Overigens bestaat de sloperij niet meer en zijn de broers al een paar jaar grotendeels uit elkaar. Helaas vaak de realiteit met realitysoaps, het brengt geld en roem, maar zeker geen geluk.
Horst Günter Ludolf is in 2011 overleden en Peter Ludolf raakte 76 Kilo kwijt.Zed240 schreef: 09 aug 2019, 17:48 Ik ben er ooit, heel lang geleden, nog eens geweest.![]()
Overigens bestaat de sloperij niet meer en zijn de broers al een paar jaar grotendeels uit elkaar. Helaas vaak de realiteit met realitysoaps, het brengt geld en roem, maar zeker geen geluk.
Haha klopt. Dat hadden jullie snel door.
Ik ook ja, heb een foto met mijn DAF daar voor de deurZed240 schreef: 09 aug 2019, 17:48 Ik ben er ooit, heel lang geleden, nog eens geweest.![]()
Ik heb het 2 jaar geleden gelopen, hek was open maar mijn auto was te laag. Maar ik ben best wat gewend qua wandelen, ook in bergen maar het is best een pittig stukMartijnGizmo schreef: 09 aug 2019, 13:55 Speciaal voor alle dappere strijders die deze barre hike aan denken te kunnen heb ik het even uitgezocht: het is vanaf de Realschule maar liefst 1,15 kilometer lopen, waarbij een Alpen-achtige 110 hoogtemeters overwonnen moeten worden. Bezigt eer ge begint!
Dan hebben wij toch een andere opvatting van inspanning...MParallel schreef: 09 aug 2019, 14:02Die klim viel mij vies tegen en ik ben echt niet iemand zonder conditie. Het is vies stijl en had halverwege spijt niet met de auto te zijn gegaan, maar goed, ik kende de verhalen over gesloten slagbomen, maar geen idee wie Dieter, Uwe, Manni of Gunther is of waar je moet zijn indien gesloten.MartijnGizmo schreef: 09 aug 2019, 13:55 Speciaal voor alle dappere strijders die deze barre hike aan denken te kunnen heb ik het even uitgezocht: het is vanaf de Realschule maar liefst 1,15 kilometer lopen, waarbij een Alpen-achtige 110 hoogtemeters overwonnen moeten worden. Bezigt eer ge begint!
Eens maar nooit meer.
AF rechtdoor stuiterenKnot schreef: 12 aug 2019, 00:29 Ik moet nog eens een dagje plannen voor de Civic Type-S.. kijken of met die 140pk alles volgas kan![]()
Haha, nee, ik liep daar echt zonder moeite naar boven.
Die lange baansluiting was inderdaad minder ideaal en vraag me wel af of die Golf en de e36 een aanraking met elkaar hadden gehad. De E36 had namelijk schade op het linker voorportier en geloof niet dat je een Golf 2 daar dermate veel korter mee krijgt. Rechtsachter was hij inderdaad opgevouwen tot de B-stijlZed240 schreef: 11 aug 2019, 21:03 Tijdens de TF vandaag een flink lange baansluiting, kwam na afloop een vrij gehavende E36 van de baan, en een NL'se Golf II die vanachter een meter korter was geworden. Geen idee wat er gebeurd is, maar dat was niet zachtjes gegaan...
Hohe Acht is zonder motorisering best pittig!
Die 917 stond later op de parkeerplaats voor devil's diner, geen idee of het een replica was.Zed240 schreef: 11 aug 2019, 21:03 Dit weekend 1 dag bij de Oldtimer GP en 1 dag TF gekeken.
Zaterdag op de heenweg 20 minuutjes voor Nürburg stond er een Porsche 917 in Gulfkleuren met kenteken geparkeerd langs de weg, werd uitgebreid gefotografeerd. Doorgereden, maar achteraf had ik wel ff moeten stoppen. Het oogde van een afstandje erg origineel (geen idee op basis van wat je überhaupt een replica zou kunnen bouwen?). Ik was even "flabbergasted".
Tijdens de TF vandaag een flink lange baansluiting, kwam na afloop een vrij gehavende E36 van de baan, en een NL'se Golf II die vanachter een meter korter was geworden. Geen idee wat er gebeurd is, maar dat was niet zachtjes gegaan...
Toe maar!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten