Daarnaast is het te schandalig voor woorden dat een agent zo'n apparaat onder z'n neus vandaan laat jatten. Wat zat die in hemelsnaam uit te vreten dat hij/zij dat niet gezien én voorkomen heeft?Hielke schreef:Hoor net op Radio 1 dat er een flitser van de politie in Noord-Holland gestolen is. Terwijl ie stond te flitsen!!!
Dame van de politie: "Tis diefstal, we willen 'm terug" (Ga gvd eerst maar eens die paar miljoen gestolen fietsen terughalen), en "Het zijn onze belastingcenten" (Ja doei, het zijn onze belastingcenten die je met die rotzooi ophaalt).
SchitterendKleine diefstal niet oplossen maar wel als het verlengstuk van de staatskas functioneren. Dit is potdomme de oplossing! Door alle flitsers te stelen kan de hermandad gewoon weer z'n werk gaan doen.
Jij moet je inhouden? Als ik dit zou zien dan stap ik af/ stap ik uit en dan bons ik dat ventje eigenhandig in elkaar. Stomp zo'n etter maar eens tegen de grond. Kijken of zijn vriendjes het dan nog zo stoer vinden. Vind je jezelf stoer genoeg om een meisje neer te trappen moet je jezelf ook maar stoer genoeg vinden om door een willekeurige voorbijganger op je kaak gestompt te worden.Bram schreef:Daar gaat m'n bloed echt van koken zegAls ik dat als ik onderweg naar, of op m'n werk zie gebeuren, moet ik me serieus inhouden om zo'n sukkeltje niet een paar hele lelijke trappen te verkopen.
Petrolhead Tom schreef:Jij hebt toch een voorbeeldfunctie als leraar? Ik denk dat een stoot uitdelen op zo'n moment een goed voorbeeld is.Bram schreef:Daar gaat m'n bloed echt van koken zegAls ik dat als ik onderweg naar, of op m'n werk zie gebeuren, moet ik me serieus inhouden om zo'n sukkeltje niet een paar hele lelijke trappen te verkopen.
dan heeft ie nog wat 'geluk' misschien bij latere sollicitaties als ze alleen zijn Marcel naam chekken en niet de veel genoemde Kuba.Naam: Marcel Rooij
Bijnaam: Kuba Konicki
school zegt we konden er niks aan doen...terwijl er al lang en met veel over gesproken is, luister ook eens de video in de link waar de moeder via de radio spreekt, schijnbaar veel uit haar dochters klas.De Avondploeg belt moeder van het mishandelde meisje Woensdag kwam een filmpje online van de laffe mishandeling van een 15-jarig meisje. Hierin is te zien hoe een jongen een schoolmeisje van achteren keihard onderuit schopt. Het filmpje zorgde voor grote ophef in Nederland. ‘s Avonds kregen we een SMS van de moeder van het meisje, Jacqueline, die graag haar kant van het verhaal wilde vertellen bij De Avondploeg op Radio 538. Jacqueline vertelt dat ze al anderhalf jaar bezig is met de school, omdat haar dochter wordt gepest. ‘Ik heb maanden geleden al met jeugdzorg, leerkrachten en haar mentrix rond de tafel gezeten. We hebben duidelijke afspraken gemaakt en dan moet het zover komen. Ik heb de directeur gezegd dat ik hem hier verantwoordelijk voor houd. Dit gaat zeker nog een staartje krijgen.’ De moeder van het meisje vindt het positief dat het filmpje op internet is gekomen. ‘Mijn dochter moet dit verwerken. Alle steunbetuigingen die ze krijgt via de Facebook pagina geven haar zoveel kracht. Ik wil daar iedereen voor bedanken.’
Is dat de leraar maatschappijleer of zo? Jezus, wat een doetje...