Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 24 mei 2014, 14:21

Wij geven 100% service, weten waar we 't over hebben, geven heel(té?) vaak wat weg(gratis dus) understatement (!!!!) etc etc. Gunfactor inderdaad. Maar daar let 'n deel van de consument niet op/geeft er geen moer om. Diezelfde consument 'gun' ik dat het (grotere) bedrijf waar ze werken eens een reorganisatie meemaakt met verregaande gevolgen voor die persoon. Alles is gelinked aanelkaar. Alles.

:coffee:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 24 mei 2014, 14:32

Zelfde voor wat betreft m'n Omega, die had ik toch aardig wat goedkoper kunnen verkrijgen via chrono24. Gewoon de juwelier hier in de stad gegund.

Maar wat je zegt Robin, mensen verwachten 100% service, maar dat mag niets kosten. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen wat mij betreft.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 mei 2014, 10:06

oorlog in NL....;-)

Afbeelding

:bag:
Zeggen wij niet. Zeggen zij. De Garioïde Kinderfeestslopers. Het staat er echt: WAR. Met een bloedtraan uit een negeroog. Dit begint heel militant te worden, met deze (beeld)taal. Wij zijn geen natie in oorlog, maar we zijn wel ernstig in de WAR als we dit soort haathitsers onder het mom van antiracisme een vrolijke traditie kapot laten maken met zulke retoriek
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... niets.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 27 mei 2014, 10:15

ook zoiets waar NL al vele jaren wat aan kon doen, nou goed ze houden af en toe kenteken controles op snelwegen e.d. maar zo te zien (was gister ook op TV) en te horen kan er nog veel meer aan worden gedaan en krijgen ze het op een dienblaadje aan geboden.

Dit is alleen van een klein deel in Amsterdam>
'Veel auto's in Amsterdam ontduiken belasting'
In Amsterdam rijdt een groot aantal auto’s rond met kentekens die niet geregistreerd staan.
'Veel auto's in Amsterdam ontduiken belasting'
Dat meldt RTL Nieuws maandag.
De bestuurders van de auto’s ontduiken belastingen, betalen niet voor flitsboetes en zijn onvindbaar.
Een groep juristen en ambtenaren, onder leiding van voormalig politiechef Bernard Welten, deed een proef met kentekens die door speciale scanauto’s van Cition werden geregistreerd. De scanauto’s controleerden of de bestuurders van de auto’s betaald hadden voor parkeren, en kwamen er zo achter dat veel auto’s werden gecontroleerd die eigenlijk geregistreerd stonden als gesloopt of geëxporteerd.
Volgens een betrokkene bij het experiment betreft het tientallen auto's in één maand. Ook kentekens van gestolen voertuigen worden op deze manier ontdekt, ongeveer tachtig auto's per maand.
dat is best veel alleen al daar waar ze controleren...en ook veel gestolen auto's , ipv dat er dan meteen een linkje daarvan naar de politie gaat en die meteen z'n werk gaat doen wordt/werd er niks mee gedaan :shock:

http://www.nu.nl/binnenland/3786279/vee ... sting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

martll

Bericht door martll » 27 mei 2014, 12:09

Is relatief natuurlijk., hoeveel auto's hebben ze gecontroleerd?

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 27 mei 2014, 15:15

Achja, nog wat vuur op de korenmolen van de anti-autoliefhebbers :tooth: Weten we tenminste zeker dat er nog meer maatregelen komen.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 mei 2014, 18:34

omgekeerde Discriminatie?
In de Eindhovense wijk Gestel is opschudding ontstaan om de bouw van veertien appartementen. Op het eerste gezicht had de buurt totaal geen moeite met de bouw ervan, totdat duidelijk werd dat de woningen alleen bedoeld zijn voor Turkse ouderen uit de buurt. Dat is discriminatie, vinden de Nederlanders in de multiculturele wijk.
verhaal met video en reacties zie>

http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... encomplex/" onclick="window.open(this.href);return false;

350 Z

Bericht door 350 Z » 27 mei 2014, 22:31

Zou Arrogander Pechthold nu ook voorop staan te schreeuwen dat dit racisme is ?

ErikS

Bericht door ErikS » 28 mei 2014, 15:42

Rene, hier moet je zijn.

Hier mag je negatief doen! :tooth:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 mei 2014, 17:26

die van die auto was niet negatief, immers jongeren en rijbewijsloze mensen konden er vreugde uithalen, dacht laat ik het daarom daar posten :mrgreen:

dat het niet de bedoeling van de staat was om een gewone auto met die simpele ingrepen om te bouwen en zo vele regels te omzeilen en of premies te ontduiken is weer een ander verhaal ;-)

eneuh, ik ben niet zo negatief, ben meer een realist, maar post ze oook om andere zaken in het 'zonnetje' te zetten, ik kan ook de oogkleppen op doen maar das me niks (lees kan ik moeilijk ;-))

meeste is immers de ver van men bed show. :ongeveer als:
maar dat wil niet zeggen dat het zich niet afspeelt ergens.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 29 mei 2014, 10:34

Dit zijn toch ook berichten waar je tenen krom van gaan staan? 2 ton omzet, legaal of illegaal, is ineens inkomen? Dat zo'n politiechef zoiets roept is natuurlijk dom maar dat een journalist het klakkeloos overneemt is helemaal triest. Maarja Televaag. Nuff said.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2267 ... om___.html

Edit: ik zie dat nu.nl het ook gewoon overneemt. Het veroordeeld worden tot het terugbetalen van 16 miljoen euro, wat gelijk zou staan aan 200k verdiensten per week, is natuurlijk compleet iets anders dan je omzet. :zwijntje:

http://www.nu.nl/binnenland/3788653/top ... -week.html

tomgtr

Bericht door tomgtr » 29 mei 2014, 10:42

Petrolhead Tom schreef:Dit zijn toch ook berichten waar je tenen krom van gaan staan? 2 ton omzet, legaal of illegaal, is ineens inkomen? Dat zo'n politiechef zoiets roept is natuurlijk dom maar dat een journalist het klakkeloos overneemt is helemaal triest. Maarja Televaag. Nuff said.

Edit: ik zie dat nu.nl het ook gewoon overneemt. Het veroordeeld worden tot het terugbetalen van 16 miljoen euro, wat gelijk zou staan aan 200k verdiensten per week, is natuurlijk compleet iets anders dan je omzet. :zwijntje:

Wat me meer verbaast is dat als iemand nog 16M moet terug betalen hij gewoon vrij rond loopt?

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 29 mei 2014, 10:44

tomgtr schreef:
Petrolhead Tom schreef:Dit zijn toch ook berichten waar je tenen krom van gaan staan? 2 ton omzet, legaal of illegaal, is ineens inkomen? Dat zo'n politiechef zoiets roept is natuurlijk dom maar dat een journalist het klakkeloos overneemt is helemaal triest. Maarja Televaag. Nuff said.

Wat me meer verbaast is dat als iemand nog 16M moet terug betalen hij gewoon vrij rond loopt?
Nouja inmiddels is dat opgelost natuurlijk maar dat verbaasde mij inderdaad ook. In het verleden heb ik cliënten gehad die voor een paar openstaande verkeersboetes midden in de nacht van hun bed gelicht werden en dit soort figuren kan gewoon vrij rond lopen. Bizar.

WJ

Bericht door WJ » 29 mei 2014, 13:33

Maar maar maar, ze hadden natuurlijk al lang beslag gelegd op zijn uitkering, dus er werd vast wel langzaam terug betaald. :mrgreen:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 29 mei 2014, 15:00

Qua klustarief ben ik heel scherp...

Toch maar eens fake account aangemaakt op MP om een drietal vergelijkbare klussen te plaatsen die ik ook verricht, om te zien hoe anderen de tarieven rekenen. In de reacties kom ik hele acceptabele prijzen tegen, maar ook tarieven van € 15,- / uur. Opmerkelijk van diegenen die ook reageren op klussen waar ik ook op reageer. Opvallend is dat er geen KvK of bedrijfsvoering bij staat...

M'n parttime medewerker kost mij nog meer en dan de afschrijving machines, website, verzekeringen etc etc. :(

dvh

Bericht door dvh » 29 mei 2014, 21:50

Petrolhead Tom schreef:
tomgtr schreef:

Nouja inmiddels is dat opgelost natuurlijk maar dat verbaasde mij inderdaad ook. In het verleden heb ik cliënten gehad die voor een paar openstaande verkeersboetes midden in de nacht van hun bed gelicht werden en dit soort figuren kan gewoon vrij rond lopen. Bizar.
Dat is niet zo heel bizar. Daar zijn meerdere redenen voor te bedenken.
Vaak laten ze je o.a. rondlopen om zo meer verdachten te pakken te krijgen. Gesprekken af te luisteren. Onderzoek te doen naar een grotere zaak achter ( of voor ) Martha. Pak je zo iemand op dan schopt dat wellicht een grotere zaak in de war.

En daarbij. Dit soort mensen zijn geen flauwe ventjes. Die weten de hoofdcommissaris en de advocaat van de tegenpartij ook bij voor- en achternaam te noemen. Die mensen hebben ook een gezin waar ze aan denken.. Dat zijn simpelweg menselijke angsten die mee blijven spelen. Ondanks je beroep. Het is niet zo dat een persoon als Martha je niks aan kan doen vanuit de gevangenis zeg maar :-) Daar hou je toch rekening mee..

En op deze manier levert ie justitie ook wat meer geld op natuurlijk... :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 mei 2014, 08:09

Ja ditzelfde viel mij gisteren in het nieuws ook al op. 2ton per week verdienen en dan opeens omzetten, Zijn 2 verschillende dingen, ambtenaar die je d'r bent. :tooth:

Verder wat hierboven dvh zegt. Dangerous Liasons. Het is net als in de series en films:)

Jammergenoeg...

En If you had this , you had the best childhood ever, ofzo:)

:coffee:

GTRene

Bericht door GTRene » 03 jun 2014, 09:54

Nieuwsuur liet gisteren een initiatiefnemer van een petitie tegen de benoeming van Guido van Woerkom als Nationale Ombudsman aan het woord. Het was niemand minder dan PvdA'er Mohamed Azaf, een student die stond te juichen bij de dood van Theo van Gogh. Het is veelzeggend dat Nieuwsuur zulke belangrijke informatie niet vermeldt. Alles om de kritiek op Van Woerkom flink op te kloppen.
bron: en ook de video met die voorbeeldige medelander hieronder>

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... woerkom-op" onclick="window.open(this.href);return false;

350 Z

Bericht door 350 Z » 03 jun 2014, 10:05

Tja publieke omroep, dan weet je al genoeg.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 jun 2014, 13:26

Criticus ombudsman was radicale moslim
Afbeelding

Ik snap niet dat zo'n figuur als die Mohamed Azahaf in een NL partij kan zitten, dat soort lieden zijn slecht voor NL
bovendien deed Woerkom niks verkeerd aan die destijds juiste/normale uitspraak, alwaar hij zich destijds ook nog eens verontschuldigde en de Marokaanse gesubsidieerde clubjes zich tevreden mee stelden, om vervolgens 4 jaar oid later ff lekker dwars te zitten en zich te bemoeien met NL zaken.
Het blijkt, dat de initiatiefnemer van de actie tegen Guido van Woerkom een verleden heeft als radicaal moslim. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Azahaf was vroeger een radicale moslim en zou zich onder meer vlak na de moord op Theo van Gogh jubelend hebben uitgelaten:

"Joepie wat ben ik vrolijk vandaag, zo vrolijk, oh zo vrolijk ben ik nog nooit geweest. Hoy hoy joepieeeee 1 weg nog twee te gaan."

Met die 'nog twee te gaan' doelde hij vermoedelijk op Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali. En niet alleen over de moord op Van Gogh was deze 'voorbeeldmoslim' vrolijk. In andere teksten noemde hij Osama Bin Laden een voorbeeld voor alle moslims en de VS een vijand van de islam die vernietigd moet worden.

Heeft u ook zo schoon genoeg van dit soort moslimgezeik? Azahaf, die steeds heeft geleefd van Nederlands belastinggeld (hij was medewerker van Fatima Elatik, ook al zo'n belastinggeld-opmaker uit Amsterdam-Oost), meent zich nu te moeten moeien met een zaak die hem geen bal aangaat. Het schijnt dat hij inmiddels heeft gebroken met zijn moslim radicalisme. Gelooft u het? Het wordt echt tijd, dat we dit soort praatjesmakers duidelijk te verstaan geven dat we hier niet van gediend zijn in dit land.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... ale-moslim" onclick="window.open(this.href);return false;

RVV

Bericht door RVV » 03 jun 2014, 13:34

Robin schreef:Erik, dit is in gang gezet door programma's als Koning Klant, Kassa, Radar etc. Met Marcel van Dam voorop. De bolsjewiek die de 'nietsvermoedende 'consument wel eens klaar ging stomen voor die keiharde 'bedriegelijke' oplichters wereld van 't 'grote geld' (in de detialhandel etc).

Daaraan hangt dus weer 'links' en PvdA. Hoofdschuldigen in dit verhaal. Ze komen er nog achter wat ze kapotmaken....

Let wel, ik ben zelf ook consument, jij ook. doh.

Mooi gezegd Robin :thumbup:

dvh

Bericht door dvh » 03 jun 2014, 19:09

Is Luco nog actief geweest op het forum vandaag ??........

http://www.altenadigitaal.nl/?p=1424" onclick="window.open(this.href);return false;

:tooth: :bag:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 03 jun 2014, 19:21

:mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 03 jun 2014, 19:29

:mrgreen:

Elmar

Bericht door Elmar » 03 jun 2014, 21:38

GTRene schreef:
Criticus ombudsman was radicale moslim
Afbeelding

Ik snap niet dat zo'n figuur als die Mohamed Azahaf in een NL partij kan zitten, dat soort lieden zijn slecht voor NL
bovendien deed Woerkom niks verkeerd aan die destijds juiste/normale uitspraak, alwaar hij zich destijds ook nog eens verontschuldigde en de Marokaanse gesubsidieerde clubjes zich tevreden mee stelden, om vervolgens 4 jaar oid later ff lekker dwars te zitten en zich te bemoeien met NL zaken.
Het blijkt, dat de initiatiefnemer van de actie tegen Guido van Woerkom een verleden heeft als radicaal moslim. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Azahaf was vroeger een radicale moslim en zou zich onder meer vlak na de moord op Theo van Gogh jubelend hebben uitgelaten:

"Joepie wat ben ik vrolijk vandaag, zo vrolijk, oh zo vrolijk ben ik nog nooit geweest. Hoy hoy joepieeeee 1 weg nog twee te gaan."

Met die 'nog twee te gaan' doelde hij vermoedelijk op Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali. En niet alleen over de moord op Van Gogh was deze 'voorbeeldmoslim' vrolijk. In andere teksten noemde hij Osama Bin Laden een voorbeeld voor alle moslims en de VS een vijand van de islam die vernietigd moet worden.

Heeft u ook zo schoon genoeg van dit soort moslimgezeik? Azahaf, die steeds heeft geleefd van Nederlands belastinggeld (hij was medewerker van Fatima Elatik, ook al zo'n belastinggeld-opmaker uit Amsterdam-Oost), meent zich nu te moeten moeien met een zaak die hem geen bal aangaat. Het schijnt dat hij inmiddels heeft gebroken met zijn moslim radicalisme. Gelooft u het? Het wordt echt tijd, dat we dit soort praatjesmakers duidelijk te verstaan geven dat we hier niet van gediend zijn in dit land.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... ale-moslim" onclick="window.open(this.href);return false;
Had je hem en al die andere "Woerkom bezwaarder" ook gehoord als Rob Oudkerk was voorgedragen?????

Plaats reactie