Laurens denkt: "Zwart is 'ie al, alleen nog even een oranje/bruin geblokt dak....."
Soundcheck:
[vimeo]http://www.vimeo.com/5400475[/vimeo]
Klinkt goed! Maar maakt er nou niemand een lichtgewicht vliegwiel voor N52? Net ff snel gegluurd maar dat vliegwiel zit ook in e90 en Z4si dus er zou toch onderhand eens iets op de markt moeten komen van JB of UUC/Fidanza.....
Erik Stoffelsen schreef:Is nog wel te repareren, toch?
Jordy van Kouwen schreef:Komende zondag, 11.45u op SBS Autosport, de zaterdagrace op Spa Francorchamps. Maar ook in het derde deel een item over Downforce Motorsport! Het valt samen met een achtergrondverhaal over de Dutch Supercar Challenge en dat het ook een mooie instapklasse is.
Jordy van Kouwen schreef:Aangezien de 130i van Jitse op ZONDAG gesneuveld is, zit het dus niet in de komende uitzending
De week erop is het echter een compleet ander verhaal!
Peter Tunissen schreef:
Maar gelukkig is Jitse er zonder kleerscheuren uit gekomen, dat blijft toch het belangrijkste!
Ruben schreef:Nou, het gaat goed met de relatie, ik hoor het al weer
Daar begint het vaak mee.DownforceJan schreef:Ruben schreef:Nou, het gaat goed met de relatie, ik hoor het al weer
Met de relatie wel, met de portemonnee wat minder.
Dat verandert met autosport sneller dan je denkt.Ruben schreef:Daar begint het vaak mee.DownforceJan schreef:Ruben schreef:Nou, het gaat goed met de relatie, ik hoor het al weer
Met de relatie wel, met de portemonnee wat minder.![]()
Maar zolang je iets meer dan genoeg hebt komt het vast goed
Stukje RVS werk uit 1961 van mijn pa. Nostalgie. Kwam ik ergens tegen.Mathieu schreef://of-topic//
@Downforce Jan
Wat is dat ding in je avatar?
Maar is het een drukvat of......DownforceJan schreef:Stukje RVS werk uit 1961 van mijn pa. Nostalgie. Kwam ik ergens tegen.Mathieu schreef://of-topic//
@Downforce Jan
Zo lang doen we dit soort dingen al. Beetje reclame is nooit weg toch?
Drukvaatje. Het gaat mij meer om het idee. In die tijd was RVS lassen nog iets bijzonders.mdhtuning schreef:Maar is het een drukvat of......DownforceJan schreef:Stukje RVS werk uit 1961 van mijn pa. Nostalgie. Kwam ik ergens tegen.Mathieu schreef://of-topic//
@Downforce Jan
Zo lang doen we dit soort dingen al. Beetje reclame is nooit weg toch?
Wel gaaf, zo'n stukje nostalgie!
Geen flauw idee waar je het over hebt, maar ik vermoed een dealtje met Jan de Wit?DownforceJan schreef:Wel Peter met zijn blikje GoFast erin laten hoor! We hebben een klein weddenschapje te winnen. Een paar draagarmen enzo.
Gebruikers op dit forum: krentenbol en 1 gast