
Ford Focus MK3 Zetec S - jaartje verder
-
- Berichten: 4546
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: E39 525D en 130i ----> in de verkoop
Ai ai daar is niet veel mis mee 

-
- Berichten: 865
- Lid geworden op: 30 jan 2013, 21:12
- Auto: M3 F80
Re: E39 525D en 130i ----> in de verkoop
Ziet eruit als een net exemplaar. Succes met de verkoop
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E39 525D en 130i ----> in de verkoop
Ook te vinden in de het verkoop topic.
Hierbij te koop mijn 130i van bouwjaar 2007.
Als BMW liefhebber heb ik altijd al een 130i willen bezitten en in januari 2019 ben ik de gelukkige eigenaar geworden van dit fraaie exemplaar. Hij is precies zoals je hem wil. Zwart, M pakket, 18inch en de juiste opties. Ik kocht de auto met 197.000km en in mijn eigendom heb ik al het onderhoud laten uitvoeren om hem in topconditie te brengen. Voor mij is de auto altijd goed onderhouden en de onderhoudsboekjes zijn aanwezig en ingevuld.
De auto kenmerkt zich door de fantastisch motor welke zich heel soepel laat rijden en onderin veel kracht heeft. Maar bij hogere toerentallen komt de beer pas echt los en de bijnaam baby M is zeker van toepassing. Het concept dikke 6 cilinder in de dynamische 1 serie maakt het een fantastische rijmachine en tovert altijd een glimlach op het gezicht. Je mag wel stellen dat ze zo tegenwoordig niet meer gemaakt. Deze 130i is van voor de facelift wat inhoud dat de motor over 265 ipv 258 pk beschikt en nog een hydraulisch stuurbekrachtigingssysteem heeft. Hierdoor stuurt dit type net iets prettiger en meer communicatief.
Wij hebben de auto altijd als 2de auto gebruikt naast onze 5 serie. Nu zowel ik als mijn vrouw in 2020 veel meer kilometers maken hebben we besloten de 130i te verkopen.
De auto is netjes maar ook gewoon 12 jaar oud. Verwacht dus niet een auto zonder enkel krasje of deukje. Voor €10.500 mag hij van eigenaar wisselen.
Onderhoud of vervangen in 2019
- Olie Castrol EDGE 5W-30 en filter
- Remslangen voor
- Remschijven en blokken voor (powerdics)
- Bougies
- Pollenfilter
- APK augustus 2019
- Stadslicht
Hieronder de optielijst.
VIN WBAUF91010PS81426
Prod. Date 2006-11-21 (2007 op kenteken)
Type 130I (EUR)
Series E87 (1 Series)
Body Type SH
Steering Left Hand Drive
Engine N52
Displacement 3.00
Power 195kw / 265hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery STOFFSENSATEC FLASHPOINTSCHWARZ (GCSW)
Editions And Packages
P337A M Sports Package
S704A M Sports Suspension
S710A M Leather Steering Wheel
S715A M Aerodynamics Package
P7AYA Comfort Sport Package M
S339A ShadowLine
Comfort And Interior Equipment
S420A Sun Protection Glazing
S423A Floor Mats Velours
S428A Warning Triangle And First Aid Kit
S431A Interior Mirror With Automaticdip
S473A Armrest Front
S481A Sports Seat
S493A Storage Compartment Package
S494A Seat Heating Driverpassenger
S4MGA Int Mouldings Aluminium Glaciersilver
S411A Window Liftselectricfrontrear
Multimedia
S606A Navigation System Business
Driver Assistance And Lightning
S502A Headlight Cleaning System
S507A Park Distance Control PDC Rear
S521A Rain Sensor
S522A Xenon Light
S534A Automatic Air Conditioning
S540A Cruise Control
S563A Light Package
S5DCA Rearseat Headrests Folding
S520A Fog Lights
S548A Kilometercalibrated Speedometer
Wheels And Drive
S249A Multifunction F Steering Wheel
S2MHA BMW Alloy Wheel M Double Spoke 208
Environment And Safety
S818A Battery Master Switch
S863A Retailer Directory Europe
S879A Onboard Vehicle Literature German
S8SPA Control Unit COP
S321A Exterior Parts In Vehicle Color
S851A Language Version German
Individual Equipment
S775A Headlining Anthracite
Other Equipment
S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles
L801A National Version Germany
S9AAA Outer Skin Protection
Ik krijg helaas sommige foto's niet recht gezet.


























Hierbij te koop mijn 130i van bouwjaar 2007.
Als BMW liefhebber heb ik altijd al een 130i willen bezitten en in januari 2019 ben ik de gelukkige eigenaar geworden van dit fraaie exemplaar. Hij is precies zoals je hem wil. Zwart, M pakket, 18inch en de juiste opties. Ik kocht de auto met 197.000km en in mijn eigendom heb ik al het onderhoud laten uitvoeren om hem in topconditie te brengen. Voor mij is de auto altijd goed onderhouden en de onderhoudsboekjes zijn aanwezig en ingevuld.
De auto kenmerkt zich door de fantastisch motor welke zich heel soepel laat rijden en onderin veel kracht heeft. Maar bij hogere toerentallen komt de beer pas echt los en de bijnaam baby M is zeker van toepassing. Het concept dikke 6 cilinder in de dynamische 1 serie maakt het een fantastische rijmachine en tovert altijd een glimlach op het gezicht. Je mag wel stellen dat ze zo tegenwoordig niet meer gemaakt. Deze 130i is van voor de facelift wat inhoud dat de motor over 265 ipv 258 pk beschikt en nog een hydraulisch stuurbekrachtigingssysteem heeft. Hierdoor stuurt dit type net iets prettiger en meer communicatief.
Wij hebben de auto altijd als 2de auto gebruikt naast onze 5 serie. Nu zowel ik als mijn vrouw in 2020 veel meer kilometers maken hebben we besloten de 130i te verkopen.
De auto is netjes maar ook gewoon 12 jaar oud. Verwacht dus niet een auto zonder enkel krasje of deukje. Voor €10.500 mag hij van eigenaar wisselen.
Onderhoud of vervangen in 2019
- Olie Castrol EDGE 5W-30 en filter
- Remslangen voor
- Remschijven en blokken voor (powerdics)
- Bougies
- Pollenfilter
- APK augustus 2019
- Stadslicht
Hieronder de optielijst.
VIN WBAUF91010PS81426
Prod. Date 2006-11-21 (2007 op kenteken)
Type 130I (EUR)
Series E87 (1 Series)
Body Type SH
Steering Left Hand Drive
Engine N52
Displacement 3.00
Power 195kw / 265hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery STOFFSENSATEC FLASHPOINTSCHWARZ (GCSW)
Editions And Packages
P337A M Sports Package
S704A M Sports Suspension
S710A M Leather Steering Wheel
S715A M Aerodynamics Package
P7AYA Comfort Sport Package M
S339A ShadowLine
Comfort And Interior Equipment
S420A Sun Protection Glazing
S423A Floor Mats Velours
S428A Warning Triangle And First Aid Kit
S431A Interior Mirror With Automaticdip
S473A Armrest Front
S481A Sports Seat
S493A Storage Compartment Package
S494A Seat Heating Driverpassenger
S4MGA Int Mouldings Aluminium Glaciersilver
S411A Window Liftselectricfrontrear
Multimedia
S606A Navigation System Business
Driver Assistance And Lightning
S502A Headlight Cleaning System
S507A Park Distance Control PDC Rear
S521A Rain Sensor
S522A Xenon Light
S534A Automatic Air Conditioning
S540A Cruise Control
S563A Light Package
S5DCA Rearseat Headrests Folding
S520A Fog Lights
S548A Kilometercalibrated Speedometer
Wheels And Drive
S249A Multifunction F Steering Wheel
S2MHA BMW Alloy Wheel M Double Spoke 208
Environment And Safety
S818A Battery Master Switch
S863A Retailer Directory Europe
S879A Onboard Vehicle Literature German
S8SPA Control Unit COP
S321A Exterior Parts In Vehicle Color
S851A Language Version German
Individual Equipment
S775A Headlining Anthracite
Other Equipment
S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles
L801A National Version Germany
S9AAA Outer Skin Protection
Ik krijg helaas sommige foto's niet recht gezet.


























-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 08 sep 2013, 16:59
Re: E39 525D en 130i ----> in de verkoop
Dat was een fijne auto!
Heb deze toentertijd ingevoerd en afgezien van andere velgen ziet ie er nog net zo strak uit als toen.
Historie en kmstand kloppen dus denk dat je hier als koper veel plezier aan gaat beleven!
Heb deze toentertijd ingevoerd en afgezien van andere velgen ziet ie er nog net zo strak uit als toen.
Historie en kmstand kloppen dus denk dat je hier als koper veel plezier aan gaat beleven!
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E39 525D en 130i ----> in de verkoop
Leuk om hier van de vorige eigenaar te horen. Dan is de 130i dus altijd in de DF familie geweest. Zou leuk zijn als een forumlid de volgende eigenaar zou worden.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E39 525D en 130i ----> in de verkoop
De 130i heef het nest verlaten. Afgelopen vrijdag is hij ingeruild op een e46 330ci welke ook op dit forum werd aangeboden. De eigenaar benaderde mij dat hij interesse had in de 130i maar zijn huidige 330ci nog wel moest verkopen. Hij was duidelijk liefhebber en een rondje rijden mag altijd. Hij stuurde wat info over de 330ci en die zag er toch wel echt heel fraai uit. De opvolger moest een youngtimer zijn dus aan die voorwaarde voldeed die maar ik had niet echt het idee om hem in te ruilen aangezien ik zo inschatte dat mijn vrouw de 330ci niet echt wat zou vinden.
Na een middagje sturen in beide auto’s elkaar een hand gegeven zonder intentie om te ruilen. Later stel ik bij mijn vrouw de ruil voor en laat een aantal foto´s zien van de 330ci. O, best een mooie auto zei ze. Je voelt het al, later de eigenaar gecontacteerd en na wat onderhandelingen de auto dus gewisseld. Nu een paar dagen voor de deur het is toch wel weer een jongensdroom die uitkomt. Als dertiger droomde ik destijds van het eigendom van de 330ci. Dikke specs voor die tijd en onwijs mooi natuurlijk. En nu staat er gewoon een voor de deur.
Voordat ik het verder over de 330ci ga hebben wil ik nog even een waardige slotconclusie van de 130i delen. Na een wat stroeve start ben ik de laatste maanden de 130i erg gaan waarderen. Met name de motor is een juweeltje met een heerlijk smeuïg karakter. En deze motor past ook perfect bij de 1 - serie die je op zijn beurt weer een heerlijke rijdynamiek voorschotelt. Zitpositie, stuurgevoel en scherpte maken het een speciale auto en vooral echte BMW. Als je overstapt van de 130i naar de 330ci legt die laatste het op veel fronten af. Minder koppel, minder beleving, minder stuurgevoel en slechtere zitpositie. Wel vind ik de 330ci een veel mooiere auto en scoort op andere fronten weer wat punten.
En dan de 330ci. Een goed onderhouden exemplaar zo blijkt aan de stapels facturen van de laatste jaren. In het zwart, M pakket, verlaagd, CSL velgen en paars leer val de auto waarschijnlijk in een bepaalde categorie, ik vind het allemaal leuk. Hij rijd ook prettig en is van alle gemakken voorzien. Toch mis ik bij deze auto echt de beleving van het geluid. Als de radio aanstaat hoor je motor bijna niet lopen en moet je het met de toerenteller doen. Dat is een mega verschil met de 130i waarbij je de motor altijd hoort en je ook meer uitdaagt. Ik gaf eerder aan dat hij veel minder snel is dan een 130i maar bij ander inzien denk ik dat het geluid daar ook een aandeel in heeft. Geeft je de 330ci de sporen merk je dat hij echt behoorlijk snel is.
Ik vind het wel leuk om een paar dingen aan de auto aan te passen. Maar eens kijken of ik de geluidbeleving kan verbeteren. Ik zal binnenkort een update doen van zaken die ik ga aanpakken. Daarover binnenkort meer.


Na een middagje sturen in beide auto’s elkaar een hand gegeven zonder intentie om te ruilen. Later stel ik bij mijn vrouw de ruil voor en laat een aantal foto´s zien van de 330ci. O, best een mooie auto zei ze. Je voelt het al, later de eigenaar gecontacteerd en na wat onderhandelingen de auto dus gewisseld. Nu een paar dagen voor de deur het is toch wel weer een jongensdroom die uitkomt. Als dertiger droomde ik destijds van het eigendom van de 330ci. Dikke specs voor die tijd en onwijs mooi natuurlijk. En nu staat er gewoon een voor de deur.
Voordat ik het verder over de 330ci ga hebben wil ik nog even een waardige slotconclusie van de 130i delen. Na een wat stroeve start ben ik de laatste maanden de 130i erg gaan waarderen. Met name de motor is een juweeltje met een heerlijk smeuïg karakter. En deze motor past ook perfect bij de 1 - serie die je op zijn beurt weer een heerlijke rijdynamiek voorschotelt. Zitpositie, stuurgevoel en scherpte maken het een speciale auto en vooral echte BMW. Als je overstapt van de 130i naar de 330ci legt die laatste het op veel fronten af. Minder koppel, minder beleving, minder stuurgevoel en slechtere zitpositie. Wel vind ik de 330ci een veel mooiere auto en scoort op andere fronten weer wat punten.
En dan de 330ci. Een goed onderhouden exemplaar zo blijkt aan de stapels facturen van de laatste jaren. In het zwart, M pakket, verlaagd, CSL velgen en paars leer val de auto waarschijnlijk in een bepaalde categorie, ik vind het allemaal leuk. Hij rijd ook prettig en is van alle gemakken voorzien. Toch mis ik bij deze auto echt de beleving van het geluid. Als de radio aanstaat hoor je motor bijna niet lopen en moet je het met de toerenteller doen. Dat is een mega verschil met de 130i waarbij je de motor altijd hoort en je ook meer uitdaagt. Ik gaf eerder aan dat hij veel minder snel is dan een 130i maar bij ander inzien denk ik dat het geluid daar ook een aandeel in heeft. Geeft je de 330ci de sporen merk je dat hij echt behoorlijk snel is.
Ik vind het wel leuk om een paar dingen aan de auto aan te passen. Maar eens kijken of ik de geluidbeleving kan verbeteren. Ik zal binnenkort een update doen van zaken die ik ga aanpakken. Daarover binnenkort meer.


Laatst gewijzigd door Reind op 06 mei 2020, 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- Martijn_bmw
- Berichten: 28617
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: E39 525D en 130i ----> in de verkoop
Mooi ding! Blijft toch een prachtig ontwerp zo’n e46 coupé
-
- Berichten: 1033
- Lid geworden op: 20 okt 2015, 12:37
- Auto: eBike
- Locatie: Amsterdam
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Nice, hele mooie auto. De 130i rijdt beter, maar de E46 scoort op andere vlakken inderdaad beter. Qua rechte lijn snelheid scheelt het niet zo gek veel, afgelopen najaar terug vd ring meermaals geprobeerd tegen een vriend met een 330i. Rij eigenschappen en zitpositie zou ik wel de 130 verkiezen, al zat de e46 voor lange afstanden wel iets relaxter.
Vond mijn vorige e46 stiekem ook mooier dan de e87 die ik nu heb, blijft een klassiek model. Met een simota inlaat kun je de m54 wel flink tot leven wekken
Vond mijn vorige e46 stiekem ook mooier dan de e87 die ik nu heb, blijft een klassiek model. Met een simota inlaat kun je de m54 wel flink tot leven wekken
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8717
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Mooi.
Wielen staan super onder de auto!
Wat betreft geluid....ik vind mijn 330i helemaal niet stil. Ding hoor je prima en maakt genoeg leven om de snelheidservaring te krijgen die je verwacht.
Wielen staan super onder de auto!
Wat betreft geluid....ik vind mijn 330i helemaal niet stil. Ding hoor je prima en maakt genoeg leven om de snelheidservaring te krijgen die je verwacht.
- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Leuke DF ruil, mooie 330ci.
De ene heeft toch 231, de andere 265 pk en ietsje minder gewicht?
De ene heeft toch 231, de andere 265 pk en ietsje minder gewicht?
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Erg fraai Reind.
Grootste verschil tussen E46 330i en 130i vind ik het onderstel en de gretigheid van de motor. De M54 3.0 is wat "lui" en "traag" in met name de gasrespons.
Hoe verschilt dit model zich tov jouw ex-330d?
Grootste verschil tussen E46 330i en 130i vind ik het onderstel en de gretigheid van de motor. De M54 3.0 is wat "lui" en "traag" in met name de gasrespons.
Hoe verschilt dit model zich tov jouw ex-330d?
- Chris van S.
- Berichten: 2065
- Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
- Locatie: Reeuwijk
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Netjes Reind! Congrats! Ben ik toch benieuwd naar foto's van het paarse leder.
- WJ
- Berichten: 11997
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Yep.Spijkerhard schreef: 19 jan 2020, 22:49 Leuke DF ruil, mooie 330ci.
De ene heeft toch 231, de andere 265 pk en ietsje minder gewicht?
Hele mooie wagen de 330ci! Deze velgen staan er ook super bij.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Bedankt voor alle reacties. De auto heeft Brombeer leer.
Dit is een plaatje van inet maar zijn dezelfde stoelen.
@indobesar mijn ex330d was gechipt en wel een stuk sneller. Maargoed, die had ook iets van 285pk/550Nm. Beetje appels met peren. Als je gaat blokken heb ik liever het lineaire van de 330i dan het koppelknallen van de 330d.

@indobesar mijn ex330d was gechipt en wel een stuk sneller. Maargoed, die had ook iets van 285pk/550Nm. Beetje appels met peren. Als je gaat blokken heb ik liever het lineaire van de 330i dan het koppelknallen van de 330d.
- sitechris
- Berichten: 4895
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Mooie Dreier. Veel rijplezier! Mss heb ik er overheen gelezen, maar heb je nu handbak of automaat in de 330ci?
- Marc Sierra
- Berichten: 1171
- Lid geworden op: 24 mei 2016, 10:11
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Mooie auto! Ik vind de E46 toch echt de mooiste BMW die er is! En met de modellen die ze tegenwoordig uitbrengen zal daar ook geen verandering meer in komen. 

- Martijn_bmw
- Berichten: 28617
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Eens! Al vind ik persoonlijk de F36 wel ongeveer even mooi als een E46 maar wat er verder momenteel wordt gekleid daar in MünchenMarc Sierra schreef: 20 jan 2020, 19:50 Mooie auto! Ik vind de E46 toch echt de mooiste BMW die er is! En met de modellen die ze tegenwoordig uitbrengen zal daar ook geen verandering meer in komen.![]()


- Marc Sierra
- Berichten: 1171
- Lid geworden op: 24 mei 2016, 10:11
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Ik vond de F36 wel aardig, maar tegenwoordig vind ik de F30 eigenlijk mooier. Maar ik vind de E90 weer mooier dan de F30 en de E46 mooier dan de E90. Ik ben gewoon niet zo van de moderne styling. De G20 zal ik maar geen woorden aan vuil maken... Volgens mij is die ontworpen door Stevie Wonder. 

- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Het is een handbak en daarmee is hij ook behoorlijk uniek aangezien de meeste automaat zijn.sitechris schreef: 20 jan 2020, 18:50 Mooie Dreier. Veel rijplezier! Mss heb ik er overheen gelezen, maar heb je nu handbak of automaat in de 330ci?
Ik verkies persoonlijk de handbak boven de automaat. Maakt het toch wat meer een rijders auto.
Verder na een paar dagen heel content met de auto. Met de ene auto klik je meer dan de ander. Ik dit geval is er een duidelijk klik.
Laatst gewijzigd door Reind op 06 mei 2020, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Berichten: 43161
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Zakelijk overkomen, hoe moet ik dat zien? Want als deze velgen niet zakelijk overkomen, dan doet een E46 dat sowieso niet toch? Blijft, gechargeerd, ouwe meuk.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Check de auto in de link. Heeft imo toch een andere uitstraling dan een verlaagde en CSL velgen.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-3 ... ?cldtidx=1
De mijne

https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-3 ... ?cldtidx=1
De mijne

-
- Berichten: 4546
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Verse MTF-lt2 vinden die bakken lekker en de schakelpinvoor de 5e versnelling wat bij iedere e36/39/46 voor kan komen.
- Martijn_bmw
- Berichten: 28617
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
ik zou er idd een setje origineel onder zetten.
bij een oude BMW altijd beter wat mij betreft, zeker als hij netjes en zakelijk over moet komen.
setje style 72 is ook altijd mooi vind ik en niet te uitbundig.
bij een oude BMW altijd beter wat mij betreft, zeker als hij netjes en zakelijk over moet komen.
setje style 72 is ook altijd mooi vind ik en niet te uitbundig.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E39 525D | E46 330ci coupe
Toch maar besloten om de 525D de verkoop in te doen. Ik zit te vaak te kijken naar leuke vervangers.
In mijn 1,5 jaar bezit 1,5x de aanschafprijs in gestoken. DWZ onderhoud en reparaties. Is hij dan helemaal perfect? Nee, maar t.o.v. het overige aanbod in deze prijsklasse wel erg goed onderhouden. Wie maakt me los!!
https://link.marktplaats.nl/m1515390842
In mijn 1,5 jaar bezit 1,5x de aanschafprijs in gestoken. DWZ onderhoud en reparaties. Is hij dan helemaal perfect? Nee, maar t.o.v. het overige aanbod in deze prijsklasse wel erg goed onderhouden. Wie maakt me los!!
https://link.marktplaats.nl/m1515390842
- Vliet
- Berichten: 1057
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 18:50
Re: E39 525D --> in de verkoop | E46 330ci coupe
Voor het geld een no brainer. Kan je zo een jaar mee doorkachelen voor weinig
Als ik deze km stand zie dan zou die van mij nog even mee moeten kunnen. Mijn E60 525d is net door de 300K heen. Je gemiddelde verbruik is trouwens echt netjes. Ik kom niet verder dan 1:13 ongeveer...

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 9 gasten