Je draagt nu in je post precies aan waar "wij voor zijn", de mogelijkheid tot het shoppen bij een andere aanbieder (in eigenland). Jij nam ook niet genoegen met die inruil prijs bij Kalfsbeek, je ging naar iemand anders. Waarom dat niet op grotere schaal?tomgtr schreef:Kafsbeek zit in Schiedam. 1 keer geweest toen ik X3 voor vrouw kocht. Inruil op Smax lag iets van 7000 Euro lager dan Breeman. Nog een keer gebeld of dat echt wel klopte en hij hier niks aan kon doen. Nee hoor dat was het maximale. Ok, weg gegaan en nooit meer terug gekomen. Nu X5 en M4 in Amsterdam gekocht. Ja glazen paleis. Maar prima behandelt, prima inruil en makelijk zaken doen. Is net als Den Haag geen dealer overigens maar gewoon onderdeel van BMW Duitsland volgens mij.
Maar welk stuk heb ik gemist dan. Of hebben jij en Ilja een ander stuk van de discussie gemist?
Waarom laat je de ene dealer vallen voor een betere deal bij een ander, maar vind je het best dat 1 importeur die al deze dealers "in handen heeft" niet scherp (concurentie) word gehouden door een andere importeur met betere prijzen/service?