Plaats ook gelijk even naam en adres bij het filmpje

Precies, waar kunnen we haar ophalen?!Downforce Hans schreef:ja fijn, met kenteken en al..............
Plaats ook gelijk even naam en adres bij het filmpje![]()
Wat denk je dat ik bedoel dan,met je "bullshit" ?Steven Nauta schreef:Bij een dergelijk evenement kan je dat verwachten.. beetje BS imho, dan moet je daar maar niet komen met dat ding.
Volgens mij is het kenteken ook zichtbaar op het filmpje dat de eigenaar zelf plaatst??Downforce Hans schreef:ja fijn, met kenteken en al..............
GijsGijs. schreef:Volgens mij is het kenteken ook zichtbaar op het filmpje dat de eigenaar zelf plaatst??Downforce Hans schreef:ja fijn, met kenteken en al..............
En sinds wanneer staan kentekens op naam van de eigenaar in Nederland??
Hoe wil men nou ook maar iets over de eigenaar te weten te komen via dit filmpje? Als je op straat rijdt ziet men je kenteken ook toch? Moet men met een mooie auto nooit rijden met die auto?
Sorry, die kant had ik niet aan gedacht. Heb je gelijk in, maar persoonlijk denk ik dat ze aan hand van zo´n filmpje weinig kunnen, maar ik snap nu wat je bedoelt.Downforce Hans schreef:GijsGijs. schreef:Volgens mij is het kenteken ook zichtbaar op het filmpje dat de eigenaar zelf plaatst??Downforce Hans schreef:ja fijn, met kenteken en al..............
Hoe wil men nou ook maar iets over de eigenaar te weten te komen via dit filmpje? Als je op straat rijdt ziet men je kenteken ook toch? Moet men met een mooie auto nooit rijden met die auto?
Denk eens even verder na......
Naar mijn idee heb jij dat filmpje gemaakt en op you tube gezet, of niet?
Als je goed luister gaat hij er met een noodvaart vandoor en schakelt hij ruimschoots naar zijn 4 waar op een smalle weg waar net een paar mensen aan komen fietsen.
Hoe hard denk je dat hij daar boven de geldende snelheid zit.
Welke instantie kan er wel achter de eigenaar van die auto komen als het kenteken bekend is ( ze hebben meestal een pet op tijdens het werk).
In deze tijd dat ze zogenaamde "verkeershufters" het moeilijk willen maken en het anonieme bellen om mensen aan te geven, wil je helemaal niet dat je kenteken op een filmpje staat.
Politie kijkt ook mee op auto forums en misschien dat ze er niks mee kunnen, maar ik zou niet door oom agent gebeld willen worden naar aanleiding van een filmpje.
Maar dat is mijn bescheiden mening...........
+1!Metchu schreef:maar wat een heerlijke wagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:banaan:Tom Westendorp schreef:+1!Metchu schreef:maar wat een heerlijke wagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij meer het risico van de bestuurder zelf. Er staan daar ongeveer 50 camera's. Dan kan je verwachten dat het op de net komt. Uiteindelijk bepaald de bestuurder of hij wel of geen gas geeft en wat de consequenties daar van kunnen zijn.Downforce Hans schreef:GijsGijs. schreef:Volgens mij is het kenteken ook zichtbaar op het filmpje dat de eigenaar zelf plaatst??Downforce Hans schreef:ja fijn, met kenteken en al..............
Denk eens even verder na......
Naar mijn idee heb jij dat filmpje gemaakt en op you tube gezet, of niet?
Als je goed luister gaat hij er met een noodvaart vandoor en schakelt hij ruimschoots naar zijn 4 waar op een smalle weg waar net een paar mensen aan komen fietsen.
Hoe hard denk je dat hij daar boven de geldende snelheid zit.
Welke instantie kan er wel achter de eigenaar van die auto komen als het kenteken bekend is ( ze hebben meestal een pet op tijdens het werk).
In deze tijd dat ze zogenaamde "verkeershufters" het moeilijk willen maken en het anonieme bellen om mensen aan te geven, wil je helemaal niet dat je kenteken op een filmpje staat.
Politie kijkt ook mee op auto forums en misschien dat ze er niks mee kunnen, maar ik zou niet door oom agent gebeld willen worden naar aanleiding van een filmpje.
Maar dat is mijn bescheiden mening...........
Dit filmpje is pas 2 dagen oudDownforce Hans schreef:Volgens mij is dit filmpje al een keer gepost..........
Ik heb het filmpje ff verder gekeken en je hebt inderdaad gelijk, ik heb een ander filmpje gezien.Haipeng schreef:Het klopt dat er veel filmpjes zijn gemaakt van deze Nissan GT-R, maar in deze video zitten de AMS downpipes onder met sportcat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten