BMW 1 Serie M Coupé
- Riceaux
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ja JP, Nederlandse kentekens zijn duur. 

- RVV
Dat zwarte dakje ziet er goed uit!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
PS2 'slicks' eraf en P Zeros eromheen vanochtend. Topservice en leuke lui bij Autobandencentrum Leeuwarden en ook nog eens 'een band voordeliger' dan bij m'n dealer. terwijl Sander(eigenaar) zei 'We zijn niet de goedkoopste maar we verstaan ons vak plus service'. 100% mee eens! Bedankt voor de tip André.
'Pirelli is een wat 'te' hard band maar wel sportief hoor ' hoorde ik van Sander zojuist.
Ik zei dat de PS2 dat ook is en 'n ouwe PS2 is helemaal hard/kabaal en 'slecht':)
Conclusie(...) na 30km terugrijden.
Subjectief en nog 'n nieuwe band:
-stil
-nul trilling(had ik 'n tikkie bij 115/120 in 't stuur bij PS2) van 0-220(even kort gereden)
-harde band op dwarsrichels(maar zelfde als PS2 imho)
-wel iets 'soepeler' in stadscentrum qua verkeersheuvels. Zeg maar 95% van de PS2? Subjectief. Kan ook bandenspanning (2.4 voor en 2.5 achter begreep ik) zijn.
-stuurprecisie doet niks onder voor PS2
-grip tractie, te weinig me gereden nog
Maar hij gaat netjes 'n hoek om hoor lol.
Was 14,5 graad buitentemperatuur en droog asfalt dus regen geef ik nog wel eens een verslagje van.
Binnenkort Pagid geel remblokken rondom en SRF remvloeistof en de witte Messerschmitt Kampfjäger is weer klaar voor 't echte werk:)

Ja er staat 'P Zero' in 't wit op de zijkant. Eigenlijk hetzelfde als medium slicks in de F1:)
'Pirelli is een wat 'te' hard band maar wel sportief hoor ' hoorde ik van Sander zojuist.
Ik zei dat de PS2 dat ook is en 'n ouwe PS2 is helemaal hard/kabaal en 'slecht':)
Conclusie(...) na 30km terugrijden.

-stil
-nul trilling(had ik 'n tikkie bij 115/120 in 't stuur bij PS2) van 0-220(even kort gereden)
-harde band op dwarsrichels(maar zelfde als PS2 imho)
-wel iets 'soepeler' in stadscentrum qua verkeersheuvels. Zeg maar 95% van de PS2? Subjectief. Kan ook bandenspanning (2.4 voor en 2.5 achter begreep ik) zijn.
-stuurprecisie doet niks onder voor PS2
-grip tractie, te weinig me gereden nog

Was 14,5 graad buitentemperatuur en droog asfalt dus regen geef ik nog wel eens een verslagje van.
Binnenkort Pagid geel remblokken rondom en SRF remvloeistof en de witte Messerschmitt Kampfjäger is weer klaar voor 't echte werk:)
Ja er staat 'P Zero' in 't wit op de zijkant. Eigenlijk hetzelfde als medium slicks in de F1:)
- Sjoerd
Zwijntje staat mooi hoog op z'n poten Robin.
-
Ja was net terug van DakarSjoerd schreef:Zwijntje staat mooi hoog op z'n poten Robin.

-
Schuurpapier over die witte letters!
Ben benieuwd naar de langere termijn ervaringen.
Ik rij nu op Potenza S001's en die vind ik wat te hard eigenlijk.

Ben benieuwd naar de langere termijn ervaringen.
Ik rij nu op Potenza S001's en die vind ik wat te hard eigenlijk.
-
dat lees je binnenkort Erik:)
Heb ook wel S001s gehad maar dat waren RFTs en dat is in veel dingen niet vergelijkbaar, wel 'n snoeiharde wang(doh RFT) maar niet altijd even precies etc. In de Sportauto Reifentest 235/35 ZR19 kwam de Bridgestone er ook 'bedingt empfehlenswehrt' uit en de P zero, u raadt het al:)
In 'n dikke maand heb ik 4 verschillende merken banden onder m'n Schweinhund gehad. Van Mastersteel Winterplus 18 inch , via Achilles 'zomer'driftband(thanks Andre) ook 18 en de PS2 nu naar de P Zero.
Heb ook wel S001s gehad maar dat waren RFTs en dat is in veel dingen niet vergelijkbaar, wel 'n snoeiharde wang(doh RFT) maar niet altijd even precies etc. In de Sportauto Reifentest 235/35 ZR19 kwam de Bridgestone er ook 'bedingt empfehlenswehrt' uit en de P zero, u raadt het al:)
In 'n dikke maand heb ik 4 verschillende merken banden onder m'n Schweinhund gehad. Van Mastersteel Winterplus 18 inch , via Achilles 'zomer'driftband(thanks Andre) ook 18 en de PS2 nu naar de P Zero.
-
Ik zou de s001 ook niet nog een keer nemen.
- Joy
Die zitten ook op de 328i cabrio volgens mij? Veel te harde band naar mijn idee. Bij switch van winterbanden naar die S001 is het comfort meteen foetsie en zoekt de auto ineens ontzettend.
-
Klopt!Joy schreef:Die zitten ook op de 328i cabrio volgens mij? Veel te harde band naar mijn idee. Bij switch van winterbanden naar die S001 is het comfort meteen foetsie en zoekt de auto ineens ontzettend.
Op de BMW klopte ze overigens voor mijn gevoel iets meer.
Maar dat zal vast komen omdat ik toen nog nooit een PS3 band onder mijn auto had gehad.
Nu zo onder de golf ervaar ik het nog extremer dan onder de BMW, dus voor mij geen S001 meer.
- Joost
-
Km stand is wat hoger en wat kneukerig leder lijkt 't .
Dit vind ik wel 'n autootje voor Hielke. LPG tank erin:)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Is een import. Onderaan staat ook een andere prijs: 45k inclusief btw en bpm. Nee, als je dat dan toch al uit gaat geven ging ik ff met Romo om de tafel. 40kkm minder en zeker onberispelijk.
- Hielke
Moet ik anders even uitzoeken wat de issues met de techniek van de 1M zijn? Ben nu toch bezigRobin schreef:Km stand is wat hoger en wat kneukerig leder lijkt 't .

-
HPFP N54 en tractieproblemen.

- Joost
43,5K of 45K, dat maakt op zulke bedragen het verschil natuurlijk niet.
'Kneukerig' leer. Wat is dat? Nog nooit van gehoord
.
Net even gebeld, vond hem wel interssant. Maar is al verkocht helaas.
'Kneukerig' leer. Wat is dat? Nog nooit van gehoord

Net even gebeld, vond hem wel interssant. Maar is al verkocht helaas.
-
Leer op achterbank lijkt niet zostrak lijkt op de foto's, Joost.
Maar dat heeft deze zwarte parel ook:
http://www.debeier.nl/bmw/auto/BMW/1-Se ... C3%A9/9976" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar dat heeft deze zwarte parel ook:
http://www.debeier.nl/bmw/auto/BMW/1-Se ... C3%A9/9976" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Arthur schreef:Is een import. Onderaan staat ook een andere prijs: 45k inclusief btw en bpm. Nee, als je dat dan toch al uit gaat geven ging ik ff met Romo om de tafel. 40kkm minder en zeker onberispelijk.
Met dank, ik zou dat zelf ook doen........

Vandaag net de 60 K KM aangetikt.
Vraagprijs verlaagd naar €50.500,--
Net een telefoontje van dealer, er is een belangstellende, een liefhebber in het bezit van een Z1 en een Z8, dit weekend gaat ie naar de dealer voor inspectie en ik hoor nader.
Kortom; d`r is weer röring ..........
- WJ
Zal voor je duimen. Als ik de staats vanavond win kom ik hem van het weekend halen. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Klopt, maar wel verneukerig. De foto's en advertentie zouden mij doen besluiten om door te klikken. Als je dan toch bezig bent bel je Romo ff

Joost schreef:43,5K of 45K, dat maakt op zulke bedragen het verschil natuurlijk niet..
- Joost
Heb een auto in te ruilen dus particulier kopen is helaas (bij de meeste) geen optie.
Bovendien gaat de voorkeur uit naar een BTW auto, en dat was dit.
Bovendien gaat de voorkeur uit naar een BTW auto, en dat was dit.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wellicht zet ik hem alsnog in consignatie, in dat geval kan je bij mijn dealer inruilen mogelijkerwijs......Joost schreef:Heb een auto in te ruilen dus particulier kopen is helaas (bij de meeste) geen optie.

- Joost
Zal dit draadje in de gaten houden.
Waarschijnlijk zal de prijs dan ook een stuk stijgen en dan vergelijkbaar zijn met de prijs van de 1M die nu bij de Beier te koop staat.
Waarschijnlijk zal de prijs dan ook een stuk stijgen en dan vergelijkbaar zijn met de prijs van de 1M die nu bij de Beier te koop staat.
- romo
Dat denk ik niet, want de prijs bepaal ik, daarvan krijgt de dealer dan een %Joost schreef:Zal dit draadje in de gaten houden.
Daarbij is, hoe mooi de kar in Heerenveen ook, de prijs wel van de pot gerukt IMHO.......
- GTRene
nice om ook een Z1 en Z8 te hebben, leuke wagens.