Of Ruben? Weet alleen niet of hij op tijd z'n kenteken heeft, maar als hij tot die tijd verzekerd is, maakt dat niet teveel uit lijkt me.
Of Ruben? Weet alleen niet of hij op tijd z'n kenteken heeft, maar als hij tot die tijd verzekerd is, maakt dat niet teveel uit lijkt me.