Mag ik een doekje?

Ding is nieuw hè. Het is opzich wel geld, maar ding heeft alles wel; Veloce, goed diff (Q2), panodrama, zwarte hemel, alle essentiële opties. Wat doet een vergelijkbare 330i (die ook nog 35 pk minder heeft)?
In de 145/146 tijd had je ook de Junior uitvoering, was toen een 'gewone' 1.4 TS of 1.6 TS (correct me if i'm wrong), met speciale LMV, de QV skirts, speciaal interieur en nog wat opsmuk, voor relatief weinig meerprijs. Was vrij populair, vooral in NL zag je echt veel Junior's toen. Leuk.
Hoho, maar 22pk minder hèEeuwe schreef: 15 jan 2022, 18:49Ding is nieuw hè. Het is opzich wel geld, maar ding heeft alles wel; Veloce, goed diff (Q2), panodrama, zwarte hemel, alle essentiële opties. Wat doet een vergelijkbare 330i (die ook nog 35 pk minder heeft)?
Persoonlijk was dit precies zoals ik 'm ook zou willen hebben (maar dan met 'n 50k op de klok om de eerste 25-30k afschrijving niet te hoeven pakken). Verde Visconti met cognac interieur en gele klauwen mag ook, misschien nog wel liever![]()
Ja de Junior uitvoeringen waren er altijd wel, maar het gaat natuurlijk hierom:Eeuwe schreef: 15 jan 2022, 18:51In de 145/146 tijd had je ook de Junior uitvoering, was toen een 'gewone' 1.4 TS of 1.6 TS (correct me if i'm wrong), met speciale LMV, de QV skirts, speciaal interieur en nog wat opsmuk, voor relatief weinig meerprijs. Was vrij populair, vooral in NL zag je echt veel Junior's toen. Leuk.
Verrast me vooral dat het kennelijk vermeldingswaardig isEeuwe schreef: 15 jan 2022, 19:11 https://www.autoweek.nl/reviews/artikel ... uper-2016/
Kwam deze review tegen. Beetje wollig en wazig geschreven, maar inhoudelijk liegt het er niet om; van nieuw tot 185.000 km gereden ZONDER PROBLEMEN. Het verrast mij niet, maar een grote groep DF'ers die nog in 1989 leven denk ik wel![]()
Dit soort berichten wil ik niet lezen in mijn zoektocht naar een giulia QFabian schreef: 16 jan 2022, 09:16 We hebben er recent 1 verkocht… in 5000km al 11k verder…ex btw…..die stond op 155.000km. Een diesel wel overigens. Volledig dealer onderhouden en keurig netjes bereden.
Nieuwe gebruikte motor (distributiespanner eigen leven gaan leiden), automaatbak defect, ABS pomp defect. Katsjong![]()
Niet bestFabian schreef: 16 jan 2022, 09:16 We hebben er recent 1 verkocht… in 5000km al 11k verder…ex btw…..die stond op 155.000km. Een diesel wel overigens. Volledig dealer onderhouden en keurig netjes bereden.
Nieuwe gebruikte motor (distributiespanner eigen leven gaan leiden), automaatbak defect, ABS pomp defect. Katsjong![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten