Het Konijn met de helm van Darth Vader.

voor veel is een oplossingdvh schreef:Maar juist door de goede wegligging, brede banden en relatief hoog gewicht is het ontzettend saai rijden zonder potente aandrijfkracht.
De vorige 1-serie in 114i uitvoering zou ik serieus overwegen, heb de 120i ook overwogen vorig jaar, maar de nieuwe 1-serie niet.. Ik zie mezelf er niet in rijden, het is geen mooie auto. Of ik ben er nog niet aan gewend.. Het is mij te lomp allemaal.zegmaarboris schreef:Kan me voorstellen dat je op zo'n 135i wel een mechanisch sper wilt hebben.
Omdat ze een 114i maken zou ik een M135i niet laten staan.
Maar dat het hier nu vooral gaat over het uiterlijk van dat ding en de 114i snap ik niet. Vorige 1-serie was ook de minst mooie, ruime of pratische in z'n klasse, maar 130i vs. wat er dan ook te koop was - b.v. GTI, S3 - kon er qua driving fun niet aan tippen.
Of zie ik een goed sturende, achterwiel aangedreven hot hatch over het hoofd die de smaakpolitie hier wel bevalt?
Alleen de onderzijde is anders, zoals gebruikelijk met een M-sport bumper. De grilletjes zijn exact hetzelfde (als je even uit gaat van het Sport Line = Basis grilletje)...M@rcel schreef:Hier kan je het beter zien.
Bron; Autoblog.nlVoor de M135i (3d-hatchback) met handbak willen zij €52.990,- hebben, voor de automaat €53.955,-. Geinig detail daarbij is dat je voor de automaat net een kleine 1000 euro minder belasting betaalt. De automaat stoot namelijk maar 175 gram CO2 uit, de handbak 188 gram CO2 per kilometer.
Wil je een vijfdeurs dan betaal je €1000,- extra
yep, hiero>>Wouter81 schreef:Die prijs valt niet tegen idd.... jammer dat 'ie zo lelijk is, anders had ik misschien nog wel interesse ook. Zijn er al reviews van deze M135i te vinden op internet? Wel benieuwd hoe hij rijdt en stuurt.
The M135i gets BMW's four driving modes - Eco, Comfort, Sport and Sport+ - but it's Sport you'll want to keep the M Performance model in most of the time. In Comfort, the car is perfect for day-to-day stuff, but flick into Sport and the steering's weight takes on a meatier feel - not to he-man levels, but enough to give more involvement - the throttle and gearbox become more responsive and the ride gets a bit tauter.
Combined (official) mpg of 37.7 is respectable, it's cheap(ish), posseses impressive performance and will do the day-to-day cruising stuff with aplomb - the M135i is BMW at its very best
Komende week is de intro voor de Nederlandse pers, ik ga er wo/do voor naar München...Wouter81 schreef:Die prijs valt niet tegen idd.... jammer dat 'ie zo lelijk is, anders had ik misschien nog wel interesse ook. Zijn er al reviews van deze M135i te vinden op internet? Wel benieuwd hoe hij rijdt en stuurt.