Nee, Brussel

Nee, Brussel
Mag ik vragen waarom je voor de diesel variant gekozen hebt? Je moet toch wel vlot 40.000 km per jaar of meer wegtikken om dat nu rendabel te maken?
Ik denk dat deze motor gewoon heel erg goed bij de auto past, hij is lekker krachtig bij lage toeren en verbruikt niet veel brandstof. Kan me voorstellen dat je met een V8 benzine constant staat te tanken. Heb niet gekeken welke combinatie het meest voordelig was, in zo'n auto als daily moet gewoon een diesel wat mij betreft..
Uiteindelijk kwam er een liter/100 km bij, richting de 120.000 km.
Regio Amsterdam
Dat is met iedere auto het geval. Het is niet voor niks noodloop.WillemBoer schreef: 19 apr 2022, 19:22 Als dat ding om wat voor reden dan ook in noodloop gaat wordt het een gevaar op de weg (zo traag)
Lees jij niet iets te veel Nu.nl en ga je dat soort berichten gelovenD.G. schreef: 17 apr 2022, 23:08 Mag ik vragen waarom je voor de diesel variant gekozen hebt? Je moet toch wel vlot 40.000 km per jaar of meer wegtikken om dat nu rendabel te maken?
Nog steeds? Prijsverschil hier in dorp is 2 tot max 10 cent per liter nog maar tussen benz en diesel (wat eerder 30-40cent was)Paskal schreef: 20 apr 2022, 15:06Lees jij niet iets te veel Nu.nl en ga je dat soort berichten gelovenD.G. schreef: 17 apr 2022, 23:08 Mag ik vragen waarom je voor de diesel variant gekozen hebt? Je moet toch wel vlot 40.000 km per jaar of meer wegtikken om dat nu rendabel te maken?? Kijkend naar mijn X5 ben ik boven de 15.000km al goedkoper uit met diesel dan benzine.
@Hitz: zeer fraaie S-klasse![]()
Uitgaande van de prijzen hier in het dorp (zowel qua diesel als benzine niet duur) en kijkend naar een vergelijkbare benzine X5 qua brandstof en MRB (onderhoud en afschrijving even terzijde schuivende) kom je op het volgende uit:Martijn_bmw schreef: 20 apr 2022, 15:35Nog steeds? Prijsverschil hier in dorp is 2 tot max 10 cent per liter nog maar tussen benz en diesel (wat eerder 30-40cent was)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Erik en 5 gasten