F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Re: F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
Ik hoop dat dit echt zo is: https://racingnews365.nl/wolff-niet-zek ... es-cockpit
En dat die Wolff zelf ook maar op mag zoute.....2 vreselijke figuren bij elkaar!
En dat die Wolff zelf ook maar op mag zoute.....2 vreselijke figuren bij elkaar!
-
Ik hoop het eigenlijk niet, Hamilton is de enigste die concurrentie kon bieden dit jaar. Zou wel saai worden. Maar het zou me weinig verbazen.
Wolff kan oppleuren wat mij betreft, maar dat gaat niet gebeuren. Die harkt daar de centen binnen.
Wolff kan oppleuren wat mij betreft, maar dat gaat niet gebeuren. Die harkt daar de centen binnen.
-
Kan ik me niet voorstellen. Alhoewel… Mocht Mercedes volgend jaar onverhoopt niet zo snel zijn en hij twee keer achter elkaar geen kampioen wordt is dat beroerder dan nu afzwaaien met een goed excuus.
- Bert ///M3
Tsja.
Als ik Lewis was dan hoefde ik geen wereldkampioen te worden via advocaten een week na dato. Maar aan de andere kant zou ik ook denken steek dat gala maar in je hol.
Hij is wel sportief geweest righting Max na de race, dat ze wat anders denken over de FIA kan ik me voorstellen.
Als ik Lewis was dan hoefde ik geen wereldkampioen te worden via advocaten een week na dato. Maar aan de andere kant zou ik ook denken steek dat gala maar in je hol.
Hij is wel sportief geweest righting Max na de race, dat ze wat anders denken over de FIA kan ik me voorstellen.
- Opa
Ik denk dat Russel in die auto ook wel snel is en je weet natuurlijk niet wie dan de vervanger van Lulu zal worden.allen schreef: 16 dec 2021, 15:23 Kan ik me niet voorstellen. Alhoewel… Mocht Mercedes volgend jaar onverhoopt niet zo snel zijn en hij twee keer achter elkaar geen kampioen wordt is dat beroerder dan nu afzwaaien met een goed excuus.
En we weten natuurlijk helemaal nog niet hoe het er volgend voor staat met de vernieuwde F1 bolides.....misschien rijdt Max wel achteraan, omdat ze een soort van tractor hebben gebouwd bij Red Bull.
- JP
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Tuurlijk rijdt Hamilton komend seizoen wel. Die knakker is mega competetief en een echte sportman. Zou een gemis zijn als die stopt.
Wolf moet z'n jankmuil houden.
Wolf moet z'n jankmuil houden.
-
Ik had het over Lewis z’n pensioen. Niet die van Max. Bij hem is stoppen niet eens ter sprake gekomen.Opa schreef: 16 dec 2021, 15:25Ik denk dat Russel in die auto ook wel snel is en je weet natuurlijk niet wie dan de vervanger van Lulu zal worden.allen schreef: 16 dec 2021, 15:23 Kan ik me niet voorstellen. Alhoewel… Mocht Mercedes volgend jaar onverhoopt niet zo snel zijn en hij twee keer achter elkaar geen kampioen wordt is dat beroerder dan nu afzwaaien met een goed excuus.
En we weten natuurlijk helemaal nog niet hoe het er volgend voor staat met de vernieuwde F1 bolides.....misschien rijdt Max wel achteraan, omdat ze een soort van tractor hebben gebouwd bij Red Bull.
Afzwaaien op je hoogtepunt is beter dan stoppen na 2 of 3 vruchteloze seizoenen.
Maar zoals ik al zei, ik kan het me niet voorstellen.
- tomgtr
Dit, afzwaaien volhudend dat je kampioen had moeten zijn is makkelijker dan een paar seizoenen erachteraan weer niet winnen. Kan je nu zeggen dat je lust ontnomen is vanwege oneerlijkheid, eigenlijk discriminatie bla bla.allen schreef: 16 dec 2021, 15:23 Kan ik me niet voorstellen. Alhoewel… Mocht Mercedes volgend jaar onverhoopt niet zo snel zijn en hij twee keer achter elkaar geen kampioen wordt is dat beroerder dan nu afzwaaien met een goed excuus.
- Opa
Ik heb het verkeerde gequote, ik moest de quote van degene boven jou hebben Allen.....mijn fout.allen schreef: 16 dec 2021, 15:34Ik had het over Lewis z’n pensioen. Niet die van Max. Bij hem is stoppen niet eens ter sprake gekomen.Opa schreef: 16 dec 2021, 15:25Ik denk dat Russel in die auto ook wel snel is en je weet natuurlijk niet wie dan de vervanger van Lulu zal worden.allen schreef: 16 dec 2021, 15:23 Kan ik me niet voorstellen. Alhoewel… Mocht Mercedes volgend jaar onverhoopt niet zo snel zijn en hij twee keer achter elkaar geen kampioen wordt is dat beroerder dan nu afzwaaien met een goed excuus.
Afzwaaien op je hoogtepunt is beter dan stoppen na 2 of 3 vruchteloze seizoenen.
Maar zoals ik al zei, ik kan het me niet voorstellen.

- Knot
Stijlloos dat ze niet op komen dagen vanavond natuurlijk, of zou dat ook een grap zijn die ze gaan bijstellen?
Wat mij betreft hoeft het niet meer volgend jaar, concurrentie genoeg, al zou ik graag zien dat Verstappen, Norris, Sainz, Russell hem om de oren rijden.
Wat mij betreft hoeft het niet meer volgend jaar, concurrentie genoeg, al zou ik graag zien dat Verstappen, Norris, Sainz, Russell hem om de oren rijden.
- Opa
Ik denk dat Russel in die auto ook wel snel is en je weet natuurlijk niet wie dan de vervanger van Lulu zal worden.Zed240 schreef: 16 dec 2021, 15:02 Ik hoop het eigenlijk niet, Hamilton is de enigste die concurrentie kon bieden dit jaar. Zou wel saai worden. Maar het zou me weinig verbazen.
Ik denk dat het zo beter klopt.

- Enrico
Senna had ook zwaare gevechten met de FIA en gaf nooit op.
Als Lewis met pensioen gaat is het net een wegloper als Rosberg.
Er was altijd de kans dat Hamilton de druk van verliezen welicht niet aan zou kunnen. Nog minder onder zulke ongelovige wonderbaarlijke manier.... net als of Thor uit de lucht kwam zijn hammer op Verstapens wagen knalde en hem de overwinning gaf.... Net een Marvel Film. Ik kijk nu nog naar de laatste ronde keer op keer en herinner hoe ik het al had opgegeven tot de safety car en toen weer bloed in mijn aders kreeg..... en uit mijn stoel sprong waneer de laped cars voor bij de safety car gingen..... en dan de laatste ronde.... Shazammmmmmmm Max in the lead..... Goliath ontroond..... Zwerelds grootste kampioen in wording grijpt naast.....
Maar eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte, take that Toto..... weet niet waarom. Oh ja, al die gesprekken met Massi vanaf Silerstone... Michael, You have an Email... zo begon zijn afgang bij mij. Elke keer hij op de radio was dacht ik baaahhh
Ik hope op een Mooie speach van Max.
Lewis's vervanger? Heet of De Vries of Norris.
Als Lewis met pensioen gaat is het net een wegloper als Rosberg.
Er was altijd de kans dat Hamilton de druk van verliezen welicht niet aan zou kunnen. Nog minder onder zulke ongelovige wonderbaarlijke manier.... net als of Thor uit de lucht kwam zijn hammer op Verstapens wagen knalde en hem de overwinning gaf.... Net een Marvel Film. Ik kijk nu nog naar de laatste ronde keer op keer en herinner hoe ik het al had opgegeven tot de safety car en toen weer bloed in mijn aders kreeg..... en uit mijn stoel sprong waneer de laped cars voor bij de safety car gingen..... en dan de laatste ronde.... Shazammmmmmmm Max in the lead..... Goliath ontroond..... Zwerelds grootste kampioen in wording grijpt naast.....
Maar eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte, take that Toto..... weet niet waarom. Oh ja, al die gesprekken met Massi vanaf Silerstone... Michael, You have an Email... zo begon zijn afgang bij mij. Elke keer hij op de radio was dacht ik baaahhh
Ik hope op een Mooie speach van Max.
Lewis's vervanger? Heet of De Vries of Norris.
- Enrico
"The downfall of any leader in a sport's team is when he gets carried away with his own ego." - Toto Wolf

Wordt de Gala uitgezonden in NL?
- MarkS
Formule1 YouTube kanaal of via Facebook pagina FIA livestream.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hier bijvoorbeeld.
- Enrico
Nice! Thanks gents
-
De nada amigo:)
-
Uit Joe z'n prozaMark 320iS schreef: 16 dec 2021, 11:38 Hier nog een stukje tekst van Joe Saward (de in mijn ogen) beste F1 journalist die er is:
https://joesaward.wordpress.com/
Spot on als je het mij vraagt.
Before that we heard Max explaining that it was typical of the FIA to leave the lapped cars in place to screw him (he and Red Bull both have a persecution complex in this respect).
Nou - Max en Red Bull beschuldigen van paranoia, dat is wel met een hele sterke lens kijken. Uitermate storend hoe wordt gedaan of laatste ronden het (enige) issue dit seizoen was.
In 7 WK's heeft Hamilton minder indruk gewekt en drama meegemaakt dan Max in dit seizoen. En dan zeggen dat hij er misschien nooit meer overheen komt...
-
Mee eens zmb. Vreemd verhaal van die Joe. Beetje zwaar biased:)
- daNpy
Ik lees het net ja:zegmaarboris schreef: 16 dec 2021, 17:16 In 7 WK's heeft Hamilton minder indruk gewekt en drama meegemaakt dan Max in dit seizoen. En dan zeggen dat hij er misschien nooit meer overheen komt...
https://www.skysports.com/f1/news/12433 ... dhabi-pain
De "onbreekbare" Hamilton geeft op na 1 seizoen waarbij het één race niet zijn kant op valt.
Zijn never give up en still we rise praatjes ken ik wel, maar dat hij zo zwak is dat hij hier niet overheenkomt

-
Kan dit draadje misschien eens focussen op de mooie dingen in plaats van het Mercedes bashen en voorbarige conclusies trekken?
Max is kampioen, wordt vanavond gehuldigd, we hebben een ON-GE-KEND seizoen achter de rug, volgend jaar nieuwe regels nieuwe kansen. Geniet er een beetje van in plaats van dat zure gebash.
Max is kampioen, wordt vanavond gehuldigd, we hebben een ON-GE-KEND seizoen achter de rug, volgend jaar nieuwe regels nieuwe kansen. Geniet er een beetje van in plaats van dat zure gebash.
- Enrico
Toto reaps what he sowed. Maar idd vanavond is feest!!!!
- Arthur
- Auto: Nr.51
De opvolger van Hamilton? Verstappen! 

- RS-Ron
Ja laten we een polletje plaatsen, gaat Lulu door of stopt het. Vind het wel mooi als ie stopt, het is mooi geweest. Mooi toch ?k33z schreef: 16 dec 2021, 19:17 Kan dit draadje misschien eens focussen op de mooie dingen in plaats van het Mercedes bashen en voorbarige conclusies trekken?
Gr Ron